سلسله دروغ های محمد باقر مجلسی (1)

سلسله دروغ های محمد باقر مجلسی (1)

نویسنده: 
محمد باقر سجودی

محمد باقر مجلسی؛ از استوانه های دین شیعه؛ سیصدو اندی سال پیش مرده است او کتابهاي مرجع زیادی نوشته، که شیعه ها مدام به آنها استناد میکنند تو گویی وحی منزل است،آری از نظر شیعه وحی منزل است! زیرا گمان میکنند اینها حرفهای مجلسی نیست بلکه روایت معصومینی است که با الله در ارتباط بوده اند. يكي از کتاب های این مرد سیه کار، بحارالانوار نام دارد که در 110جلد قطور آنها را نوشته و اين صد و ده جلد را پر کرده از روایات معصومینی که 1000 سال پیش از او میزیستند !! یکی از روایت های این کتاب شوم ( کتاب بحارالانوار ) :ریّان بن شبیب نقل میکند که:
روز اول محرم خدمت امام رضا عليه السلام رسیدم فرمود: ای پسر شبیب، روزه داری؟ عرض کردم نه. پس امام گفت:
پس کسی که روزه بدارد این روز و سپس دعا کند خدا دعایش را مستجاب می فرماید
سپس فرمود: پسر شبیب. بدرستیکه محرم ماهی است که اعراب جاهلیّت بخاطر احترامش ظلم و ستم و کشت و کشتار را در آن ماه حرام کرده بودند و این امّت با اینکه به حرمت این ماه آشنایی داشت معهذا احترام پیامبر خود را رعایت نکرد و در این ماه فرزندان پیامبر خود را کشتند و زنانشان را اسیر نمودند و اموالشان را غارت کردند پس خدا هرگز آنها را نیامرزد.
اي پسر شبیب، اگر می خواهی برای چیزی گریه کنی پس برای حسین بن علی بن ابیطالب گریه کن که او را ذبح کردند همانطور که گوسفند را ذبح می کنند و از اهل بیت او هم هیجده نفر را با او به شهادت رساندند که در روی زمین مثل و مانند نداشتند، و به تحقیق هفت آسمان و زمین برای شهادت آن حضرت گریه کردند، و چهار هزار فرشته برای یاری او از آسمان فرود آمدند، امّا وقتی رسیدند که حسین عليه السلام کشته شده بود لذا این فرشتگان پریشان مو و گرد آلود اطراف قبر حسین معتکفند تا قائم ما قیام کند آنگاه او را یاری خواهند کرد و شعار آنها یا لثارات الحسین است (ای انتقام گیرندگان خون حسین) اي پسر شبیب، پدرم برایم حدیث فرمود از پدرش، از جدّش که وقتی جدّم حسین به شهادت رسید از آسمان خون و خاک سرخ بارید. اي پسر شبیب، اگر برای حسین چنان گریه کنی که اشکهایت بر گونه هایت جاری شود خداوند همه ی گناهان کوچک و بزرگ ترا می آمرزد؛ اندک باشد یا بسیار.
منبع خبر: بحارالانوار، ص 285 نفس المهموم، ص 26
پاسخ اهل سنت:
دروغ است این حرف!! اگر 4000 فرشته را الله فرستاده بود پس اي مجلسی نادان بدان که هرگز نقشه های جنگی الله غلط و اشتباه ودیر نمیشود و فرصت ها را از دست نمی رود بر این عقل و دانش بباید گریستدنباله نوشته خنده دار تر است
{لذا این فرشتگان پریشان مو و گرد آلود اطراف قبر حسین معتکفند تا قائم ما قیام کند آنگاه او را یاری خواهند کرد و شعار آنها یا لثارات الحسین است (ای انتقام گیرندگان خون حسین) }
در پاسخ به این نادان میگوییم:اگر حسین شهید شده بود، قاتلانش که زنده بودند ... گریه و شعار تو خالی فرشته ها برای چی بود؟ خب میرفتند قاتلان را میکشتند .ای قوم شيعه چرا فکر نمیکنید ؟و چرا در دام محمد باقر مجلسی گرفتار مانده اید؟! شيعه باید بداند که فرشتگان بدون اجازه الله هیچ کاری نمی کنند و در غیر این صورت از بارگاه الهي بیرون میافتند.و ظاهرا فرشته های که به کمک حسین آمدند، فرشته های عاصی نبودند پس با اجازه الله آمدند، پس حرف امام رضا این معنی را دارد که الله لشکرش را دیر فرستاد درست مثل داروی رستم،که بعد از مرگ سهراب رسید ( نوشدارو بعد از مرگ سهراب )
این هم آیاتی که نشان از این دارد که فرشتگان فقط مامورند و بدلخواه کاری نمیکنند:
وَلِلَّهِ يَسْجُدُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مِن دَابَّةٍ وَالْمَلَائِكَةُ وَهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ ﴿٤٩﴾ يَخَافُونَ رَبَّهُم مِّن فَوْقِهِمْ وَيَفْعَلُونَ مَا يُؤْمَرُونَ }النحل(50) و آنچه در آسمان ها و زمین از جنبندگان و فرشتگان وجود دارد، فقط برای خدا سجده می کنند و تکبّر و سرکشی نمی ورزند- و فرشتگان براى خدا سجده مى‏كنند و تكبر نمى‏ورزند (49) از پروردگارشان كه حاكم بر آنهاست مى‏ترسند و آنچه را مامورند انجام مى‏دهند
