چند آیه قرآن درباره علی است؟!

چند آیه قرآن درباره علی است؟!



-آیا در قرآن آیه‌ای در خصوص امامت امامان بعد از حضرت پیامبر آمده است ؟ اگر آمده است در چه سوره و آیاتی ذکر گردیده ؟
پاسخ شیعه:
آیات فراوانی در قرآن كریم در فضائل امیر مومنان وبرتری وی بر دیگران نازل شده است. وبسیاری از علمای شیعه و سنی تا 350 آیه را در این باره برشمرده‌اند كه ما به نقل روایاتی از طریق اهل سنت در این باره اشاره می کنیم.
ابن عساكر و خطیب بغدادی و سیوطی و ابن هجر و دیگر علمای بزرگ اهل سنت می‌نویسند:
عن ابن عباس، قال: « نزلت فی علیّ ثلاثمائة آیة ».
تاریخ مدینة دمشق، ج 42، ص364، تاریخ الخلفاء، ص 171، الصواعق المحرقة، 196.
ابن عباس می گوید: 300 آیه از قرآن كریم در باره علی علیه السلام نازل شده است.
تاریخ بغداد، ج 6، ص 221.
پاسخ اهل سنت:

ابن جوزی میگوید این حدیث ساختگی است
آلبانی میگوید: اسنادش فقط ضیعف نیست، بلکه خیلی ضعیف است

جالب است که شیعه میگوید این حدیث را سیوطی نیز روایت کرده، اما نمیگوید که سیوطی این حدیث را از کتاب خطیب بغدادی باز گو کرده تا نظر خود را بگوید و اما شیعه نظر سیوطی را نمینویسد چون نظر سیوطی این است که این حدیث موضوع و ساختگی است
این به این میماند که شیعه بنویسد که سجودی در سایت «اسلام تکس» نوشته بودکه درباره علی 300 آیه نازل شده و این را دلیل بگیرد که سنی ها میگویندکه درباره علی 300 آیه نازل شده در حالیکه اصلا من نوشتم تا رد کنم.
و سیوطی نوشته تا رد کند و این است نصیب علمای شیعه از علم.......... که اندک است اما نصیب آنها از حقه و مکر و دروغ فراوان است
هیثمی آنرا ضعیف میداند.
خلاصه حرف این است که علما بر سر این دعوا دارند که آیا این حدیث ضعیف است یاضعیف جدا است یا موضوع. و کسی حرف از درستی حدیث نمیزند زیرا درسلسله راویان سه فرد متهم به دروغ هستند یعنی سلام بن سلیمان ثقفی، وجویبر، وضحاك، لذا این حدیث برای کسب اعتبار، هیچ راهی ندارد.
پس شیعه اگر نظر علمای ما را مینویسد، درست و کامل بنویسد
از لحاظ عقلی نیز کاملا روشن است که این روایت جعلی است، الله نه از کسی میترسیده نه با کسی رودربایسی داشته, تا درباره علی 300 آیه به اشاره نازل کند اما یک آیه صریح نازل ننماید.
مثال:
در قرآن نام حضرت زید آشکارا آمده:
(وَتَخْشَى النَّاسَ وَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَاهُ فَلَمَّا قَضَى زَیْدٌ مِنْهَا وَطَرًا زَوَّجْنَاكَهَا لِكَیْ لَا یَكُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ حَرَجٌ فِی أَزْوَاجِ أَدْعِیَائِهِمْ إِذَا قَضَوْا مِنْهُنَّ وَطَرًا وَكَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا ) ﴿الأحزاب: ٣٧﴾
و از مردم مى‏ترسیدى با آنكه خدا سزاوارتر بود كه از او بترسى پس چون زید از آن [زن] كام برگرفت [و او را ترك گفت] وى را به نكاح تو درآوردیم تا [در آینده] در مورد ازدواج مؤمنان با زنان پسرخواندگانشان چون آنان را طلاق گفتند گناهى نباشد و فرمان خدا صورت اجرا پذیرد (37)
و جالب است بدانید که این آیه درباره موضوعی نازل شده که اعلانش برای رسول الله صلی الله علیه وسلم سخت تر از هر کار دیگری بوده، این درباره حلال بودن عروسی با زن پسر خوانده نازل شده شاید بگویید این چه سختی دارد برای این سخت بود که زن پسر خوانده را عرب ها مثل زن پسر حقیقی میدانستد و زن پسر بمنزله دختر بود و سختی دوم این بود که اولین کسی که باید این قانون حرمت زن پسر خوانده را میشکست خود حضرت محمد میبود، لذا از این کار میترسید و آیه واضح میگوید و از مردم میترسی و ادامه میدهد «وَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَاهُ» و الله سراوارتر است که از او بترسی.
این آیه را برای این اینجا نوشتتم تا این ادعای شیعه ها را باطل کنم که میگویند نام علی 300 بار در قرآن امده اما به اشاره !! وچرا به اشاره ؟! و چرا این آشکارا نمیامده ؟! و میگویند میترسیده اما الله واضح میگوید که از من باید بترسی نه از مردم و شیعه اینجا در مورد الله گستاخی نموده میگویید برای همین 300 بار به اشاره به نام علی اشاره کرده و یکبار آشکارا نکرده نام علی هم سه حرف است نام زید هم سه حرف
قسم به الله که الله اگر علی را خلیفه پیامبر تعیین میکرد از کسی نمیترسید و در قرآن نامش را ذکر میکرد

الله وقتی محمد را پیامبر کرد از بندگانش (از مشرکین تا اهل کتاب ) نترسید و در قرآن سوره ای هم بنام حضرت محمد است، آخر شیعه چرا اینقدر بی منطق است.
و گمان میکند الله از بندگانش وقتی که مشرک بودند نترسید و نام محمد را در قران ذکر کرد
اما از همان بندگان وقتی که مسلمان شدند ترسید ؟ و نام علی را هی به اشاره ذکر کرد نه یکبار که 300 بار
من که زبانم مو در آورد و این قوم چرا به خودش رحم نمیکند همین خامنه ای و سیستانی و ناصر مکارم و رفسنجانی 70 ساله اند امروز فرداست که به درون گور تاریک بلغزند، و مستقیم از انجا به جهنم جاودان بروند. اینها چرا به خود رحم نمیکنند ایا این دو روز زندگانی ارزش رفتن به جهنم را دارد؟
                                                                                                                         «ســـــــجودی»

0 نظرات:

ارسال یک نظر