هشدار دوباره شیخ قرضاوی از فتنه ویرانگر ایران

یکشنبه 23 ژانويه 2011 - 3 بهمن 1389 - 09:01:43 به وقت تهران
http://dc313.4shared.com/img/Kpx6p4U8/0.24856012404767602/_______.bmpویژۀ سنی نیوز: شیخ علامه یوسف قرضاوی رئيس اتحادیه جهانی علمای مسلمین مجدداً از خطر سکوت بر طرح های ایران بمنظور گسترش شیعه تکفیری صفوی در جهان اسلام هشدار داده تأکید نمود، نادیده گرفتن و بی توجهی به این قضیه فرار از رویارویی با واقعیت ها است که باید با حکمت و درایت و هوشمندی و اعتدال از آن جلوگیری صورت گیرد، زیرا شیعیان خود به هجوم بر جوامع اهل سنت اعتراف دارند!
شیخ یوسف قرضاوی در بیانیۀ جدیدی امت اسلامی را بوسیله نامه سرگشاده‌ای که به دبيركل شورای حقوق بشر مصر "د. احمد کمال ابو المجد" نوشته مورد خطاب قرار داده، از تداوم خطر حمله شیعه بر جوامع اهل سنت هشدار داده است. او بر این واقعیت تأکید ورزیده که وی همیشه خواستار ایجاد روابط حسنه میان فرقه های اسلامی بوده و هرگز برای تفرقه و فتنه اندازی میان فرقه های اسلامی کسی را تشویق و تقویت ننموده است، چنانکه دعوت وی بمنظور نزدیکی و وحدت میان شیعه و سنی بوده، و شرایطی را  در این مورد گذاشته است تا موانع متعددی که سد راه این وحدت میشود زایل گردد. از آن جمله: موقف شیعه در قبال قرآن کریم و اصحاب کرام و مادران مؤمنان (رضی الله عنهم) باید واضح و آشکار باشد و فعالیتهای گسترش یک مذهب در سرزمین دیگر مذهب باید متوقف شده، به وجود اقلیت های مذهبی و سیاسی اعم از اقلیت سنی و شیعه و شناخت حقوق آنها اعتراف صورت گیرد.
شیخ یوسف قرضاوی در رد به برخی مقالات نویسندگانی که ادعای وحدت امت اسلامی را دارند گفت: هرگز به تفرقه و اختلاف دعوت نکرده ام بلکه بر وحدت امت اسلامی مکررا تأکید ورزیده ام. اما دیدم که خطر فتنه تشیع تکفیری کشور های سنی نشین را تهدید می نماید و در پشت آن یک کشور با اهداف استراتژیک ویژۀ خود قرار دارد. و بنام دین و مذهب و آموزه های آن برای رسیدن به اهداف توسعه ای خود تلاش می ورزد. و من هم به نوبت خود بخاطر رفع مسؤلیت، امت را از این خطر هشدار میدهم. زیرا بیش از 10 سال در کنفرانسها و گردهم‌آیی‌هایی که بخاطر وحدت میان اهل سنت و شیعه برگزار شده اشتراک نموده ام و در سفری که در سال 1988 به ایران داشتم با دانشمندان تهران، قم، مشهد، و اصفهان دیدار و گفتگو نموده ام، ولی متوجه شدم برنامه‌های فتنه‌افروزی ایران هنوز هم ادامه دارد. و آنها برای دستیابی به اهدافی که قبلا آنرا برنامه ریزی نموده اند مصمم هستند و به این منظور افراد و نهادها و اموالی را آماده و راه اندازی نموده اند! بنابر این آژیر خطر  را به صدا درآوردم تا مردم بی خبر از خواب غفلت بیدار شوند.
خواستم امتم را هشدار دهم و آنها را از آتش ویران کننده‌ای که در انتظار آنها است آگاه سازم تا از خواب گران غفلت بیدار شده سد راه کسانی شوند که آتشی را می افروزند که جرقه های آن همه جا را فرا می‌گیرد و خود از آن هراسی هم ندارند.
هجوم شیعه صفوی به جوامع اهل سنت به اعتراف خود شیعیان ثابت است و اگر کسی در سخنم شک و تردید دارد به سودان ، مصر ، تونس، الجزائر و المغرب و دیگر کشورها چون کشور های آفریقایی و آسیایی بنگرد، و به سرزمین اسرا و معراج بنگرند که چگونه ایران میخواهد وحدت آنها متلاشی ساخته جای پایی برای خود آماده سازد! فلسطینی ها به وحدت نیاز دارند نه به تفرقه و اختلاف بیشتر از این.
شیخ یوسف قرضاوی نمونه های از خطر گسترش مذهب شیعه تکفیری در جوامع عرب سنی را ذکر نموده گفت: خطر آنرا با چشم و دست احساس می کنیم، روزانه شاهد درگیری های فرقه ای و قومی که سبب کشته شدن هزاران هزار اشخاص بی گناه شده هستیم. صحنه‌ جنایتهای هولناک فرقه‌گرایی عراق برای همه آشکار ساخت که شیعه چه می‌خواهد! شبه نظامیان بنام  گروه "مرگ" مساجد اهل سنت و قرآن کریم را سوخت‌اند. انسان های بی گناه را تنها به خاطر اینکه نامهایشان مثل نام صحابه و یاران رسول خدا بود قتل عام کردند! هر کسی نامش عمر یا عثمان یا عایشه است به قتل رسید و صدها جرائم و تراژدیهای جنایت افروز دیگر.
همچنان در لبنان دیدیم که حزب الله وقتی بیروت را در تصرف خود گرفت چه جنایاتی را مرتکب شد! هیچ انسانی تصور نمی‌کرد بشر یه این درجه از حیوانیت و درندگی برسد! در گیری های خونینی که میان دولت یمن و حوثی ها که در اصل شیعه زیدی هستند و قرنها با برادران شافعی مذهب خود برادر وار و مسالمت آمیز زندگی داشتند ولی وقتی به شیعه دوازده امامی تبدیل شدند به عقب بر گشتند و با هموطنان و برادران شان به جنگ خونینی پرداخته با چه جنایتهایی که چهره تاریخ را ننگین نکردند!
آری! پیشوا به رعیت خود دروغ نمی گوید، امین به قوم خود خیانت نمی‌کند، مردی که به الله و روز قیامت باور داشته باشد نمیتواند از آنچه در اطراف او و در جامعۀ او می گذرد ساکت و آرام بنشیند، انسان چگونه شیعه صفوی گری و تکفیری شدن همکیشان خود را با چشم سر ببیند و از  آن چشم بپوشد و ساکت بماند؟! آیا کسانی که دعوای وحدت و اخوت با شیعه را دارند و از ابراز حقایق می هراسند، میخواهند قوم و امتم را  با سکوت نمودنم گمراه سازم و عهد و پیمانی که الله از علماء و دانشمندان گرفته است که حق را به مردم بازگو نموده آنرا پنهان نکنند زیر پا نهم؟! و چون شیطان لال و گنگ خاموش بمانم در حالیکه با چشمانم می بینم که سر زمین های اهل سنت مورد هجوم  بی سابقه شیعه قرار گرفته و یکی پس از دیگری بدست آنها به آتش زده می‌شوند؟!
رسانه های ایران ساکتند! مراجع شیعه همه در پشت پرده ها پنهان اند و نشسته اهل سنت را تماشا می‌کنند که چگونه بر یکدیگر میتازند و در کشمکش اند!
من می پرسم  آیا در جامعه تشیع نوسینده‌ای وجود ندارد که از موقف من دفاع کند؟! یا از وضعیت اسفبار اهل سنت در ایران و عراق و لبنان و سایر کشور ها دفاع کند؟ در حالیکه افراد بی شماری از نویسندگان اهل سنت بویژه در کشور مصر آستین همت برای دفاع از شیعه و سیاستهای ایشان در جهان که همه بر تقیه و نفاق استوار است بالا زده اند!!
پسر شیخ قرضاوی شایعه شیعه شدن خود را تکذیب کرد:
روز نامه "الوطن" چاپ سعودی به نقل از دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمين دکتر العوا نوشته است که دکتر العوا روز سه شنبه با عبد الرحمن قرضاوی دیدار نمود و او شایعه شیعه شدن خود را تکذیب نمود. دکتر العوا افزود: عبد الرحمن قرضاوی عدم دعوا علیه مروجان این شایعه را ترجیح داد زیرا آنها سوابق مشابهی در این زمینه دارند به این خاطر از اقامت دعوا علیه آنان صرف نظر کرده است و گفته همچون شایعات مایه تأسف و درخور تامل است.
هجوم تکفیری:
رئیس نهضت اسلامی تونس "راشد غنوشی" هجوم رسانه ها و مراجع شیعه به رئیس اتحادیه علمای مسلمين شیخ یوسف قرضاوی را به شدت محکوم نموده آنرا یک "هجوم تکفیری بی ارزش" تلقی نموده و گفته است تصریحات آژانس "مهر" در مورد هجوم شیخ قرضاوی ما را متأسف نمود. درست است هر کس از مذهب خود دفاع میکند لیکن باید در قالب اخلاق بوده آداب اختلاف حتی با غیر مسلمانان نیز مراعات گردد. زیرا چنین روش به نفع صهیونیستها و ماسونی‌ها بوده آنچه را حاخام های یهودی مگویند اینها نیز آنرا نشخوار می کنند.
راشد غنوشی از گسترش تشیع تکفیری در کشور های مغرب عربی سنی نشین از جمله تونس اشاره نموده که به یک معضله و پدیدۀ ناخوش آیند برای علمای مغرب تبدیل شده است و تاکید بر این نمود که این پدیده تخم نفاق را میان توده ها و اقشار جوامع مغربی می‌پاشد، و در پشت سر آنها دولت ایران قرار دارد.   
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر