سؤالاتی که باعث هدایت شیعیان شد (7)



نویسنده: 
 على حسين اميـــرى
تنها هنر علمای مدعی تشیع و کسانی چون جناب قزوینی، جدا کردن احادیث ضعیف و نامعتبر از کتب اهل سنت است، ولی همین آقایان احادیث فراوانی در کتب خودشان دارند که بر ضد عقایدشان است ولی به روی مبارک خود نمی آورند و همه را هر طور که شده ماست مالی و باطل می کنند، 

--- آخوندهای رافضی به نکاح موقت و صیغه عقیده دارند ولی در کتب خودشان مطالبی بر خلاف آن وجود دارد، همچون اینکه: اميرالمؤمنين مي فرمايد: (حرم رسول الله يوم خيبر لحوم الحمر الأهلية و نكاح المتعة)، یعنی حرام کرد رسول خدا در روز خیبر، گوشت خر اهلی و نکاح متعه را (تهذيب 2/186، استبصار3/142 وسائل الشيعة 14/441) 
و از امام صادق  پرسيده شد: «آيا مسلمانان در زمان رسول خداص بدون شاهد ازدواج ميكردند؟ فرمودند نخير».(تهذيب 2/189) طوسي در توضيح اين روايت مي گوید: «منظور از سؤال نكاح دائم نيست، بلكه ازدواج مؤقت است، لذا اين روايت را در باب متعه آورده است» عبدالله بن سنان مي گويد از امام صادق-  درباره متعه پرسيدم فرمودند:( لا تُدنّس نفسك بها) نفس خود را با آن كثيف مگردان.(بحار الانوار100/ 318)
«از عمار روايت است كه گفت امام صادق فرمودند:(قد حرمت عليكم المتعة) تحقيقا متعه برشما حرام شده است.(فروع كافي 2/48، وسائل الشعية 14/450) 
امام صادق اصحاب خودشان را همواره سرزنش مي كردند و از صيغه كردن بر حذر مي داشتند لذا مي فرمودند: «آيا يكي از شما خجالت نمي كشد كه در جاي پنهان و شرم آوري ديده شود آنگاه اين كردار ناپسند او به حساب برادران و ياران صالح و نيكو كارش گذاشته شود؟!»(فروع كافي 2/44. وسائل الشيعة 14/ 450) 
هنگامي كه علي بن يقطين از امام رضا درباره متعه پرسيد جواب دادند: «ما أنت وذاك؟ قد أغناك الله عنها» تو را با متعه چه سر وكاري است، خداوند تو را از آن بي نياز كرده است.(فروع كافي 2/43، وسائل الشیعه 14/449) وقتي عبد الله بن عمير به امام باقر گفت:«أيسرّك أنّ نساءك و بناتك و أخواتك و بنات عمك يفعلن؟-اي يتمتعن- فأعرض عنه ابوجعفر حين ذكر نساءه و بنات عمه»-آيا خوشحال مي شوي كه همسران و دختران وخواهران و دختران عمويت اينكار را بكنند؟! يعني متعه كنند، امام باقر وقتي اين را شنيدند چهره خودشان را برگرداندند. (فروع كافي 2/42، تهذيب 2/186)

---- یک سری از احادیث هستند که حاوی روابط گرم میان حضرت علی و  خلفا می باشند همچون تمجید از یکدیگر، طلب آمرزش و غیره...، شما می گوئید اینها توسط بنی امیه جعل شده اند!! ولی چنانچه از شما سوال شود که چرا حضرت علیدر زمان خلافتشان، مطالب و عقاید مورد نظر شما را بیان نکردند (مانند احراق بیت و قتل محسن و غصب خلافت و غصب فدک و...) شما فوری می گوئید که ابوبکر و عمردر میان سپاه علی و در میان مردم طرفداران زیادی داشته اند و بنابراین حضرت علی نمی توانسته صراحتا چیزی بگوید!! حالا آیا بنی امیه می آید حدیثی جعل کند که بیانگر دوستی علی با خلفا باشد یا دشمنی آنها با علی؟! تا بتواند سپاه علی را نابود کند؟ سپاهی که به قول خودتان طرفداران شیخین در آن بوده اند. اصلا به نظر ما احادیثی که حاوی دشمنی میان حضرت علی و خلفاست ساخته بنی امیه می باشد و نه احادیثی که بیانگر دوستی و اتحاد علی با خلفاست! 

---- رسول اکرم فرمودند: به صورت مداحان خاک بپاشید. ، عربی بادیه نشین حضور پیامبر خدا آمد و گفت: مگر نه این است که تو از جهت والدین از همه ما بهتر و از جهت اولاد از همه ما شریف تری؟ در ایام جاهلیت بر ما مقدم بودی و هم اکنون در اسلام رییس ما هستی! رسول اکرم از این سخنان تملق آمیز خشمگین شد و به مرد اعرابی فرمود: زبانت در پشت چند حجاب قرار دارد؟ جواب داد دو حجاب، یکی لب و دیگری دندانها! فرمود: هیچیک از این دو مانع، نتوانست شدت زبان تو را از ما بگرداند؟ سپس فرمود به حقیقت بین تمام آنچه که در دنیا به فردی اعطا شده است هیچ چیز برای آخرت او زیانبارتر از طاقت زبان و نفوذ کلام نیست. آنگاه حضرتش برای آنکه مرد را ساکت کند و به آن صحنه ناراحت کننده خاتمه دهد به علی فرمود: برخیز و زبانش را قطع کن! آن حضرت حرکت کرد و چند درهمی به وی داد و خاموشش ساخت. (قابل توجه مداحان) «آسیبهای اجتماعی و درمان آن. احمد بحرینی دشتی. قم. موعود اسلام 1385 ص 307 »
پیامبرصلی الله علیه وسلم در زنده بودنشان از سخنان راست یک عرب برآشفتند، چرا شما از صبح تا شب بالای سر قبر جعلی اینهمه امام و امامزاده به بهانه مداحی، دروغ به هم می بافید؟ 
پیامبرصلی الله علیه وسلم در زنده بودنشان راضی به این ستایشها نبودند،اینهمه امام و امامزاده آیا راضی به این مخارج سنگین روی قبر خود هستند؟ و یا اعمال شرک آمیزی چون توسل و واسطه؟! 

--- آیا جمع آوری قرآن توسط خلفا جزء کارهای نیک و محسنات ایشان نبوده است؟ به اینکار ایشان چه اَنگی می زنید و چه ایرادی می گیرید؟! هر ایرادی بگیرید در واقع کافر شده اید، چون به اجماع مسلمین، قرآن همین است و بس و حتی حضرت علی نیز در دوران خلافتش آنرا امضاء و تایید کرده و تغییری در آن صورت نداده است، چون چه چیز مهمتر از نجات قرآن بوده، اگر خلفا آنرا درست جمع نکرده بودند؟ پس باید معترف شوید اینکار خلفا بسیار ارزنده و نیکو بوده، فقط همین اعتراف شما کافیست، البته اگر بتوانید و جانتان به هنگام اعتراف بالا نیاید..آخوندهای رافضی اعمال نیک ابوبکر و عمررضی الله عنهما را بیان نمی کنند تا مبادا کسی در ذهنش جرقه ای بخورد و بخواهد به دنبال بقیه اعمال نیک ایشان برود و در نتیجه متوجه کلاهی که سرش رفته بشود.
islamtxt@islamtxt.net | www.islamtxt.net © 2009-2010
لینکهای مرتبط

0 نظرات:

ارسال یک نظر