مردان چند هزار چهره مذهب شیعه!


 
عبدالله حيدري
چهار شنبه 18 اوت 2010 - 27 مرداد 1389


سنی نیوز: شگفت انگیزترین مذهب در تاریخ بشر مذهب شیعه است که در تمام اصول و فروع کاملا بی ریشه و مبتنی بر دروغ و خرافه است.

از سالها پیش همواره این پرسش در ذهن من می چرخید و تا این لحظه نیز برای آن پاسخی نیافته ام که مذهبی به این سستی و بی پایه ای و بی ریشه ای چگونه توانسته است قرنها عمر کند؟!.

طی این دو سه سال اخیر این پرسش بیشتر در ذهنم تداعی می کند و در جلو چشمانم مجسم می گردد که خدایا! طی این قرنهای متمادی صدها انسان با استعداد و عالم و تحصیل کرده در این مذهب بوده اند آیا می توان حدس زد که این همه این انسانهای عاقل اصلا به سستی و بی ریشه ای و سبکی و خرافی بودن این مذهب و عقاید پوچ و بی پایه و افکار ضد عقل و ضد فطرت و عجایب و شگفتیهای این مذهب پی نبرده باشند؟!.

یک انسان شیعی (البته کاملا پایبند به اصول و فروع مذهب و نه صرفا شیعه اسمی)از تولد تا لحظه وفات تمام عمرش را در تناقض و ریاکاری زندگی می کند در هیچ بخشی از دین و مذهب خودش مطمئن نیست!.

تمام عمر از قرآن و صراحت و شفافیت قرآن در مسائل توحیدی فرار می کند! تمام عمر با عقل و فطرت انسانی خودش کلنجار می رود! تمام عمر به خودش به فرزندش به خانواده اش، به شاگردان و دوستان و اطرافیانش دروغ می گوید! آخر چرا؟!.

سریال مرد هزار چهره و دو هزار چهره بخش قابل ملاحظه ای از این سر در گمی را برای من باز کرد و ناگهان چشمانم را به روی حقایقی گشود که با اینکه خیلی ساده و پیش پا افتاده بود اما من متوجه آن نبودم درس بسیار مهمی به من داد؟!.

نمی دانم که آیا حمید گلیان و دوستانش هنگام نوشتن و مهران مدیری و تیمش هنگام بازی کردن این موضوع را در نظر داشته اند یانه؟! یا حتی به این مورد توجه کرد اند یا نه؟! اما فکر می کنم موضوع بسیار روشن است و خیلی ساده می توان در یافت که در جامعه مذهبی شیعی ایران مردان چند هزار چهره ای نقش بازی می کنند که با اینکه یک کلمه از پزشکی و ادبیات و دانش تخصص پیچیده آن نمی دانند خیلی راحت بیماران قلبی را جراحی می کنند! بگونه ای که حتی متخصصان این رشته همچون خانواده طبیبان به دانش نداشته این پزشکان قلابی آفرین می گویند!.

آری مردان هزار چهره جامعه ما با اینکه با ابتدایی ترین الفبای نظامی آشنایی ندارند نقش سرهنگ غفاری را بازی می کنند، و با اینکه با ابتدایی ترین قواعد ادبیات آشنایی ندارند طوفان گونه شعر میسرایند! و با اینکه از بنده نیز در فوتبال ناشی ترند مربی گری می کنند! و با اینکه با رانندگی یک کامیون ساده مشکل دارند خلبانی می کنند!!.

خلاصه نمونه جامعه ای که سریال مرد دو هزار چهره به ما معرفی کرد دقیقا همین جامعه ای است که مردم ما دارند امروز زندگی می کنند و مردان چند هزار چهره ای که خود را در این جامعه متخصص ترین نوابغ و نخبگان جامعه معرفی می کنند و دست دکتر سپهر جندقی و سرهنگ غفاری و شاعر طوفان و کاپیتان شکیبا را از پشت بسته اند بی سوادترین بی کفایت ترین و بی هنرترین موجودات حتی در تخصص! خودشان هستند!.

با این تفاوت اساسی که دکتر سپهر جندقی و سرهنگ غفاری نخواسته وارد آن عرصه ها گردید اما مردان چند هزار چهره عرصه دین و دینداری، نخواسته وارد میدان نشده اند بلکه از روی قصد و تعمد و ادعاهای کلان خود را نوابغ و نخبگان جامعه معرفی می کنند؟!.

تفاوت مهم مردان چند هزار چهره ما با مرد هزار چهره سریال در این است که به قول خود آقای مهران مدیری در دفاعیات دادگاه هیچ چیزی برای خود بر نداشت و هیچ استفاده ای نکرد! او مظلوم بود!.

