چند سوال ساده از شیعه ها درباره همسران پیامبر!

چند سوال ساده از شیعه ها درباره همسران پیامبر!

نویسنده: 
محمد باقر سجودى
این روز ها صحبت از مرد زبان درازی است که به حضرت عایشه توهین کرده، البته مذهب شیعه مذهب توهین است و این دفعه اول آنها نیست و ما درباره حضرت عایشه بسیار نوشتیم اما امروز میخواهم از علمای  شیعه  بپرسم که مگر پیامبرما، از  پیامبران دیگر چه چیز  کمتری داشت....
که الله به همه پیامبران  زنانی شایسته داد ولی بدترین زنان را نصیب  پیامبر ما نمود؟!!
وقتی حضرت موسی از دست  فرعون فرار کرد و بشهر مدین  رفت دعا کرد که ای الله راه  را از چاه بمن نشان بده: (قَالَ عَسَى رَبِّی أَنْ یهْدِینِی سَوَاءَ السَّبِیلِ)(القصص/22)
و هنگامی که متوجه جانب مدین شد گفت: «امیدوارم پروردگارم مرا به راه راست هدایت کند!»
(فَقَالَ رَبِّ إِنِّی لِمَا أَنْزَلْتَ إِلَی مِنْ خَیرٍ فَقِیرٌ) (القصص/24) موسی عرض کرد: «پروردگارا! هر خیر و نیکی بر من فرستی، به آن نیازمندم!»
حالا شما چه فکر میکنید آیا ممکن است که بعد از این دعا، الله رسولش را؛ موسی را؛ از چاله به چاه بیاندازد و  او  را به  زنی بد و فامیلی بد، آشنا کند؟! نه! هرگز!! از ظاهر آیه بر میاید که او میهمان خانواده صالحی شد و زن با حیایی را الله نصیب او کرد (فی الفور و  بعد از دعا)


حالا چرا باید نصیب پیامبر ما خانواده های  بدی (خانواده ابوبکر و عمر) و زنان بدی (عایشه و حفصه) بشوند مگر پیامبر ما پیش الله عزیز نبود؟
الله درباره زن زکریا میفرماید (وَزَكَرِیا إِذْ نَادَى رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیرُ الْوَارِثِینَ  فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَوَهَبْنَا لَهُ یحْیى وَأَصْلَحْنَا لَهُ زَوْجَهُ إِنَّهُمْ كَانُوا یسَارِعُونَ فِی الْخَیرَاتِ وَیدْعُونَنَا رَغَبًا وَرَهَبًا وَكَانُوا لَنَا خَاشِعِینَ) (الأنبیاء/90 و 89)
و زکریا را (به یاد آور) در آن هنگام که پروردگارش را خواند (و عرض کرد): «پروردگار من! مرا تنها مگذار؛ و تو بهترین وارثانی!»ما هم دعای او را پذیرفتیم، و یحیی را به او بخشیدیم؛ و همسرش را برایش صالح  و سالم کردیم؛ چرا که آنان (خاندانی بودند که) همواره در کارهای خیر بسرعت اقدام می‌کردند؛ و در حال بیم و امید ما را می‌خواندند؛ و پیوسته برای ما  خاشع بودند.
درباره ایوب الله میفرماید: که به او خانواده هایی شایسته دادیم
درباره ابراهیم میگوید که زن نازنینی داشت و  برکات و رحمت را بر اهلبیتش و بر همسرش نازل کردیم
(قَالُوا أَتَعْجَبِینَ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ رَحْمَتُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَیكُمْ أَهْلَ الْبَیتِ إِنَّهُ حَمِیدٌ مَجِیدٌ) (هود/73)
فرشته ها به همسر ابراهیم گفتند: «آیا از فرمان خدا تعجب میکنی؟! این رحمت خدا و برکاتش بر شما اهل خانه  است؛ چرا که او ستوده و والا است!»
پس چرا باید الله به  تمام پیامبرانش زنانی شایسته و مایه روشنی چشم بدهد اما برسول آخرین  که رسید خاری گلو گیر را به او هدیه  بدهد؟!!
پس آیا  این دعای پیامبر،  قبول نشد؟:
رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیاتِنَا قُرَّةَ أَعْینٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا(الفرقان/74) «پروردگارا! از همسران و فرزندانمان مایه روشنی چشم ما قرارده، و ما را برای پرهیزگاران پیشوا گردان!»

آری آری  بر اساس ادعای شیعه الله به رسول الله زنانی که مایه روشنی چشم باشند نداد بلکه زنانی را داد که مایه هم و غم ایشان بودند!!!!
ببینید یکی دو پیامبری که زنانی ناشایست داشتند, الله آن زنان تحمل نکرد و کشتشان!
مثل زن نوح و زن لوط ! پس چرا الله به پیامبر ما بی اعتنا بود؟ و به زنانش نازکتر از گل نگفت بلکه این زنان را به لقب مهم ام مومنین، مفتخر کرد؟
(النَّبِی أَوْلَى بِالْمُؤْمِنِینَ مِنْ أَنْفُسِهِمْ وَأَزْوَاجُهُ أُمَّهَاتُهُمْ)(الأحزاب/6) پیامبر نسبت به مؤمنان از خودشان سزاوارتر است؛ و همسران او مادران مؤمنان‌ محسوب می‌شوند؛

آیا مادر معنوی مومنان باید از بین منافقان انتخاب می شدند؟
آیا علمای شیعه جواب معقولی برای این پرسش ها دارند؟

0 نظرات:

ارسال یک نظر