اخـــوان المـــسلمـــــتون: خامـــنه‌ای دروغ گـــــفــــت!

دوشنبه 7 فوريه 2011 - 18 بهمن 1389 - 04:02:33 به وقت تهران
حسن حسین پور ـ گیلان
ویژۀ سنی نیوز: روز بروز دامنه آتشی که در خرمن فرعون مصر افتاده گسترش پیدا می‌کند، و مردم از طیفها و رنگهای مختلف بدان می‌پیوندند. این جنبش مردمی مصر همانطور که حاکمان ظلم و ستم و طغیان و دیکتاتورهای مکر و حیله و چپاولگران زالو صفت منطقه را بوحشت انداخته سروران و آقایان آنها بخصوص سران استکبار جهانی اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه را بیش از همه مضطرب و نگران ساخته است.
اگر ملت مصر در خیابانها خون می‌دهند و قالتاقان و چماق بدستان قلدر و چاقوکشان لاشخور بجانش افتاده‌اند و درد و رنج می‌کشد، در مقابل نیز خواب و آرامش از کاخهای پوک استعمارگران و از قصرها و حرمسراهای پر زرق و برق دست نشانده‌هایشان رخت بربسته، خوف و وحشتی بر آنها چیره شده که تنها خدا از آن خبر دارد. قرآن کریم مؤمنان را تسکین داده در مورد این حالت پریشان می‌گوید:
«... إِن تَكُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ يَأْلَمُونَ كَمَا تَأْلَمُونَ ۖ وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّـهِ مَا لَا يَرْجُونَ ۗ وَكَانَ اللَّـهُ عَلِيمًا حَكِيمًا »﴿النساء/ ١٠٤﴾
{... اگر شما [در رویارویی با دشمن] درد و رنج می بینید، آنان نیز چون شما درد و رنج می بینند، و شما چیزی را [چون پیروزی و پاداش] از خدا امید دارید که آنان امید ندارند؛ و خدا همواره دانا و حکیم است}
اهریمن و اهریمن‌پرستان طی روزهای گذشته که انقلاب سقف ده ملیون را شکست در تلاشند با بتصویر کشیدن آن که این انقلاب اخوان المسلمین برای بدست گرفتن حکومت است پرده بر ظلم و ستم و غارتگری و چپاول و دزدیهای خود کشیده، از حجم انقلاب بکاهند. ( البته شاید برای خوانندگان عزیز باور کردنی نباشد که هنوز هم رسانه‌های غربی تعداد تظاهر کنندگان را چند هزار نفر معرفی می‌کنند، و آنرا اعتراضی بر انتخابات گذشته می‌نامند!!).
آقای خامنه‌ای دیکتاتور میهن عزیزمان در خطبه نماز سیاسی روز جمعه آب به آسیاب دشمن ریخته، به حالتی تحریک آمیز برای به هجل انداختن حرکت اخوان المسلمین مصر، جنبش مردمی را حرکت اخوان برای بدست گرفتن قدرت و بر پایی نظامی چون نظام ایران معرفی کرد!
این حرکت مغرضانه آقای خامنه‌ای که طعمه تبلیغاتی برای رسانه‌های استکبار جهانی مهیا ساخت.
جماعت اخوان المسلمین مصر فورا واکنش نشان داده بیانات مقام معظم دیکتاتور ایران را رد کرده، اعلام کردند جنبش مردمی مصر جنبشی است ملی و هدف آن برپایی عدالت و آزادی در جامعه است. و درست همان خواسته‌های جنبش سبز مردمی ایران را مطرح می‌کند.
سران نظام ولایت فقیه از حرکتهای مردمی تونس و مصر بشدت وحشت زده شده، بوقهای تبلیغاتی آنها طی روزهای اخیر سعی دارد به گونه‌ای از این حرکتهای مردمی استفاده ابزاری برده آنها را بخود تشبیه دهد، ولی آنچه مزاج آنها را کدر ساخته کوچکی جهان و پیشرفت رسانه‌ای است.
دیروز راشد غنوشی رئیس نهضت اسلامی تونس بشدت از اینکه او را به خمینی تشبیه کردند رنجید و تشبیه خود را به یک دیکتاتوری که به ملتش دروغ گفت و آنها را به کشتن داد و کشورش را ویران ساخت اهانتی به خود دانست، و امروز اخوان المسلمین ولی فقیه مستبد ایران را دروغگو معرفی کردند..
جناب آقای ولی فقیه مطلق محترم لا دامت افاضاتکم...
این است دید اسلامگرایان جهان از دیکتاتوران کشور ما...
وبدان که تاریخ ثابت کرده است خورشید همیشه پشت ابرها نمی‌ماند..
و عرش شاهی اگر وفا می داشت هرگز به تو نمی‌رسید!...

0 نظرات:

ارسال یک نظر