روافض(زبانشان لال): عمر مخنث بوده است!


شبهه روافض(زبانشان لال): عمر مخنث بوده است!

نویسنده: 
 ابوبکر بن حسین
در سایتهای روافض شبهه هایی دیده می شود كه مرغ سر سیخ هم به رقص افتاده و هر صاحب عقلی را متاثر می كند، این شبهه را ببینید و خود به جای قاضی نشسته قضاوت كنید.
متن شبهه: ابن سعد در بحث استخلاف عمر می گوید: قال: أخبرنا إسحاق بن یوسف الأزرق و محمد بن عبد الله الأنصاری و هوذة بن خلیفة قالوا: أخبرنا ابن عون عن محمد بن سیرین قال: قال عمر بن الخطاب: ما بقی فی شی‏ء من أمر الجاهلیة إلا أنی لست أبالی إلى أی الناس نكحت و أیهم أنكحت.
یعنی: عمر میگوید:از احوال وامور جاهلیت چیزی در من باقی نماند الا اینکه هنوز برای من فرق نمی کند که کسی مرا بکند یا من کسی را بکنم. طبقات الکبری ج3ص289چاپ بیروت سال 1377ه ق 1957میلادی

پاسخ:
ابتدا باید گفت که روایت منقطع است و محمد بن سیرین عمر فاروق رضی الله عنه را درک نکرده است.
دوم: در این شبهه معنی واضح جمله را تغییر داده و دانسته دست به تحریف معنایی آن زده اند.
در متن عربی روایت، دو کلمۀ "نکحت" و "انکحت" آمده است که هم مادۀ "نکاح" و به معنی ازدواج هستند. ولی شبهه ساز پیرو شیطان چنین معنی سخیفی ارائه داده است.
سخن را کوتاه میکنم و معنی اصلی روایت را با ترجمۀ مترجم شیعی کتاب "طبقات الکبری"بر شما عرضه میکنم تا خود به ماهیت روافض پی ببرید.
ترجمه:« ابن عون، از محمد بن سیرین نقل مى كند عمر بن خطاب مى گفته است: هیچ چیز از امور جاهلیت در من باقى نمانده است جز اینكه من اهمیت نمى‏دهم كه با كدام طبقه از مردم ازدواج كنم و به كدام طبقه زن بدهم.»
(الطبقات الكبرى_فارسی ج 3 ص 249-250،ترجمۀ محمود مهدوى دامغانى _ تهران، انتشارات فرهنگ و اندیشه، 1374ش.)


ادامه شبهه:
بخاری در صحیح خود چاپ هند می گوید:کان سیدنا عمر مأبونا ًو یتداوی بماء الرجال
یعنی: آقای ما عمر ابنه ای بود و با آب مردان خود را مداوا می کرد .
ابن حجر عسقلانی در فتح الباری شرح بخاری چاپ بولاق برای توجیه این مطلب می گوید: ماء الرجال نبت ینبت فی الیمن. یعنی ماءالرجال
گیاهی است که در یمن می روید !و جواب ابن حجر را یکی از بزرگان چه خوب داده است که:ماءالرجال نبت،ینبت بین الصلب و الترائب. و همچنین سیوطی در کتاب تصحیح لغة ابنة چاپ بولاق، و ابن اثیر جزری در اغلاط القاموس به این مطلب تصریح کرده اند.


پاسخ:
در صحیح بخاری چنین متنی وجود ندارد، اصلاً در كل صحیح بخاری یك بار لفظ "سیدنا عمر"!! نیامده چه برسد به باقی جمله! شما به راحتی میتوانید متن عربی كتاب صحیح بخاری را از لینك زیر دریافت كرده و ادعا را بررسی كنید و صدق گفتار ما را ببینید:
http://shamela.ws/index.php/book/1681


در فتح الباری نیز هیچ اثری از ادعای شبهه ساز نیست! ممكن است رافضی خرده بگیرد كه بله! در چاپ بولاق آن آمده است و در دیگر چاپها حذف شده!! ما برای اینكه دهنشان بسته شود لینك دانلود كتاب"فتح الباری شرح صحیح البخاری" طبعة بولاق را قرار میدهیم تا خودتان آن را دانلود كنید و كل آن را بررسی كنید تا بدانید كه اكذب النّاس رافضیان هستند!
http://www.4shared.com/dir/23949650/25c63d04/______.html


اما در مورد "سیوطی" این را بگویم كه وی كتابی به نام "تصحیح لغه ابنه" ندارد!! تمام اسامی كتب سیوطی در "الأعلام للزركلی" ج3ص 301-302 (دار العلم للملایین) آمده ولی چنین كتابی وجود ندارد! اصلا در كتب معجم مولفین یا طبقات اللغویین و دیگر كتبی كه در مورد تالیفات مولفین نوشته شده، كتابی با این عنوان وجود ندارد!
در مورد "ابن اثیر" نیز به همین ترتیب، ایشان نه تنها كتابی با عنوان"اغلاط القاموس" ندارند (الاعلام ج4 ص331-332) بلكه چنین كتابی وجود خارجی ندارد!


البته لازم به ذكر است كه بنده چنین متنی در كتب روافض در مورد امام زمانشان دیدم، آن هم در كتاب "پینوكیو" اثر كلینی چاپ سرزمین عجایب!

بعد از این بر هر ذی شعوری ثابت می شود كه مرام شبهه سازان جز دروغ و دروغ پردازی چیزی نیست، پس میپرسم: آیا وقت آن نرسیده که این کذّابین را بشناسیم و با طناب پوسیدۀ آنها به ته جهنم نرویم؟ آیا شیعیان بعد از این، کمی به خودشان رحم نمی کنند و زمام عقل خود را از دست این جماعت نمی گیرند؟؟
گاهی اوقات دلم به حال چوپان درغگو می سوزد! او فقط دو بار دروغ گفت و رسوای عالم و آدم شد ولی اینها که مرامشان دروغ و دروغگویی است، نزد بعضی ها اصدق النّاس جلوه می کنند!!
در پایان:
«فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا كَانُوا یكْذِبُونَ (بقره:10) = در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان می افزاید و به [سزاى] آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناك خواهند داشت»
                                                                                                                                 التماس دعا

0 نظرات:

ارسال یک نظر