جنایت آشکار حكومت ملایان شیعه در حق اهل سنت


نویسنده: 
محمد باقر سجــــودی
خبر اول محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، اجرای سیاست کنترل جمعیت در ایران را اشتباه بزرگی دانست زیرا که به گفته او "روزی دست خداست". آقای احمدی نژاد که برای هفتاد و هشتمین سفر استانی خود به استان قزوین سفر کرده است، روز پنج شنبه ۲۰ آبان (۱۱ نوامبر) گفت: "غربی ها از ترس این که جمعیت ما به کشورهایشان سرازیر شود و آن ها را با مشکل روبرو کند، پیشنهاد کنترل جمعیت به دیگر کشورها می دهند."
پیش از این رئیس جمهوری ایران در مراسم روز ملی شوراها در تهران گفته بود که اجرای شعار "دو بچه کافی است" به این معنا است که "۴۰ سال دیگر نامی از ملت ایران" باقی نمی ماند.
او با اشاره به اجرای "چشم بسته" قانون کنترل جمعیت در ایران گفته بود: "در این ارتباط، قانون وضع کردند و گفتند که سه بچه را بیشتر بیمه نمی کنیم، در صورتی که نگاه و اعتقاد ما با آنها فرق می کند و معیارهای ما با آنها متفاوت است."

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/11/101111_l44_ahmadinejad.shtml
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2010/11/101111_l42_family_plan.shtml
خبر دوم :
با اجرای موفق طرح های آموزشی با فرزند و نیز بارداری های ناخواسته در خانواده های استان سیستان و بلوچستان کاهش قابل توجهی داشته است.
دکتر اسلامی معاون دفتر سلامت جمعیت ، خانواده و مدارس وزارت بهداشت در نشست کارشناسان و مدیران گروه سلامت خانواده 10 دانشگاه کشور در زاهدان با بیان این مطلب گفت: اجرای طرح های آموزشی و آگاه سازی خانواده ها و داشتن برنامه ریزی برای تولد فرزند, علاوه بر اینکه در حفظ سلامت مادر و نیز نوزاد بسیار موثر است از تحمیل هزینه های اضافی برخانواده ها جلوگیری می کند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 97 درصد زایمان ها در کشور ایمن می باشند, گفت: در جهت افزایش تعداد زایمانهای ایمن در استان سیستان و بلوچستان، طرح آموزش مامائی به بهورزان مراکز بهداشتی- درمانی و خانه های بهداشت و نیز راه اندازی مراکز زایمان ایمن چندسالی است که اجرا می شود.
آیت ا... سلیمانی ، نماینده ولی فقیه در استان نیز در این نشست گفت: براساس تعالیم قرآنی هدف غایی از تشکیل خانواده ایجاد یک کانون امن و آرام و رسیدن زن و مرد به آرامش است.
وی تولد فرزند را نتیجه تشکیل خانواده دانست و گفت : زاد و ولد هدف نهائی تشکیل خانواده نیست
وی برتوجه بیش از پیش خانواده ها به نیازهای روحی، روانی و عاطفی فرزندان تاکید کرد.

دکتر منصور شکیبا سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نیز با اشاره به اهمیت رعایت مبحث تنظیم خانواده در جامعه گفت: زایمان های زیر 18 سال، بالای 35 سال، بیش از 4 مرتبه و بارداری با فواصل کم از جمله موارد بارداری هایی است که هم برای نوزاد و هم برای مادر پرخطر محسوب می شود.
وی گفت : اینگونه بارداری ها موجب ایجاد عوارض ، روحی، جسمی و اقتصادی هم بر فرد و هم بر خانواده وی می شود.
وی گفت: تعداد زیاد بارداری و نیز فواصل کم آن، زمینه ساز بروز بسیاری از عفونت ها در کودک می شود به طوری که چنین نوزادانی 6 برابر نوزادان دیگر به عفونت مبتلا می شوند.
وی به اجرای موفق طرح تنظیم خانواده در استان در جهت آگاه سازی خانواده ها اشاره کرد و گفت : جلوگیری از بارداری های ناخواسته و برنامه ریزی برای فرزند دار شدن در زمان مناسب که هم مادر و هم پدر آمادگی آن را داشته باشند ، کاهش میزان بارداری های پرخطر ، جلوگیری از سقط پرخطر جنین و نیز کاهش مرگ و میر کودکان زیر یکسال و مادران از جمله اهداف اجرای این طرح در استان بوده است
در ادامه این نشست کارشناسان و مدیران گروه سلامت خانواده 10 دانشگاه مرزی کشور به بیان تجربیات و نقطه نظرات کاربردی خود در مبحث تنظیم خانواده پرداختند.
http://tesonomi.blogfa.com/post-680.aspx

