جناب آيت الله قزوينى تلبيس و تناقض مى فرمايند!

استاد عبدالله حيدري
یکشنبه 9 ژانويه 2011 - 19 دی 1389 - 01:01:05 به وقت تهران

اختصاصى سنى نيوز: چند شب پيش به طور اتفاقى چشمم به شبكه تفرقه افكن ولايت افتاد و از قضا جناب آيت الله حسينى قزوينى مشغول سخنرانى بود عنوان آن جلب توجه نمود  «رد شبهات غدير جلسه اول» گويا اول مبحث بود ايشان مقاله اى در دست داشت كه آنرا براى نقد آورده بود و جملاتى از آنرا مى خواند و دل بخواه به گمان خودش بسيار منصفانه نقد مى فرمود!
عنوان مقاله طورى كه ايشان معرفى كرد اين بود: «غدير سياه ترين روز در تاريخ اسلام است» به قلم عبدالله حيدرى . ايشان از نويسنده مقاله گله مىكرد كه چرا در مقاله خود از شيوه اكادميك كار نگرفته و آيات و رواياتى  براى اثبات ادعاى خود نياورده است!
ظاهرا گله بجاىي بود!  اما در و اقع اين يك تلبيس و مغلطه از نوع متعارف آن در قاموس روافض صفوى منش بود، چون نويسنده آن مقاله ادعايى مطرح كرده كه براى اثبات آن هيچ نيازى به آيه و حديث نيست! از آيه و  حديث مايه گذاشتن و دروغهاي بى ريشه اى را پر و و بال دادن كار جناب آيت الله قزوينى و دوستان ايشان است!.
شيعيان غال و افراطى كه امروز جناب قزوينى يكى از سخنگويان و مدافعان آن است ادعاي بسيار كلانى را مطرح كرده اند كه گويا «امامت و متعلقات آن اصلى از أصول دين بلكه مهمترين أصل دين است! أصلى كه تمام آسمانها و زمين و كائنات و مخلوقات براى آن آفريده شده است! و اينكه امامت از نبوت بالاتر است! و اينكه امام از نيى أفضل و برتر است! و منكر یک امام مانند منکر تمام ائمه و منکر ائمه به منزله انکار تمام پیامبران علیهم السلام است. بنابرین  منكر امامت كافر و مستحق دوزخ است!
نویسنده مقاله غدیر سیاه ترین روز در تاریخ اسلام! جسارت کرده و گفته است که جناب قزوینی و دوستانشان برای این عقاید خیالی هیچ آیه ای از قرآن کریم ندارند، با اینکه در قرآن کریم برای بسیاری از چیزهای کوچک و برای بسیاری از احکام فرعی اسلام آیات مفصلی و جود دارد برای امامتی که منکر آن کافر و مستحق دوزخ است حتی کوچکترین آیه ای و جود ندارد!!.
حالا جناب قزوینی می فرمایند که هر کس دروغها و تلبیس های آنان را نپذیرد و از آنان دلیل بپرسد برای این جسارتش باید آیه و حدیث بیاورد!  خیر جناب قزوینی این مدعی است که باید آیه و حدیث بیاورد و نه پرسشگر و عموم جامعه مسلمان!
پرسشی که جناب قزوینی و دوستانش باید به آن پاسخ دهند این است که چنین عقیده خطرناکی که بر مبنای آن تمام امت اسلامی و بزرگترین نخبگان تاریخ اسلام پس از پیامبران علیهم السلام کافر و مرتد و منافق معرفی می شوند از کجا ثابت می شود؟! آیا برای اثبات چنین ادعای بزرگی  فقط چند تا مغلطه و دروغ و بزرگ نمایی کافی است؟!.
جناب قزوینی بیش از هر کس دیگری می داند که اثبات ادعای امامت و عصمت و امام زمان و غیره مستلزم ادله قاطعه از قرآن کریم و سنت صحیحه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است! اما هم مذهبان جناب قزوینی و خود ایشان که دروغپردازی از اساسی ترین ادله آنان برای اثبات عقاید بی ریشه و خرافی آنان است خوب می دانند که بدون دروغ و مغلطه هیچ کدام از عقایدشان قابل اثبات نیست! به همین دلیل مشغله دائمی شان جعل دروغ و مغلطه و استفاده از روشهای مشابه دیگر است!!.
ادعای شگفت انگیز دیگر جناب آیت الله قزوینی در برنامه رد شبهات غدیر این بود که انکار غدیر انکار اسلام است! و بلا فاصله اضافه کرد که البته ما اهل سنت را کافر نمی دانیم! حالا خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!. عجبا!  چطور انکار غدیر انکار اسلام است؟! اما شما اهل سنت را کافر نمی دانید؟! این ادعای جناب آیت الله قزوینی است .
ادعای ما را هم اجازه بدهید در تاریخ ثبت شود خطاب به جناب آقای آقای قزوینی و تمامی آیات و مراجع همفکر و هم عقیده شان عرض می کنم که  شما پیروان  مذهب شیعه اثناعشری اگر فقط دست از دروغ گویی بردارید این دین شما خود بخود از هم می پاشد و نابود می گردد!.
 جناب قزوینی می فرماید: انکار غدیر انکار اسلام است! بنا بر کدام دلیل؟!  کدام آیه؟! کدام حدیث صحیح متواتر؟! کدام فرمایش صحیح و ثابت اهل بیت علیهم السلام؟! جناب قزوینی شما که می فرمایید انکار غدیر انکار اسلام است؟ چطور حرف و عقیده خود را بلا فاصله عوض می کنید و می فرمایید: ما اهل سنت را کافر نمی دانیم؟! این امر بدیهی را چگونه انکار می کنید؟! مگر کافر دانستن شاخ و دم دارد؟! ما ان شاءالله در یک مقاله مستقل و مفصل ادله صریح شما از کتب معتبرتان به عرض خوانندگان خواهیم رساند و نشان خواهیم داد که چگونه تمام اسلامی غیر خود را کافر و دوزخی می دانید!
  اما جرأت شما در تلبیس و دروغپردازی بسیار خیره کننده است! و اقعا خیلی پررویی می خواهد که کسی به این صراحت دروغ جعل کند و با این جرأت دروغ های متناقض خود را ترویج نماید! و در تناقض گویی آنقدر رسوا باشد که حتی یک بچه ده ساله هم دروغ و تناقض جناب عالی را بفهمد و به آن بخندند! به و الله قسم به عنوان یک مسلمان و دیندار احساس شرمندگی می کنم که جنابعالی به نام  دین و خدا و پیامبر با این صراحت و جرأت دروغ می گویید و به دروغ های خود تقدس هم می بخشید! انکار غدیر انکار اسلام است!  چطور؟!.
آخر کیست که نداند حتی شاگردان مبتدی شما و حتی روستانشینان بی سواد آذری شما همه می دانند که جریان غدیر یک جریان تاریخی عابر بوده مانند هزاران و قایع تاریخی صدر اسلام که هیچ ربطی به اصل و فرع دین ندارد از چنین حادثه معمول تاریخ که کل تفاصیل آن در تواریخ معتبر صدر اسلام دو صفحه را بیشتر اشغال نکرده شما با این جرأت و جسارت سوژه ساخته اید و برای آن دهها و شاید صدها جلد کتاب سیاه کرده اید که خود شما و عرض کردم بی سوادان شما هم می دانند که این سوژه شما یک نمایشنامه عاطفی مریض بیش نیست و خواندن و شنیدن آن جای یک رمان پلیسی یا اجتماعی کوتاه را هم نمی تواند پر کند!!.
شما به چه جرأتی اعلام می کنید که انکار غدیر انکار اسلام است؟! حال که دروغ گفتید و به آن تقدس بخشیدید چرا شهامت ندارید پیامدهای آن را بپذیرید و بلا فاصله می فرمایید لیکن ما اهل سنت را کافر نمی دانیم!  اگر به ادعای شما امامت اعلان شده در غدیر بزرگترین اصل اسلام است! اگر جریان غدیر بخشی از اصول اسلام یا حادثه ای که در غدیر اتفاق افتاده بزرگترین رکن اسلام است پس شما چه کاره اید که اهل سنت را کافر نمی دانید؟! چه کسی به شما اجازه داده که این همه سخاوت کنید و 90 در صد جامعه  اسلامی را که منکر بزرگترین اصل دین و مهمترین رکن اسلام است را کافر نمی دانید؟! شما چه کاره اسلام هستید؟! که به خود اجازه می دهید جرم و جنایت به این بزرگی را ببخشید و مرتکبان آنرا عفو فرمایید!!
 پس اجازه دهید عرض کنم که عقیده جناب عالی همانی است که اول فرمودید که انکار غدیر انکار اسلام است! بله از نظر شما تمام امت اسلامی که امامت را به عنوان بزرگترین اصل دین اسلام قبول ندارند کافر و مرتد و مستحق دوزخ هستند و اما این که چرا سخاوتمندانه می فرمایید که اهل سنت را کافر نمی دانید چونکه روش گمراه کننده شما مبنی بر ترویج مذهب سرشار از خرافات شیعه اثناعشری این است که با دروغ و فریب حقایق را از مردم پنهان کنید و خود را به گونه ای معرفی کنید که گویا دوستدار و خیرخواه مسلمانان و اهل سنت هستند!!.
 به تعبیر دیگر تقیه ای که همواره شما آنرا انکار می کنید دقیقا در اینجا جهت ترویج و نشر مذهب مملو از خرافات خود به کار می برید!!.
 درست است که تقیه به معنی معروف آن یعنی ترس از دشمن را غالبا بکار نمی برید اما تقیه و نفاقی را به کار می برید که شما ظاهرا شما را آراسته به ایمان و تقوا نشان دهد ، تقیه ای که شما را همسو و هماهنگ و دلسوز به اسلام و مسلمانان نشان دهد اما در دلهای پر کینه شما و دلهای مملو از کدورت و سیاهی و عواطف و احساسات کاملا ضد قرآنی و توحیدی شما را بپوشاند!!.
 این تقیه خطرناک که متأسفانه بسیاری مسلمانان آنرا نمی شناسند و تشخیص نمی دهند شما را به عناصری مبدل کرده است که نسخه ای مطابق با اصل منافقان صدر اسلام است!! یعنی اینکه شما حقایق را واضح و آشکار از مسلمانان اهل سنت پنهان می کنید! ظاهرا خود را مسلمان و همسو و همفکر با مسلمانان نشان می دهید در حالیکه عقیده شما عکس عقاید سایر امت اسلامی است!.
 شما صرفا به بهانه اینکه امامت اصلی از اصول دین است تمام امت اسلامی را کافر و مرتد و دوزخی می دانید اما از علنی کردن این عقیده جهت مصلحت ترویج این کیش باطل تان ابا دارید!.
 شما به همین دلیل تمام صحابه و اهل بیت رسول الله صلی الله علیه و سلم بخصوص حضرات ابوبکر و عمر و عثمان و عایشه صدیقه رضی الله عنهم را کافر و مرتد دوزخی می دانید! اما از علنی کردن آن ابا دارید! شما قرآن را ناقص می دانید! اما از علنی کردن آن ابا دارید! چیزیکه اخیرا شبکه اهل بیت برملا کرد و مچ شما را باز نمود پس یا رومی رومی و یا زنگی زنگی. کدامیک هستید؟!

0 نظرات:

ارسال یک نظر