پیشگویی رسول الله صلی الله علیه وآله سلم دارد به حقیقت تبدیل میشود !

پیشگویی رسول الله صلی الله علیه وآله سلم دارد به حقیقت تبدیل میشود !

نویسنده: 
محمد باقر سجودى
از دلایل ایمان ما به قرآن یکی هم این است این کتاب آسمانی، حقایقی از آینده و حقایقی از علم را بیان میکند، حقایقی که محال است مردم 1400 سال پیش از آنها خبری میداشتند. و جالب است بدانید که در سخنان پیامبر، (در احادیث) نیز اعجاز علمی میبینیم،
و این پیشگویی ها بما ثابت میکند، که احادیث نیز سخنان یک انسان عادی نیست بلکه احادیث از سرچشمه زلال وحی آمده اند.
نکته دیگر اینکه منابع احادیث شیعه، نه فقط هیچ گونه اعجاز علمی ندارند، که برعکس بعضی از احادیثشان مایه رسوایی آنهاست و زندیقان آنها را بخاطر این احادیث، همواره به باد تمسخر میگیرند.

و حالا بیایید و ببینید اعجاز سخنان پیامبر و پیشگویی ایشان را درباره کرایه دادن شکم برای تولید بچه:
یک روایت مشهور در صحیح مسلم و دیگر کتابهای ما هست، این روایت درباره مردی ناشناسی است که بطور ناگهانی وارد مجلس رسول الله صلی الله علیه وآله سلم شده بود، چند صحابی این صحنه را دیدند از جمله ابوذر و عمر و ابوهریره .. و هر کسی طبق مشاهدت خود حادثه روایت کرده است.
بیایید این ماجرا را از زبان حضرت عمر بشنویم:
عمر میگوید روزی ما در محضر رسول الله صلی الله علیه وآله سلم نشسته بودیم که ناگهان مردی با قیافه آراسته و لباس خیلی سفید و موهای بسیار سیاه وارد شد، بر او هیچ گونه نشانه اینکه از سفر آمده باشد نبود و از ساکنان شهر هم نبود، چون ما او را نمیشناختیم.
او آمد و جلوي پيامبر نشست و زانوهايش را به زانوهای پیامبر نزدیک کرد و دست ادب بر پاهای خودش گذاشت و گفت:
ای محمد مرا از اسلام خبر بده که چیست؟
حضرت فرمود: اسلام این است که شهادت بدهی الله یکی است و غیر از او الهی نیست و محمد فرستاده اوست و نماز بخوانی و زکات بدهی و اگر توانستی به حج بروی. مرد گفت راست گفتی و همه ما از نحو سوال و طرز تصدیق او شگفت زده شدیم!
و باز مرد گفت : ای محمد مرا از ایمان خبر بده که چیست؟
حضرت فرمود ایمان این است که باور داشته باشی به الله و فرشته هایش و کتابهایش و پیامبرانش و روزقیامت و ایمان داشته باشی که خوبی و بد تقدیر از طرف الله است.
مرد گفت راست گفتی! حالا مرا از احسان خبر بده که چیست؟
حضرت محمد فرمود: احسان این است که خداوند را بپرستی مثل اینکه او را میبینی و اگر تو او را نمیبینی او ترا میبیند. مرد گفت راست گفتی،
حالا بگو قیامت کی میاید؟
حضرت فرمود: سوال شونده از سوال کننده بیشتر نمیداند!
مرد گفت از نشانه هایش بگو!
فرمود: از نشانه ها یکی این است که:
«أَنْ تَلِدَ الأَمَةُ رَبّتَهَا».
کنیز ارباب خود را میزاید
و فقیران بیابانگرد بیخانمان در ساختن ساختمانها و بلند کردن طول ابنیه با هم رقابت میکنند.
بعد مرد رفت و حضرت گفت: ای عمر میدانی این شخص که بود؟
عمر گفت: نه و الله و پیامبرش بهتر میدانند!
فرمو د: او جبرییل بود، آمده بود دین شما را بشما ییاد دهد !
این حدیث خیلی مشهور است فقها برای تعریف اسلام و ایمان و احسان از آن استفاده میکنند
اما ما اینجا فقط به یک جمله رسول الله صلی الله علیه وآله سلم کارداریم
جمله درباره نشانه های قیامت است رسول الله فرمود : «أَنْ تَلِدَ الأَمَةُ رَبّتَهَا».
از نشانه های قیامت یکی این است کنیز ارباب خود را میزاید! در تفسیر این جمله علما سخنان زیادی گفتند اما اکثر این تاویل ها نمیتواند معنی را برساند
مثلا گفتند رشته محبت بین مادر و فرزند گسیخته میشود
یا کنیز زیاد میشود مرد مادر خود را میخرد و خبر ندارد
یا گفته اند که کنیز زیاد میشود و اربابان از کنیزها زاده میشوند .
اما این معنی ها رسا نیست، مثلا در زمان قدیم اگرچه آقا زاده ها از کنیزان متولد میشدند؛ مثلا مامون عباسی مادرش کنیز بود؛ اما به برکت این آقازاده بودن فرزند، کنیز دیگر کنیز نبود بلکه مادر محترم خلیفه بود،
پس حدیث منظورش چیز دیگریست صحبت از کنیز باقی ماندن مادر است میگوید کنیز ارباش را میزاید یعنی بچه اش اربابش است
پس جواب چیست ؟
در زمانه ما پدیده نویی در این رابطه نمودار شده است؟ که این اشکال در تاویل را حل میکند.
