صدر اعظم آلمان اعلام کرد که کشورش بزودی یک کشور اسلامی خواهد شد

"آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای با روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه" گفت آلمان بزودی به یک کشور مسلمان تبدیل خواهد شد.
به گزارش اسلام کرد به نقل از "muslimvillage" خانم مرکل با اعلام اینکه آلمان تغییراتی را متحمل می شود و یکپارچگی نیز برای جامعه یک وظیفه می باشد تا آلمان ها مسئولیت را بر عهده بگیرند و با مهاجران کنار بیایند افزود "سالهاست که داریم خودمان را گول می زنیم و مساجد به سمتی پیش می روند تا در آینده بخش های برجسته تری را نسبت به آنچه که در گذشته بودند به خود اختصاص دهند.
همچنین خانم مرکل با اعلام اینکه سرنوشت، کشورش را تبدیل به یک دژ محکم برای اسلام کرده است، گفت؛ آلمان به زودی تبدیل به یک دژ محکم برای اسلام می شود.

طبق آمارهای موجود آلمان دارای جمعیت 4 تا 5 میلیون نفری از مسلمانان می باشد.
و وضعیت در انگلستان بسیار متفاوت است. در 30 سال گذشته، جمعیت مسلمانان از 82،000 به 2.5 میلیون نفر افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از یک هزار مسجد در سراسر بریتانیا وجود دارد که بسیاری از آنها در ابتدا کلیسا بوده اند.
در فرانسه، 30 درصد از افراد زیر 20 سال مسلمان هستند. این نسبت در پاریس و مارسی به 45 درصد افزایش می یابد. در جنوب فرانسه، مساجد بیش از کلیسا وجود دارد.
50 درصد از نوجوانان بلژیک و 25 درصد از نوجوانان و جوانان هلند و همچنین نیمی از نوجوانان روسیه مسلمان هستند.
معمر قذافی رهبر لیبی اخیراً اظهار کرده بود که نشانه هایی دال بر یاری خداوند در اروپا وجود دارد که بدون بمب افکن، اسلحه و شمشیر بزودی شاهد فتح اروپا خواهیم بود به گونه ایکه اروپا تبدیل به یک قاره مسلمان خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر