چرا علمای شیعه آمیزش جنسی با زن از دبر را جایز میدانند؟


سوال 1:  آیا حقیقتا شیعه آمیزش جنسی با زن از دبر را جایز میداند؟!
جواب : بله در کتابهایشان این آمده که جایز است اما مراجع دینی آنها در زمان ما نظرات زیر را دارند:
گروهی حلال میدانند, گروهی میگویند با اجازه زن جایز است گروهی میگویند مکروه است , گروهی میگویند مکروه تحریمی است
سوال 2 : اگر اینطور است پس شما  سني ها چرا همه شیعه ها را متهم میکنید که این فعل شنیع  را حلال ميدانند؟
جواب :بله در پیش ما حتی همان عالم شیعه که این را مکروه  تحریمی دانسته، نیز قایل به حلال بودن آن است! زیرا در مذهب شیعه میتوانی مرجع تقلیدت را عوض کنی، و بعد از  تعویض مرجع! براحتی نزدیکی از دبر حلال میشود، یا میتوانی فقط در یک مساله مرجع تقلیدت را عوض کنی!! پس راه برای هر شیعه ای باز است!

سوال3 : شیعه به چه دلیلی نزدیکی از دبر را جایز میداند ؟
جواب شیعه  از ائمه معصومینش  روایت ها دارد که آیه:
(قالَ هؤُلاءِ بَناتی إِنْ کُنْتُمْ فاعِلینَ) «71»  سوره حجر
درباره نزدیکی از دبر است و آن را حلال میکند و میگویند: لوط با اینکه می دانست مردان قوم او جز دبر  را قصد نمی کنند و نمی خواهند، دختران خود را در معرض آنان قرار داد و گفت : «دختران من حاضرند، اگر می‌خواهید کار انجام دهید »
شیعه میگوید: این عمل حضرت لوط هم در اسلام رسماً نفی نشده است پس هنوز حکمش پا برجا است.

سوال4 : جواب شما سني ها به این استدلال شیعه چیست؟
پاسخ : میگوییم شیعه مثل همیشه آیه ها را برید و این آیه ها  را ندید:
إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِنْ دُونِ النِّسَاءِ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ مُسْرِفُونَ وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا أَخْرِجُوهُمْ مِنْ قَرْیتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ یتَطَهَّرُونَ «81» «82»   سوره اعراف
آیا شما از روی شهوت به سراغ مردان می‌روید، نه زنان؟! شما گروه اسرافکار هستید!
ولی پاسخ قومش چیزی جز این نبود که گفتند: «اینها را از شهر و دیار خود بیرون کنید، که اینها مردمی هستند که پاکیزگی را می‌طلبند
ببینید  یک دعوای قوم لوط با حضرت لوط این است که لوط پیامبر میگفت کارتان کثیف است  و آنها میگفتند لوط پاکیزه است پس باید محکوم به اعدام یا اخراج شود!
و ما میدانیم در کثیفی دبر، بین زن و مرد فرقی نیست.
و این آیات را ببینید:
وَجَاءَهُ قَوْمُهُ یهْرَعُونَ إِلَیهِ وَمِنْ قَبْلُ كَانُوا یعْمَلُونَ السَّیئَاتِ قَالَ یا قَوْمِ هَؤُلَاءِ بَنَاتِی هُنَّ أَطْهَرُ لَكُمْ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَلَا تُخْزُونِ فِی ضَیفِی أَلَیسَ مِنْكُمْ رَجُلٌ رَشِیدٌ«78» قَالُوا لَقَدْ عَلِمْتَ مَا لَنَا فِی بَنَاتِكَ مِنْ حَقٍّ وَإِنَّكَ لَتَعْلَمُ مَا نُرِیدُ«79»  سوره هود
قوم او بسرعت به سراغ او آمدند, و قبلا کارهای بد انجام می‌دادند- لوط گفت: «ای قوم من! اینها دختران منند؛ برای شما پاکیزه‌ترند! از خدا بترسید؛ و مرا در مورد میهمانانم رسوا نسازید! آیا در میان شما یک مرد فهمیده و آگاه وجود ندارد؟!گفتند: «تو که می‌دانی ما تمایلی به دختران تو نداریم؛ و خوب می‌دانی ما چه می‌خواهیم!»
در اين سوره هم لوط میگوید دخترانم برای شما پاکیزه ترند پس منظور لوط آمیزش جنسی از دبر نبود چون در  بین دبر مرد و زن فرقی نیست( از لحاظ کثیفی)
و اين هم آیه  دیگری در رابطه با لوط و قومش  و باز خواهید دید محور سخن درباره پاکیزگی و کثیفی است:«وَلُوطًا آتَینَاهُ حُكْمًا وَعِلْمًا وَنَجَّینَاهُ مِنَ الْقَرْیةِ الَّتِی كَانَتْ تَعْمَلُ الْخَبَائِثَ إِنَّهُمْ كَانُوا قَوْمَ سَوْءٍ فَاسِقِینَ» و لوط را (به یاد آور) که به او حکمت و علم دادیم؛ و از شهری که اعمال کثیف انجام می‌دادند، رهایی بخشیدیم؛ چرا که آنها مردم بد و فاسقی بودند!

خبائث نقطه مقابل طیبات است این هم آیه ای در رابطه با طیبات و خبائث:
یحِلُّ لَهُمُ الطَّیبَاتِ وَیحَرِّمُ عَلَیهِمُ الْخَبَائِثَ خبائث یعنی ناپاکی  نقطه مقابل پاکی است
پیامبری که آنها را به معروف دستور می‌دهد، و از منکر باز میدارد؛ اشیا پاکیزه را برای آنها حلال می‌شمرد، و ناپاکیها را تحریم می کند؛ «الأعراف/157»
اينهم آیاتی دیگر  درباره قوم لوط که محورش پاکیزگی و ناپاکی است
وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ وَأَنْتُمْ تُبْصِرُونَ « /54»
أَئِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِنْ دُونِ النِّسَاءِ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ تَجْهَلُونَ«55»
فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا أَخْرِجُوا آلَ لُوطٍ مِنْ قَرْیتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ یتَطَهَّرُونَ«56» النمل
و لوط را (به یاد آور) هنگامی که به قومش گفت: «آیا شما به سراغ کار بسیار زشتی می‌روید در حالی که (نتایج شوم آن را) می‌بینید؟آیا شما بجای زنان، از روی شهوت به سراغ مردان می‌روید؟! شما قومی نادانید!» آنها پاسخی جز این نداشتند که (به یکدیگر) گفتند: «خاندان لوط را از شهر و دیار خود بیرون کنید، که اینها افرادی پاکيزه هستند!»
دیدید؟! لوط میگوید: شما  ای قوم  بدکار! دارید خودتان میبیند که کارتان چقدر گند  و کثیف است. و اونها درجواب میگویند: آری گند و کثیف است اما خوب و خوشایند است! پس لوط پاکیزه و خاندان پاکیزه اش  را از شهر بیرون کنید!

آیا  اینهمه کافی نیست ؟ اگر نیست، پس این دلیل و برهان قاطع  را ببینید. در مقابل این دلیل آخر دیگر شیعه هیچی ندارد که بگوید:
أَتَأْتُونَ الذُّكْرَانَ مِنَ الْعَالَمِینَ«165» وَتَذَرُونَ مَا خَلَقَ لَكُمْ رَبُّكُمْ مِنْ أَزْوَاجِكُمْ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ عَادُونَ«166» شعراء
لوط گفت:آیا در میان جهانیان، شما به سراغ جنس ذکور می‌روید و همجنس بازی می‌کنید، آیا این زشت و ننگین نیست؟و همسرانی را که پروردگارتان برای شما آفریده است رها می‌کنید؟! شما قوم تجاوزگری هستید!»
آیه واضح میگوید که شما چرا عضوی را که خدا برای خالی کردن شهوت در زنان برایتان خلق کرده  رها کرده و به سراغ مقعد مردان رفته اید؟ هرکس میداند عضوی که خداوند در زنان برای  خالی کردن شهوت خلق کرده چیست.  عضوی است که مردان خودشان ندارند و هر انسانی مقعد دارد! پس این نیست. و معلوم است که چیست!
خلاصه اینکه نزدیکی از دبر، بخاطر کثیف بودنش بر مردان پاکیزه حرام است و  آیه صراحتا میگوید عضو خلق شده در زنان برای اینکار است!