پدیده نو و جدید این است که با پیشرفت علم پزشکی حالا بعضی از زن و شوهرها، نطفه و اسپرم و تخمک خود را بوسیله دکتر و بوسیله وسایل آزمایشگاهی در رحم زن بیگانه ای قرار میدهند!
سوال :این زن چرا حاضر میشود نطفه یک زوج دیگر را درشکم خود پروش دهد؟
جواب: او به پول نیاز دارد و فقیر است.
س - آن زوج چرا رحم این این زن فقیر را کرایه میکنند و زن ثروتمند چرا خودش حامله نمیشود؟
ج - زوج کرایه کننده ثروتمندند و چون کار میکنند یا مشغول هستند، پس وقت ندارند اما در همان حال بچه هم میخواهند.
س - خب بعدش چی میشود ؟
ج - بعد، این زن فقیر، 9 ماه بچه را در شکمش پرورش میدهد و به دنیا که آمد میدهش به زوج ژنتیکی به پدر مادر ژنتیکی !
س – آیا این اجاره دادن رحم واقعیت دارد؟
ج – در دنیا خیلی وقت است که این جا افتاده اما در ایران خود ما به تازگی اولین زوج ایرانی، به طور رسمی و قانونی، خانم بیوه ای را برای 9 ماه مادری جنین شان، اجاره کردند؛ ایرانی ها به این نوع زنان می گویند: مادر سفارشی یا اجاره ای.
س -مادر اجاره ای چقدر میگیرد؟
ج - در امریکا درآمدی حدود 15 تا 20 هزار دلار دارد. اما این رقم به 2 تا 2.5 میلیون تومان در ایران، تقلیل پیدا می کند. 2.5 میلیون تومان در آمد، برای 9 ماه خوردن، خوابیدن و باردار بودن.
ساروج مهلی یکی از زنان هندی است که نان رحم اش را می خورد. می گوید: "در ازاي بازي كردن نقش مادر حامل بچه، پنج هزار دلار دريافت مي‌كنم؛ مبلغي كه برابر با دستمزد شش سالم به عنوان يك معلم در يكي از روستاهاي هند است
س- آیا بعد کار تمام است؟
ج – نه! پیش آمده که در مواردی، زنی که رحمش را اجاره داده پس از به دنیا آمدن کودک به او وابسته شده و خود را مادر بچه می داند و حاضر به ترک بچه نیست. در سال 1986 ماريا وايتهو انگليسي حاضر نشد نوزادي را که در رحمش پرورش داده بود، به والدین ژنتیکی پس بدهد ظاهرا حمل جنين، حتی در مصنوعی ترین شکل ممکن هم، نشانه هایی از مادر بودن دارد. مهر مادری، چیزی بود که ماریا را پابند یک میهمان چندماهه کرد.
زنان اجاره دهنده رحم در طی دوران بارداری به بچه وابسته شده و عشق می ورزند. اما دادگاه ها بچه را به مادر زنتیکی میدهند و به گریه های زاینده توجه نمیکنند.
اما نه ماه جنین را در شکم پروراندان رابطه بسیار قویی بین جنین و مادر ایجاد میکند ولی مادر کرایه ای در همان حال فقیر است و راه چاره ای ندارد. ولی در عوض والدین ژنتیکی بچه ثروتمند هستند برای بچه نوکر میخواهند.
و چه کسی بهتر از مادرش؟ که به او محبت دارد و هم شیر خوب دارد و هم فقیر است و هم پول میخواهد، درست مثل مادر موسی و نوکری فرعون و به این ترتیب تولد کننده میشود کنیز و نوکر بچه اش ( مادرش نیست کنیزش است )
آینده به این صورت است که زن فقیر پیرتر و ناتوان تر میشود در عوض بچه بزرگ میشود و ثروت پدر و مادر ژنتیکی را به ارث میبرد، اما او به زنی که او را زاییده به چشم حقارت مینگرد او را مادر نمیداند او را چون نوکر و کنیز و حقیر میبیند چون از لحاظ طبقاتی بینشان تناسبی نیست.
و اینجاست که معنی حرف رسول را در میابیم که
«أَنْ تَلِدَ الأَمَةُ رَبّتَهَا».یعنی زن ارباب خود را زاییده است.
و آینده چگونه است ؟
آینده را فقط خدا میداند اما شاید وضع از این هم بدتر شود
خیلی از دولت ها بشدت از کمبود نسل در عذابند و چاره هم ندارند زنانشان حاضر نیستند حامله شوند و خود را از دیسکو و از لذایذ زندگی محروم کنند.
اما این دولت ها پول دارند، شاید در آینده مثلا دولت سوید زنان فقیر تایلندی را به صورت ماشینهای جوجه کشی به خدمت گیرد، تا نسل خود را برقرار نگه دارد!
تصور کنید نسلی از سوید های سفید و قد بلند و زرد موی را در شکم زنان تایلندی قد کوتاه سیه موی زرد چهره.
این کودکان بزرگ میشوند و بین خود و تایلندی ها هیچ تشابهی نمیبینند.
اما زنان تایلندی با دل خوش، برای شیر دادن و پرستاری بچه ( خودشان ) به خدمت دولت سوید در میایند، اما این زنان نه شکلشان به سویدی میخورد نه هیچ چیزیشان و بصورت شبهه کنیز در سوید خواهند بود در خدمت فرزندان خود....... فرزندانی که زاییده شده آنهایند اما آنها را بعنوان مادر قبول ندارند بعنوان کنیز و خدکتکار درجه 3 قبول دارند
و این از نشانه ای قیامت است
«أَنْ تَلِدَ الأَمَةُ رَبّتَهَا»
از نشانه های قیامت یکی این است که کنیز ارباب خود را میزاید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر