عصام العماد مستبصر اجاره ای دوره آموزش دروغ می گذراند!


در هیچ دین و مذهبی در جهان دروغ گفتن ثواب ندارد. بجز مذهب شیعه اثناعشری که دروغ گفتن در آن اجر و ثواب و پاداش مضاعف اخروی دارد!.

بلکه یک عبادت مستقل شمرده می شود در عرف و اصطلاح فقهی آنرا تقیه می گویند، اما همچنانکه در سایر مسائل، قواعد نظری رعایت نمی شود در تقیه نیز چنین است، مثلا در متعه یا صیغه قواعد نظری چیزی است که منحصرا در کتابها وجود دارد و در عمل اسم صیغه کلیدی برای سوء استفاده جنسی از ناموس مردم است!. حتی دختران نابالغ و باکره با این کلید و کلاه شرعی مورد سوء استفاده قرار می گیرند.
خمس کلید بانکها بهانه و کلاه شرعی است که 20% (بیست در صد) مال مردم بوسیله آن هضم می شود. تقیه نیز  چنین کلاه شرعی برای دروغ گفتن و سوء استفاده از دروغ در جهت ترویج اهداف تبلیغاتی در مذهب شیعه است!.
به عقیده کارشناسان اگر دروغ و تقیه سیاسی و مذهبی از مذهب اثناعشری حذف شود هیچ مانعی نمی تواند جلو سنی شدن دسته جمعی پیروان این مذهب را بگیرد!.
بزرگترین مانع بر سر راه گرویدن پیروان این مذهب به حق و حقیقت فقط دروغ  است. علاوه بر اینکه اصول اعتقادی این مذهب بر پایه دروغ بنا شده است، یکی دیگر از عرصه های دروغ گویی در مذهب شیعه این است که همواره مدعی هستند که علمایی از اهل سنت مذهب شیعه را پذیرفته و می پذیرند!.
گاهی اصل ادعا دروغ است و گاهی از کاه کوه می سازند، و از یک الف بچه بی شخصیت و چه بسا مطرود از جامعه، عالم و علامه و مفتی می سازند!.
عصام العماد زیدی المذهب یمنی که مانند چند نفر دیگر به عنوان افراد شاذ و نادر جوامع فقر زده اسلامی ذهن و عقیده و  وجدان خود را به اجاره داده است ابتداء مدعی شد که وهابی بوده است، اما پس از مصاحبه عمومی او و اظهار نظر سایر اعضای خانواده اش مشخص شد که عصام العماد هرگز سنی نبوده است؛ بلکه یک شیعه زیدی از خانواده ای زیدی بوده است.
سوژه سازان دروغ و اساتید دروغ آموزی اخیرا در باب جعل دروغ و ترویج دروغگویی پا از گلیم معمول فراتر گذاشته و عصام شیعی الاصل دروغگو را مفتی وهابیان یمن معرفی کردند!
شیعه نیوز در تاریخ 28 دی ماه 88 (کد 15909) نوشت: عصام العماد مفتی سابق وهابیون یمن که 15 سال پیش به تشیع گرویده است گفت: حملات به یمن باعث شده به جای فرد فرد شیعه شدن یمنی ها در قدیم، اکنون گروه گروه شیعه شوند!
1-از یک شیعه زیدی؛ سنی و وهابی ساختن و او را پر و بال دادن یک دروغ.
2- و سپس  همان بچه شیعۀ زیدی عادی را مفتی وهابیون یمن قرار دادن دو دروغ!.
3- اجاره کردن افراد فقیر و ضعیف النفس شیعیان زیدی را که فکر و عقیده خود را به اجاره می دهند را شیعه شدن سنی ها قلمداد کردن سه دروغ.
4- چنین حرکت صحنه سازی شدۀ کمرنگ و بی ارزش را گروه گروه شیعه شدن اهل سنت قلمداد کردن چهار دروغ.
5- از قول این شیعه زیدی ترویج کردن که سیاست عربستان برای محو هر سه گروه شیعه 12 امامی و زیدی و اسماعیلی در یمن است پنج دروغ.
6-  اینکه اهل سنت شیعه بودن را نسبت به حضرت علی می سنجند اگر کسی یازده امامی باشد و علی را قبول نداشته باشد خطری ندارد ولی اگر فقط علی را قبول داشته باشد دشمن محسوب می شود!! شش دروغ.
چقدر دروغ بشماریم به اصل این مطلب مراجعه کنید و خود شما ملاحظه و دروغهای این دروغ پرستان را بشمارید زبان حال بعضی ها می گوید: إذا فاتک الحیاء فافعل ما شئت. اگر حیای تو از دست رفت هر چه دوست داری بکن.
آخر اگر کسی حیا داشته باشد با چنین وقاحتی سخن می گوید؟! کدام سنی در کدام گوشۀ دنیا نعوذ بالله در باره حضرت علی رضی الله عنه حساسیت دارد؟! این واقعیت را با صراحت بارها اعلان کرده ایم و اعلان می کنیم که دشمنی با اهل بیت رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم فکر و عقیده باطلی است که امروز جز در فکر عقده ای؛ و مغز مسموم؛  و قلب تاریک بعضی شیعان صفوی منش؛ در هیچ جای دنیا وجود ندارد و اهل سنت محبت و ارادت به اهل بیت را باعث افتخار می دانند.
عصام العماد که در این سخنان خواسته از حوثی ها دفاع کند بیشتر آنها را رسوا کرده است به گفته او رهبر حوثی ها  («با وجودیکه نزدیکانش هم تصدیق می کنند که 12 امامی است!») «در هر گروه از شیعیان (زیدی و اسماعیلی و اثناعشری) خود را پیرو همان فرقه معرفی می کرد»!.  عجب دینی و عقیده ای؟!.
وی گفت: «رهبر حوثی ها به تدریج اشکالاتی را هم وارد هر گروه از شیعیان کرد: مثلا در جمع زیدی ها می گفت شما در قرن ششم برائت از شیخین را حذف کردید و به حکومت رسیدید و یک نفر  وهابی را اعدام نکردید. اما ببینید الآن که آنها آمده اند، علمای شما را اعدام می کنند»!.
«یا به زیدی ها می گفت: حسن ظن به شیخین زمینه حسن ظن به عثمان است و این زمینه قبول کردن معاویه و بعد حسن ظن به یزید قاتل امام سوم است که مسلما اشتباه است»!.
این حقد و کینه روافض دروغ فروش و دروغ پرست را ببنید! و این بچه رافضی که دارد کلاس دروغ آموزی میبیند را بببند چگونه املاها و سیاه مشق های اساتید خود را برای ایجاد کینه و تفرقه در میان مسلمانان ترویج می کند!.
بالاخره از افشاگری های این بچه رافضی مدعی استبصار روشن شد که استادش حسین حوثی (که او را سید هم خواند!) یک رافضی اثناعشری بود و نه زیدی!.
در مقاله ای که ما چندی پیش منتشر کردیم (حوثی ها اسرار پشت پرده- مترجم عبدالله حیدری) این نکته روشن شده بود که حسین حوثی از فرقۀ جارودی های یمن بود که گر چه شاخه ای از زیدی هاست اما کاملا عقاید اثناعشری دارد!.
در افشاگری عصام دروغگو آمده است: «حوثی رفته رفته بحث محرومیت فرهنگی و اقتصادی شیعیان را مطرح نمود و مریدانی جمع کرد که توانست در منطقه مران حوزه ای بنا کند و از عاشورا و غدیر خم حرف بزند!!.
در ادامه می گوید: «حوثی در برابر شخصیت های وهابی که به امام علی و خاندانش توهین کرده بودند! موضع گرفت»!.
این دروغ و ترفند تکراری بهانه همیشگی روافض برای ادامه نهج منحرف دشمنی با اهل بیت زیر چتر محبت و پیروی از اهل بیت علیهم السلام  است.
«در روزهای غدیر جشن های با شکوهی برگزار کرد!».
کدام شیعه زیدی خلافت بلافصل را خود اصول مذهبش دانسته و برای آن جشن با شکوهی برگزار کرده است پس حیله گری حوثی جارودی اثناعشری مشخص است.
عصام رافضی در ادامه دروغ هایش می گوید: «دومین برکت که باعث شیعه شدن چندین هزار! وهابی یمنی شد! این بود که در تلویزیون یمن اعلان شد که هر کس غدیر را جشن بگیرد اعدام می شود!! که باعث شد 99 درصد!! مردم یمن با غدیر آشنا شوند»!.
آن یک در صد هم شاید تا حالا آشنا شده باشند!.
«همین که نوارهای حوثی به یک روستا می رسید و مردم آنها را گوش می کردند در عرض یک هفته شیعه می شدند!».
مذهبی که دروغ گفتن در آن ثواب و عبادت باشد چرا پیروانش دروغ نگویند و علمایش پیروانشان را ترغیب به دروغ نکنند!!.
و چرا از اجاره ای های بی شخصیتی مثل عصام  برای ترویج دروغ و به گمان خودشان نشر مدهب استفاده نکنند؟!.
فراموش نشود که جناب دکتر! عصام العماد تا کنون جرأت رویارویی و مناظره علنی به نفع مذهب جدیدش! را نداشته و ندارد و کارش فقط دروغ گذاشتن در دهان ابن تیمیه و دیگران است!!  آخر یک مفتی سابق وهابیها مگر نه این است که خیلی خوب می تواند وهابیها را مجاب و کنف کند و برای مذهب شیعه اثناعشری افتخار بیافریند و مرید جلب کند؟!!.
تا نسیم دل نواز این مقال به گوش جناب دکتر عصام رسید زبان حالش فغان بر آورد و از حنجرۀ نظامی گنجوی  فرياى كشيد:
در خاطرم اينکه وقت کار است
کاقبال رفيق و بخت يار است
ناني نرسد تهي در اين راه
سگ را که تهي بود تهي گاه
کانراست جهان که با جهان ساخت
برساز جهان نوا توان ساخت
گردن به هوا کسي فرازد
کو با همه چون هوا بسازد
چون آينه هر کجا که باشد
جنسي به دروغ بر تراشد
والسلام علي من اتبع الهدي



منبع:http://haidari11.wordpress.com/2010/08/26/esam/

0 نظرات:

ارسال یک نظر