سوال 5آیا شیعه دلیل دیگری هم دارد؟
جواب: بله بعضی هایشان میگویند, در قرآن آمده است: نساؤکم حرث لکم فأتوا حرثکم أنی شئتم , یعنی زنان شما محلی برای تولید مثل هستند, هر طور که خواستید می توانید از مکان تولید مثل استفاده کنید!
جواب  سنی این است که منظور آیه  با ذکر کلمه حرث( جای کشت) معلوم است که چیست! یعنی فقط در عمل زناشویی باید از راه رحم که محل آبستن شدن و مکان کشت است نزدیکی صورت گیرد, و همه می دانند که زن از مقعد حامله نمی شود ,
و حالا ببینم قرآن چه میگوید:وَیسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِیضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِی الْمَحِیضِ وَلَا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّى یطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَیثُ أَمَرَكُمُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ«222» نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَكُمْ فَأْتُوا حَرْثَكُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَقَدِّمُوا لِأَنْفُسِكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّكُمْ مُلَاقُوهُ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ«223» بقره
و از تو، در باره خون حیض سؤال می‌کنند، بگو: «چیز زیانبار و آلوده‌ای است؛ از این‌رو در حالت قاعدگی، از آنان کناره‌گیری کنید! و با آنها نزدیکی ننماید، تا پاک شوند! و هنگامی که پاک شدند، از طریقی که خدا به شما فرمان داده، با آنها آمیزش کنید! خداوند، توبه‌کنندگان را دوست دارد، و پاکان را (نیز) دوست دارد.زنان شما، محل بذرافشانی شما هستند؛ پس هر زمان که بخواهید، می‌توانید با آنها آمیزش کنید.
همانطور که میبینید الله اینجا نیز کسانی را که در وقت حیض به زنان جماع نمیکنند را پاکیزه میداند و  میگوید پاکیزگان را دوست میدارم.
وقتی که زن دچار عادت ماهانه است و گند و خون چرک از او بیرون میاید همبستری با زن را  اسلام در این حالت حرام کرده، پس چگونه ممکن است که همبستری با عضوی که نجاست عادی و موقت دارد برای 7 روز حرام شود، ولی  آمیزش در مقعد که نجاستی دایمی  غلیظه داردحلال باشد؟ 

سوال 6 : شیعه میگوید بعضی از سنی ها هم نزدیکی از دبر را حلال میدانند آیا این راست است؟
جواب شیعه بیچاره در هر عقیده خود سعی میکند بگوید سنی هم همین را میگوید. او از تنهایی وحشت دارد! اما حقیقت این است که مذاهب اهل سنت همگی بدون استثناء متفق بر این هستند که  نزدیکی از دبر حرام و کفر است احادیث صحیح در این رابطه را ببینید:
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " إن الذي يأتي امرأته في دبرها لا ينظر الله إليه " . مسند احمد و بیهقی
رسول الله فرمود : خداوند در روز قیامت به شخصی با همسرش از راه پشت نزدیگی کرده باشد نگاه نمیکند.
وعن أبي هريرة قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : " من أتى كاهنا فصدقه بما يقول أو أتى امرأته حائضا أو أتى امرأته من دبرها فقد برئ مما أنزل على محمد " . رواه أحمد وأبو داود
رسول الله فرمود : كسی  که پیش  کاهن و غیبگویی برود   و حرفش را باور كند و شخصی که با همسرش در حالی که حیض است نزدیکی نماید یا  مردی که با زنی از دبر همبستر شود، هر سه گروه  مذکور از دین محمد بیزاری جسته اند.
وعن عبد الله بن عمرو رضي الله عنهما أن النبي صلى الله عليه وسلم قال هي اللوطية الصغرى يعني الرجل يأتي امرأته في دبرها
رواه أحمد والبزار ورجالهما رجال الصحيح
رسول الله فرمود: آن لواط کوچک است ( آن یعنی نزدیکی به زن از راه پشت)
رسول الله صلى الله عليه وسلم قال ملعون من أتى امرأة في دبرها
رواه أحمد وأبو داود
رسول الله فرمود: کسی که با زنی از راه مقعد جماع کند ملعون است.
سئل ابن عباس عن الذي يأتي امرأته في دبرها ؟ فقال : هذا يسألني عن الكفر ؟( سنن ابن ماجة )
از ابن عباس رضی الله عنه درباره  این سوال شد که اگر مردی با همسرش از راه مقعد زنا کند حکمش چیست؟ ابن عباس  گفت این مرد دارد از من درباره کفر میپرسد.
با اینهمه احادیث آشکار باز  اگر شیعه ای بگوید اهل سنت هم عقیده به این فعل شنیع  و غیر فطری دارند، پس یقین کنید که او قیچی بدست گرفته و متون را بریده بریده پیش میکند و متون را تحریف میکند و گفتم علمای اهل سنت در این اختلافی ندارند که این کار حرام است و هرکس خلاف این بگوید او را سنی نمیدانند این از مشخصات اهل سنت است که نزدیکی با همسر شرعی از راه  دبر را حرام قطعی میدانند. 
                               محمد باقر سجودي



islamtxt@islamtxt.net | www.islamtxt.net © 2009-2010

3 نظرات:

  • برادر بزرگوار سلام بر شما
    آیا هنوز وقت آن نرسیده که به فکر مشترکاتمان باشیم نه به فکر متفرقانمان آیا غیر از این است که اختلاف بین شیعه و سنی در فقه است ما در اصول باهم یکسان هستیم وقت آن نشده که از دشمنانمان اتحاد رایاد بگیریم و اینقدر به جان هم نیفتیم مگر تمام فقهای اهل سنت در تفقه هم نظرند ایا اختلاف فقهی باهم ندارند آیا شما یک عالم خود را به خاطر یک حکم فقهی تمجید و مخالف اورا تکفیر می کنید بین شیعه هم همین است اختلاف نظر است نه اختلاف دین بس است دیگر من یک مثال می زنم آیا حکم محرمیت کبائر با خوردن شیر یک زن را بعض از علمای اهل سنت ندادند وبعضی شان هم رد کردند و بعضی هم تایید کردن چرا آن را که رد کرد تکفیر نکردید و چرا آنکه تایید کرد تمجید یا بالعکس شما را به همان خدای خودتان مهربانی ÷یش گیرید که از این حرفها چیزی در نمی آید الا دشمنی و بغض جاهلانه و شادمانی دشمنانمان شما می گویید ارتباطتان با قرآن بیش از شیعیان است حرفی نیست چرا عمل نمی کنید به این آیه وعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو
    باید ماخذ و مدرک سخنان ما و شما علما و بزرگان ما و شما باشند نه استناد به حرف های صد من یک قاض عوام ما و شما آن وقت می بینید ما و شما یکی هستیم ام خودمان می خواهیم نباشیم علتش چیست الهی اعوذ بک من همزات الشیاطین الهم اصلح فی امور المسلمین و حفظ دمائنا و دمائهم وحشر نا مع الابرار
    موفق باشید

    ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۶

  • salam man modire webloge http://raheraastin.blogfa.com hastam
    matalebet fogholadast vase hamin modat hast ke dar linke man hzoor darid
    migam heyf nist ke ba man tabadole link nadarid?
    age khasti ye sar be weblogam bendaz va age mayel bodid linkam konid ajretan ba khoda

    ۲۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱:۳۶

  • با سلام
    تنها یک عرض دارم
    هر دستور خداوند برای رعایت سلامتی روح و جسم انسان است
    کسانیکه از طریق معقد وارد عمل امیزش میشوند بعداز مدتی دارای کرمهای انگلی خواهند شد که به هیچ دارویی نمی توانند از آن خلاص شوند
    حتی زنانی هستند که از طرف شوهرانشان مورد تجاوز جنسی از طریق معقد قرار گرفته اند و به دکتر مراجعه می کنند اما هیچ راهی برای درمان ندارند چون حتی با عمل جراحی هم نمی توانند از وجود آن کرمها رهایی یابند
    وارد شدن منی مرد در معقد موجب رشد این کرمها میشود حال چه مرد باشد چه زن آن مفعولی که منی وارد مقعدش می شود دچار این بیماری خواهد شد .

    هنگامیکه زن در حیض قرار دارد جدار رحم بطور کلی فرو ریخته و دچار خونریزی میشود و تا روزی که پاک نشده این جدار تحمل آمیزش را ندارد. وقتیکه دوران پرید ( حیض ) تمام شد و خونریزی به اتمام رسید زمانی ست که جدار تازه و پاکیزه ای ایجاد شده که موجب بارداری بهتر و لذت بردن بیشتر زن می شود
    در نتیجه ورود منی به داخل رحم هدفمندتر خواهد شد

    یا آرزوی روزی که خداوند همه ی ما را به راه خیر راهنمایی فرماید که همان راه راست و راه پیامبر اکرم (ص) و انیبیای قبل از محمدو اولیا است
    آمین

    ۵ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۲:۰۹

ارسال یک نظر