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَاراً وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ عَلَيْهَا مَلَائِكَةٌ غِلَاظٌ شِدَادٌ لَا يَعْصُونَ اللَّهَ مَا أَمَرَهُمْ وَيَفْعَلُونَ مَا يُؤْمَرُونَ (التحريم
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد خودتان و كسانتان را از آتشى كه سوخت آن مردم و نگهاست‏حفظ كنيد بر آن [آتش] فرشتگانى خشن [و] سختگير [گمارده شده] اند از آنچه خدا به آنان دستور داده سرپيچى نمى‏كنند و آنچه را كه مامورند انجام مى‏دهند (6)
وَقَالُوا اتَّخَذَ الرَّحْمَنُ وَلَداً سُبْحَانَهُ بَلْ عِبَادٌ مُّكْرَمُونَ (الأنبياء26(لَا يَسْبِقُونَهُ بِالْقَوْلِ وَهُم بِأَمْرِهِ يَعْمَلُون ا(لأنبياء27)يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا يَشْفَعُونَ إِلَّا لِمَنِ ارْتَضَى وَهُم مِّنْ خَشْيَتِهِ مُشْفِقُونَ )الأنبياء - و گفتند [خداى] رحمان فرزندى اختيار كرده منزه است او بلكه [فرشتگان] بندگانى ارجمندند (26) كه در سخن بر او پيشى نمى‏گيرند و خود به دستور او كار مى‏كنند (27)
آنچه فراروى آنان و آنچه پشت‏سرشان است مى‏داند و جز براى كسى كه [خدا] رضايت دهد شفاعت نمى‏كنند و خود از بيم او هراسانند (28)
مشاهده کردید ؟ فرشته ها از خود اختیاری ندارند و منتظر امر رب هستند
یعنی تا امر نشود کاری را نمیکنند این که واضح است در غیر این صورت لازم بود ما فرشته ها را هم راضی کنیم تا بما کمک کنند
و چون دروغگو بد حواس است، پس متوجه نمیشود که دروغش عوارض جانبی دارد و این او را رسوا خواهد کرد.
و توجه داشته باشید که دین امروزی شیعه بدون نوشته های محمد باقر مجلسی معنی ندارد و کامل نیست پس این است دین شیعه!!
و لازم است که بدانید که این مرد مشیر و وزیر شاه سلطان حسین صفوی بود و این پادشاه، در دوره طولانی سلطنتش، به شدت زیر تاثیر، علامه مجلسی بود، و شاید به خاطر چرندیات او بود که وقتی سپاه شورشی استان قندهار،به پایتخت نزدیک شد، شاه سلطان حسین، دست روی دست گذاشت و منتظر شد تا جعفر جنی به کمکش بیاید، اما آن جن بد مذهب، تنبلی کرد و گویا باز دیر آمد و شاه سلطان حسین نگون بخت، با وجودیکه تاج را همراه با دخترش دو دستی تسلیم فرمانده شورشیان (محمود افغان) نمود، باز محمود راضی به این نشد و سر او را به همراه سر 12000 قزلباش و سر ملایان اصفهان برید، ولی مجلسی سه سال قبل از این مرده بود ..... و جعفر جنی شاید تا حالا دارد برای شاه سلطان حسین سینه میزند! مردشور ببردش با این سینه زدن و مویه کردنش!!
حالا آیا شما از گریه فرشتگان بیکاره حول قبر حسین تعجب نمیکنید ؟! بله تعجب دارد که عوض آنکه بروند یزید و شمر را بکشند، نشستند و گریه میکنند و بقول مجلسی از آن روز تا امروز دارند گریه میکنند و سینه میزنند !!!!!
شما فکر نکنید که این ها داستان تاریخی است و شیعه امروزی روشنفکرتر از آن است که شیعه دیروزی بود
نه!
در جنگ ایران و عرق پس از آنکه خرمشهر آزاد شد، همین امید به کمک رسانی امام زمان خیالی، باعث شد تا خمینی، خیال ببافد و حقایق زمینی را نبیند، و با ارزیابی نادرست، تقاضای صلح صدام و جامعه جهانی را قبول نکند و به امید قهرمانی امام زمان، جنگ را ادامه دهد، و در آخرکاری کند بدتر از کار شاه سلطان حسین، یعنی وقتی موشک های صدام با نامهای الحسین و العباس تهران و قم را زدند خمینی مجبور شد قطع نامه صلح را بپذیرد در حالیکه قصر شرین و نفت شهر و مناطق وسیعی،هنوز در دست عراق بود و صدام شب روز نفت،از نفت شهر می دزدید،
باز شانس آوردند که بوش پدر نقش امام زمان را بازی نمود! و به صدام حمله کرد و صدام مجبور به خروج از مناطق اشغالی ایران شد .
امروز هم شما اگر سایت های این نادانان را ببینید، میبیند که مینویسند بر حسب روایات (رجل صالح) احمدی نژاد است و (سید خراسانی) خامنه ای است و سید یمانی ( رهبر حزب الله لبنان ) است و آمدن امام زمان را نزدیک میبینند و از این چرندیات زمان شاه سلطان حسین....... و خیال میکنند با خیال و رویا و میتوان با حقایق جهان مبارزه نمود
و وقتي هوش به سرشان ميايد و امام زمان یادشان میرود که دیگر کار از کار گذشته و ملت ما تاوان عقايد قرون وسطایی آنها را با بدترین بها پرداخته است همانطور که تا حالا تاوان داده ایم .

0 نظرات:

ارسال یک نظر