فعالیت فرقه انحرافی "حسین اللهی "در میان شیعیان ایران


2010-4-17

بعد از فرقه ضاله و گمراه "علی اللهی" ،فرقه منحرف دیگری به اسم "حسین اللهی" در ایران بوجود آمده.

بعد از رحلت پيامبر بزرگ اسلام حضرت محمد ـ صلّي الله عليه و آله وسلم ـ ، به علت فاصله گرفتن امت اسلام از قرآن وسنت رسول الله انحرافاتي در ميان مردم در اثر جهل و ناداني،‌ بوجود آمدند.

که یکی از آنها فرقه ضاله ی علی اللهی است این گروه منحرف اعتقاد دارند:شرک به علي شرک به الله است ، ايمان به علي ايمان به الله است ،کفر به علي کفر به الله است، الحاد به علي الحاد به خداست ،انکار علي انکار الله است ، شک در علي شک در الله است!!!

علی اللهی ها می گویند: علی ، تجلی ذات خداست، و وی را «مظهر» تمام و کمال خدا می‏دانند، و اوست که در هر دوره و عصری ظهور کرده، و در جسم پاکان و مقدسان از اهل حق تجلی می‏کند.

یکی از اعتقادات آنان این است («خداوند در ازل درون دری می‏زیست، و سپس برای نخستین بار تجسم یافت، و به صورت شخصی به نام خاوندگار یا کردگار جهان مجسم شد، و بار دوم به صورت علی ظاهر گشت.»)

واکنون فرقه منحرف دیگری به اسم "حسین اللهی " در میان شیعیان ایران بوجودآمده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "اخبار جهان اسلام "به نقل از منابع اینترنتی این فرقه انحرافی نو ظهور فعالیت خود را در برخی از شهرستان های ایران شروع کرده،این افراد با برگزاری برنامه های عزاداری به تبلیغ و ترویج فرقه خود در میان جوانان شیعه می پردازند.

از جمله ویژگی برنامه های این فرقه این است که افراد جذب شده باید در مراسم عزاداری ها طناب به دور گردن خود بسته و سر خود را به دیوار بکوبند و بدن خود را مجروح سازند.

شایان ذکر است، فرقه‌گرايي و انحرافات مذهبي در ايران سابقه ديرينه‌اي دارد. نگاهي به تاريخ معاصر ايران، نشان مي‌دهد كه جامعه شیعه ی ايران همواره از ناحيه فرقه‌هاي مذهبي مورد تهديد قرار گرفته است. با شكل‌گيري نظام جمهوري اسلامي ،ظهور فرقه های گمراه روز به روز در حال افزایش است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر