پاسخ به زورگویی علمای شیعه درباره اهل بیت .... یکبار برای همیشه!(4)

پاسخ به زورگویی علمای شیعه درباره اهل بیت .... یکبار برای همیشه!(4)

نویسنده: 
ســــــــجودى
در سه مقاله گذشته ازقرآن ثابت کردیم که زنان رسول اهل بیت او هستند، اینک دلایلی دیگر از قرآن : الله در سوره آل عمران آیه 121 میفرماید: (وَإِذْ غَدَوْتَ مِنْ أَهْلِكَ تُبَوِّئُ الْمُؤْمِنِینَ مَقَاعِدَ لِلْقِتَالِ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ)  «و (به یاد آور) زمانی را که صبحگاهان، از میان خانواده خود، جهت انتخاب اردوگاه جنگ برای مؤمنان، بیرون رفتی! و خداوند، شنوا و داناست»
 هرچند که این آیه درباره جنگ است، اما در عین حال بما میفهماند که زنان رسول الله اهل بیت ایشان  هستند. چگونه ؟
در آیه آمده صبح خیلی زود، رسول الله از میان خانواده خود بیرون آمد، صبح خیلی زود رسول الله کجا بود؟ خانه خودش یا خانه فاطمه؟
در قدیم شهرها  کوچک  و خانه ها نزدیک بود و نیازی نبود که شب، آدم در خانه ای غیر از خانه خود بخوابد، پس رسول الله صبح زود از نزد زنانش بیرون آمد برای جهاد و الله به جای زنانت نوشته (اهلک)..... آیا این دلیل بس نیست علمای شیعه را؟!!
دوما  آیا الله میخواهد چیستان بگوید که یک دفعه وسط آیات مربوط به زنان سخن از فاطمه رضی الله عنها میگوید آنهم بصورت مبهم ضربدر مبهم ؟!!!  آیا قرآن میخواهد ما را هدایت کند یا گمراه نماید ؟!!
شما ببینید آیه مورد نظر شیعه را :
(وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِینَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا (یرِیدُ اللَّهُ لِیذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیتِ وَیطَهِّرَكُمْ تَطْهِیرًا) وَ اذْكُرْنَ مَا یتْلَى فِی بُیوتِكُنَّ مِنْ آیاتِ اللَّهِ وَالْحِكْمَةِ) جمله داخل پرانتز  قسمت مطلوب و بریده شده از  از آیه  و مورد نظر  شیعه است. شما ببینید  اول جمله مورد نظر بریده شده و قیچی شده  با انما به ماقبل خود وصل است و آخر جمله مورد نظر با و به جمله بعد وصل است  و جمله ماقبل و  مابعد خطاب به زنان است  مگر میشود وسط جمله مربوط به غیر آز آنان باشد؟!

 معلم در سر کلاس میگوید:
ای  دخترانم، شما همچون دانش آموزان دیگر  نیستید؛ پس به گونه‌ای هوس ‌انگیز سخن نگویید که بیماردلان در شما طمع کنند، و سخن شایسته بگویید و در خانه‌های خود بمانید، و همچون دوران جاهلیت نخستین ظاهر نشوید، و نماز را برپا دارید، و زکات را بپردازید، و خدا و رسولش را اطاعت کنید؛ چونکه خداوند می‌خواهد پلیدی و گناه را از پسر عمه شما دور کند و کاملا او را پاک سازد. و آنچه را در خانه‌های شما از آیات خداوند و حکمت و دانش خوانده می‌شود یاد کنید؛ 
بنظر شما این جمله سرخ شده بی معنی نیست؟ بی ربط نیست ؟

اما الله سخن بی ربط نمیگوید، پس تاویل شیعه بی ربط و رکیک است، اما عوض آنکه از خجالت آب شود، سینه سپر کرده و طلبکار هم هست!!
سوما: قرآن به دختران رسول الله آن اهمیت را نداده که شما میگویید، فقط یکبار در قرآن ذکری آز انها آمده  آنهم به این صورت :
(یا أَیهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ یعْرَفْنَ فَلَا یؤْذَینَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا)
ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: روسری‌های بلندخود را بر خویش فروافکنند، «الأحزاب/59» ببینید در آیه زنان مسلمان درجه بندی شده و  به ترتیب اهمیت ذکر شده اند.
 اول امهات المومنین
دوم دختران پیامبر
سوم زنان مومنین

دیدید؟ پس قرآن اهمیت کمتری داده به دختران پیامبر و نام آنها را بعد از اسم همسران پیامبر نوشته و شیعه میگوید:
کرا زهره که با این احترامم...................... نویسد نام خود بالای نامم ؟!
الله نوشته‘ خودتان ببینید قرآن را  نام عایشه را بالای نام فاطمه نوشته.
بعد شما که میگویید فاطمه معصوم است، در حالیکه در آیه الله به او میگوید حجابت را درست کن !
این جمله خود دلیل است که حضرت فاطمه  نیز معصوم نبوده  و مثل بقیه بوده اند. یعنی نیاز به تعلیم و  تربیت داشتند تا به کمال برسند.
زبانم مو در آورد! آما علمای شیعه قبول نمیکنند!
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر