هشدار مولانا عبدالحمید نسبت به عواقب سوزاندن قرآن در آمریکا

این افراد نمی‏دانند که اگر دست به چنین اقدامی بزنند هم با قهر و غضب الله تعالی مبتلا می‏شوند و هم با خشم و غضب ملت مسلمان مواجه خواهند شد.

 مولانا عبدالحمید در بخشی از سخنان خود که در مراسم باشکوه ختم کلام الله مجید در مسجد مکی زاهدان ایراد می‏کرد، به اعلام اخیر یکی از کشیش‏های کلیسای فلوریدا مبنی بر به آتش کشیدن قرآن مجید در روز یازده سپتامبر امسال اشاره کرد و گفت: افرادی که چنین اعلامی نموده‏اند، افراد نادان و جاهلی هستند که از عواقب این عمل بی‏خبراند؛

مولانا عبدالحمید ادامه داد: کسانی که حادثه یازده سپتامبر را انجام داده‏اند، یک گروه خاص و معدودی بودند و همه مسلمانان دنیا که با آنها همراه نبودند، و این اقدام را تائید هم نکردند بلکه همه ملتهای مسلمان و دولتهای اسلامی این اقدام را محکوم نموده واعلام کردند که افرادی که در این حادثه کشته شدند، بی‏گناه بودند. لذا به خاطر اقدام چند نفر افراطی و تندرو که دست به این اقدام زدند نباید به قرآن که متعلق به همه مسلمانان جهان است بی‏احترامی و بی‏حرمتی صورت گیرد.

ایشان در ادامه افزود: امروز بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در دنیا وجود دارد که همه آنها به قرآن اعتقاد داشته و محبت و عشق به قرآن در اعماق قلبهای آنان جای دارد و با قرآن مأنوس بوده، آن را کلام خدا دانسته و نسبت به آن اعتقاد راسخ دارند. لذا کلیسا چگونه می‏تواند به خود اجازه چنین کاری را بدهد؟! اگر کلیسا دست به چنین اقدامی بزند، چنان ضربه‏ای خواهد خورد که در صفحات تاریخ ماندگار خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان سران حکومتها به ویژه آمریکا را مورد خطاب قرار داده و خاطرنشان کرد: سران حکومتها، مخصوصا آمریکا، باید بدانند این اقدام چنان اقدام خطرناکی است که اگر به وقوع بپیوندد باعث انفجار کره خاکی خواهد شد.


منبع:سنی انلاین

0 نظرات:

ارسال یک نظر