اما اینجا کاملا وضعیت متفاوت است مردان چند هزار چهره ما همه چیز مردم را برای خود می خواهند و از مردم به عنوان برده بیگاری می کشند، آخرت مردم را که خراب می کنند که می کنند!! دنیای مردم را نیز نابود می کنند!و کاملا ظالمند و سرنوشت میلیونها انسان را به بازی گرفته اند و آشکارا و علنی از روی قصد و تعمد به مردم ظلم می کنند.

مردان چند هزار چهره ما از خدا و رسول خدا و اهل بیت سند رسمی دارند که مردم باید 20% در صد مال حلال خود را (دقت کنید خمس یعنی یک پنجم! 20 در صد از دسترنج حلالشان) را خدمت مردان چند هزار چهره تقدیم کنند!!.

اگر اینکار را نکنند ولد الزنا هستند! یعنی خمس ندادن و 20 در صد دسترنج خود را مفت و مجانی به نمایندگان چند هزار چهره خدا تقدیم نکردن علامت و نشانه حرامزادگی آنهاست! باید از مادر شان بپرسند که کی و کجا خطا کرده است؟!.

در حالی که خداوند خودش برای از بین بردن فقر در جامعه فقط 5/2 در صد زکات فرض کرده اما نمایندگان چند هزار چهره که اشتهایشان بیشتر است و نیاز بیشتری دارند 20 در صد فرض کرده اند!! نه یک آیه از قرآن، نه یک حدیث صحیح، عقل هم که اگر سالم باشد خود به خود تشخیص می دهد که این دزدی آشکار به نام دین و خدا است!.

سود دیگر مردان چند هزار چهره جامعه ما صیغه یا متعه است، صیغه از یک مرتبه ارضا شدن شروع می شود(حد اقلش یک بار)! سن و سال مهم نیست از دختر شیر خوار شروع تا بالاتر! دین و اخلاق هم مهم نیست یهودی مجوسی فاحشه، همه جور زن می تواند به ازدواج مثلا موقت مردان چند هزار چهره دربیاید! وضیعت قانونی و اجتماعی هم مهم نیست زن شوهر دار باکره!.

فکر نکنید مبالغه می کنم به الله یکتا قسم که برای تمام این موارد در کتب اربعه و وسائل الشیعه و بحار الانوار و سایر دواوین دروغ، روایت! وجود دارد آنهم از اهل بیت! که جانم فدایشان باد و روح شان از این سیاه بازی خبر ندارد!.

آری مردان چند هزار چهره ما سودهای دیگری هم دارند! به نام خدا و علی هم حکومت می کنند نماینده خدا در زمین هم هستند، ولی امر مسلمین جهان هم هستند! و از همه جالب تر اینکه برای چند هزار چهره بودن خودشان نیز هزاران روایت دارند! و هزاران دروغ ساخته اند که اجازه دارنم چهره عوض کنند و رنگ عوض کنند!.

اسم اصطلاحی این فن چهره عوض کردن تقیه است90% در صد دین تقیه است!! امام معصوم فرموده است! هر کس تقیه نکند دین ندارد. آفرین بر این مردان چند هزار چهره!! واقعاً که مهارت دارند!!.

مهران مدیری در تمام نقشهایی که نخواسته چهره عوض می کرد دست و پایش می لرزد نگران و هراسان است خودش را همیشه ملامت می کند اما این مردان هزار چهره هرگز در این موارد با او مشترک نیستند نه می ترسند، نه هراس دارند، نه خود را ملامت می کنند، و نه پشیمان هستند! تازه حق به جانب هم هستند طلبکار هم هستند!!.

دیگر اینکه آن مرد هزار چهره با آخرت مردم کاری نداشت اما این مردان چند هزار چهره سریال واقعی سر کار گذاشتن ملیونها انسان زنده و ظاهرا عاقل و هوشیار جامعه ما! اولین کاری که می کنند دین و آخرت مردم را خراب می کنند، عوض خداوند یکتا و الله متعال مردم را به قبر و گنبد و بارگاه وابسته می کنند! عوض خالق مردم را به مخلوق آنهم مخلوق مرده ارجاع می کنند!! عوض سجده و دعا و عبادت به پیشگاه خدا مردم را به روضه خوانی و ریاکاری سوق می دهند!!.

پس باید پذیرفت که مردان چند هزار چهره سریال حقیقی عرصه دین و دینداری بسیار ماهرتر هستند!!.

حالا فهمیدم که با وجود گذشت قرنهای متمادی این دین بی ریشه و مکتب خرافی و اصول و فروع مبتنی بر شاخ باد و تلبیس و مغلطه چگونه توانسته است زنده بماند و مقاومت بکند؟!

چونکه اینجا مردان چند هزار چهره واقعی در برابر سودهای کلانی که بدست می آورند زحمت می کشند گلو پاره می کنند شب و روز تلاش می کنند تا مبادا مردم گول وهابیت را بخورند و از مذهب اهل بیت فاصله بگیرند! لذا می فرمایند خطر وهابیت بسیار جدی است شما هم حواستان جمع باشد که گول نخورید!!.

0 نظرات:

ارسال یک نظر