حالا توضیحاتی درباره این دو خبر
1 - هر دو خبر مال یک روز است روز یازده آبان سال 1389
2 – هر دو خبر درباره یک کشور است، کشور ایران 
3 – اجرا کننده هر دو برنامه، یک دولت است (دولت احمدی نژاد)
4 – جاهایی كه احمدی نژاد  تلاش میكند مردم کم بچه بیاورند    آن جا ها، سنی نشین هستند، در این مناطق، احمدی نژاد و یا نماینده اش، با دلیل علمی ثابت میکند که زیاد بچه داشتن، کخ است و اخ است!! و خدا روزی رسان نیست. 
5 - جاهایی كه احمدی نژاد  تلاش میكند مردم زاد ولد کنند و زیاد شوند مناطق شیعه نشین هستند، و  احمدی نژاد با دلیل علمی ثابت میکند که تولید مثل  از امور دین است و خوب است و عالی است و ثواب دارد و  خدا روزی رسان است.
6 – آری این دولت بی تدبیر و رسوای آخوندی، با دست خود دارد ایران را تجزیه میکند، سعی میکند سنی ها را مقطوع نسل کند و   و در همان حال تلاش میکند تا شیعه ها را باردارکند!

و عجیب اینکه  از بی سیاستی، هردو کار را در یک روز انجام میدهد! و اخیرا  نیز شایعاتی هست که در بیمارستانها هنگام ولادت، زنان سنی را عقیم میکنند.
این یعنی تجزیه کردن ایران

سه خط آخر خبر دوم را دوباره ببینید:
در ادامه این نشست کارشناسان و مدیران گروه سلامت خانواده 10 دانشگاه مرزی کشور به بیان تجربیات و نقطه نظرات کاربردی خود در مبحث تنظیم خانواده پرداختند.
منظورش از ده دانشگاه مرزی ده دانشگاهی است که در مناطق سنی نشین هستند ( البته اکثریت مطلق  دانشجویان این دانشگاه ها  شیعه اند!)  پس آنها این خواب را فقط برای بلوچستان ندیده اند، این نقشه ای شومی است برای قربانی کردن  همه ساکنان سنی کشور.
چرا شیعه چنین میکند؟
اصل موضوع این است که شیعه چون از درون خالی است در این دوره تفوق و برتری  فرهنگی غرب، به اسلامی معتقد شده که شتر گاو پلنگ است یعنی به فرهنگ غرب، یک روسری پوشانده و نامش را نهاده اسلام!!!
و به این  اسلام خود هم مینازد و هم میبالد! که بله اسلام ما اسلام مدرن است. اما این اسلام شترمرغی، باروری اسلام حقیقی را ندارد.
 مثلا در اسلام شیعه  زن مثل مرد کار میکند پس بچه به دنیا نمیاورد، یعنی امکانش هم نیست که زن هم در بیرون کار کند هم بچه داری کند همین باعث شده نسلش کم شود.
از سوی دیگر ملایان براساس حماقت ذاتی، کار را برای شیعه بدتر کرده اند، یعنی کارهای دولتی و صندلی های دانشگاه را با عدالت و با بیطرفی بین سنی و شیعه تقسیم نکرده  و نمیکنند و راه را بر زنان سنی  برای کار و تحصیل بسته اند.
 و بر اساس عدو سبب شود خیر اگر خدا خواهد این به زنهای سنی یک توفیق اجباری داده تا در خانه بشینند و زودتر عروسی کنند و شیرهای نر بزایند!!

این دو اشتباه آخوندی دارد  ترکیب جمعیتی ایران را عوض میکند، ملای متعصب شیعه ؛آقای دانشمند؛ میگوید شهرهای را میشناسد که در مقطع ابتدایی اکثریت دانش آموزانش سنی هستند در حالیکه 20 سال پیش اکثریت از شیعه ها بود!
 و به همین دلیل دولت ایران بفکر چاره افتاده و این روش احمقانه  (یک بام و دو هوا)را بکار میبرد، روشی که لامحاله ایران را تقسیم خواهد کرد، تقسیمی که هم بضرر شیعه است و هم بضرر سنی! باعث ضعف بیشتر هر دو میشود.
 پس شیعه را چه شده که مرد رشیدی ندارد! تا نتیجه شوم  این سیاستهای احمقانه،  خامنه ای و عروسکش را  قبل از بین رفت فرصتها  ببیند و مانع شود؟!  

1 نظرات:

  • سلام علیکم
    واقعا این سیاستی است که چند سال قبل علمای شیعه به دولت هشدار هایی در مورد افزایش تولد های افراد سنی به دولت داده بودن و خواستار مقابله با آن بودند که مثل اینکه داره عملی میشه و کاری می کنند تا افراد سنی اصلا بچه نیاورند!!!!!!!
    لینک شما در وب ما قرار گرفت

    ۲۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۴:۱۱

ارسال یک نظر