بعضی از ایرادهای مهم ما بر قانون صيغه!

بعضی از ایرادهای مهم ما بر قانون صيغه!

نویسنده: 
محمى باقر سجودی
اول اینکه خلاف فطرت است:
شیعه خودش از قانون صیغه تنفر دارد اگر به آنها بگویی دخترت را برای صیغه بمن بده به تو پرخاش خواهند کرد حتی که کار را به زد و خورد میکشانند!
بارها شنيده ايم، معلم تعلیمات دینی سر كلاس درس، با حرارت از قانون صیغه دفاع میکند و ناگهان یک دانش آموز متهور میگوید آقا من مجردم و جوان، شما هم دختر دارید صیغه هم ثواب داره بمن میدهید؟
معلم از غضب منفجر میشود و این مدافع قانون، نه دخترش را برای صیغه شدن به او میدهد نه به هیچکس دیگر، پس خلاف فطرت است

صيغه ، قانون قرآن را ملغی ميكند:
الله به مردها در قرآن اجازه داده فقط تا 4 زن بگیرند
اما متعه این قانون الهی را ملغی میکند و به مرد اجازه میدهد تا 900 زن و بیشتر بگیرد...
طرفداران متعه میگویند : اما این موقت است آن دایم
در جواب میگویم که ازدواج موقت میتواند یک از دواج دایمی باشد بلکه حتی فراتر از دواج دایمی باشد
زمان زندگی مشترک زن و مرد در عقد دایم ، 50 سال، تقریبآ طول میکشد و بعد یکی میمیرد.
اما شما میتوانی زنی را صیغه کنی و مدت صیغه را ، 99 سال قرار دهی، پس دایمی شد !عملا دایمی شد!!
خلاصه اگر قانون صیغه الهی باشد پس الله آیه سوم از سوره نساء« فَانْكِحُوا مَا طَابَ لَكُمْ مِنَ النِّسَاءِ مَثْنَى وَثُلَاثَ وَرُبَاعَ» که مرد را محدود میکند به ازدواج حداکثر 4 زن، به عبث و بیهوده نازل کرده اما چون قرآن عبث نیست, پس ناچاریم نتیجه بگیریم که قانون متعه پوچ و بیهوده و در تضاد با این آیه قرآن است
بضرر دختران پاکدامن است:
همه ما دخترانی را میشناسیم که از زیبایی بی بهره نیستند؛ مودب و تحصیل کرده اند دین دار و از خانواده ای محترمند و ناز دانه و دردانه و عزیز پدر و مادر........ اما با این وجود شوهر نمی یابند!!!
برخلاف تصور عموم، خود این دختران بیگناه اند و عیب شوهر نیابی آنها متوجه مردان لا ابالی است که عروسی نمیکنند یا دیر عروسی میکنند یا اصلا مرد کم است در جنگ ها مردند یا مهاجر شدند و ...........
و الله برای تشویق این مردان بی مسئولیت، به عروسی، آنها را تحت فشار میل جنسی قرار میدهد
اما زن صیغه ای از این فشار میکاهد و هر چیز را خراب میکند
زن صیغه شونده! با سرویس دهی به چند مرد در طول سال( تقریبآ 6 مرد ) حق 6 دختر را میخورد
درست مثل دانشجویان کوشایی که نمیتوانند از سد کنکور رد شوند. خب صندلی کم است تقصیر اونها چیست ؟
حالا در این گیر دار یک قانونی هم وضع شود( قانون متعه) که بعضی ها حق دارند 6 صندلی را متصرف شوند و هر دو ماه بطور موقت سریکی بنشینند و بعد بروند در صندلی دیگری بنشینند این که حق تلفی شد
پس ما با قانون متعه مخالفیم چون در این قحط الرجال، زنانی را چند شوهره میکند و حق دختران پایمال می شود.
بیماری های جنسی را گسترش میدهد:
در اعتراض 3 گفتیم که یک زن صیغه شود، که حرفه ای است ، سالی شاید 6 شوهر کند یعنی در عمر مفیدش دست کم 100 شوهر
یکی از این آقایان همبستر با او اگر بیماری مقاربتی داشته باشد ،بیماری را توسط این خانم به آقایان دیگر انتقال میدهد و اونها به سهم خود این بیماری را هدیه میکنند به همسران خود و به زنان صیغه ای دیگر....
و این زنان شاغل در صنعت !! صیغه بسهم خود آلوده میکنند دیگران را ...... و بگیر برو جلو و آخرش خر بیار و ایدز و سوزاک و بلاهای دیگر بار کن و جامعه دسته گل اسلامی را بکن لجن زاری شبیه به آمریکا برپا کن و ...
داشتم به سخنرانی یک پزشک در یک تلویزیون فارسی خارج از کشور گوش میدادم که نام یک بیماری عجیب در آلت تناسلی را ذکر کرد و علایم آنرا شرح داد در بین حرفهایش گفت جالبه بدونید از 4 جوان آمریکایی یکی این بیماری را دارد
باز اسم یک بیماری نشینیده دیگه را گفت و باز بین حرفش گفت جالبه بدونید که هر سه دختر خانم آمریکایی یکی به این بیماری مبتلاست
وقتی یک بیماری از یک جامعه لجام گسیخته این همه قربانی بگیرید، حساب کنید ده بیماری چند نفر را بیمار میکند یعنی از برکت زندگی جنسی همگانی، همه آمریکایی ها به نحوی بیمارند.
علمای شیعه با این قانون عصر جاهلیت، میخواهند مارا ببرند به عصر جاهلی
حالا آمریکایی ها دوا و درمان دارند اما ما که بهانه فقر و ناداری صیغه را رواج میدهیم ،چه خاکی بر سر خود بریزیم؟؟
کودک از یکی از والدین محروم است:
ازدواج موقت همانطور که از نامش پیداست محکوم است به جدایی مرد و زن از یکدیگر
در گذشته نزدیک وسایل ضد حاملگی نبود و تلفن هم نبود
گل آقا از شهر ما میرفت به سفر مثلا به نجف بعد از زیارت، خاکی هم به سر خود میکرد و یک زن به صیغه میگرفت برای چند روز بعد میامد ایران، بعد نه اون خبر داشتند از زن و نه زن صیغه ای از او..
حالا کودکی که پیدامیشد پدر نمیداشت؛ این ازدواج کودک را از نعمت پدر محروم میکند
حتی در حالتی که پدر نزدیک باشد باز اولین چیزی که به مخیله پدر میاید این است که این بچه از من است یا از یک لندهور دیگه ای که قبل از من ، یا بعد من، با مادر بچه من همبستر شده، و سخت است که مسئولیت قبول کند .
حالا در بهترین حالت اگر بپذیرد، یعنی قبول کند که زن راست گفته و اشتباه هم نکرده (بچه هم شیش ماهه یا دو ماه دیرتر از وقت عادی، دنیا نیامده )، باز معضل تمام نیست چون در این بهترین حالت نیز بلاخره این بچه بخت برگشته بر خلاف بچه های دیگر باید در خانه ای زندگی کند که سایه پدر و مادر؛ هردو؛ بالای سرش نیست . ازدواج متعه از اول فیصله کرده که او از یکی از این دو نعمت دور باشد
ازدواج موقت خطر دارد:
یک خطر بزرگ این است که گل آقا در نجف زنی را حامله میکند بر میگردد تهران ، بعد از برگشتن آن زن میزاید و یک دختر بنام سحر بدنیا میاورد سحر بزرگ میشود و شغل ناشریف مادر را ادامه میدهد و صیغه این و آن میشود
و پسر گل آقا که میر آقا نام دارد نیز بزرگ میشود و هوس زیارت بسرش میزند و میرود پایبوسی امام علی
و بعد به حکم این مثل که .... پدر کو ندارد نشان از پدر ....... نشاید که نامش نهندش پسر
فیلش یاد هندوستان میکند و خاکی بسر خود میریزد و زنی را صیغه میکند غافل از اینکه صیغه شونده خواهر خودش سحر است
بی پول گاهی در چاه میافتد:
این اعتراض به اون علمای شیعه است که میگویند زن صیغه ای نفقه دارد
بهانه علماء شیعه این است که جوون ها چون پول و امکانات ندارند پس نمیتونند عروسی دایم کنند بنابراین این قانون برای اونها آب حیات است
اما من میگم اگر بچه ای در شکم زن پیدا شود، این جوان مفلس باید خرج زن( مسکن؛ غذا؛ لباس ) را بدهد و بعد هم خرج زایمان ، تا بچه دنیا بیایید بعد خرج شیر دادن بچه، و بعد هم باید به تنهایی بچه را بزرگ کند
بفرمایید که از کجا میاره ؟ پس راه حل شما، یک راه حل عملی و بی خطر برای بی پول ها نیست

 
بچه از کجا بخورد؟
این اعتراض به اون 99 درصد علمای شیعه است که میگوند زن صیغه ای که حامله شود حق نفقه ندارد
وقتی پسرم ابوبکر، هنوز در شکم مادر بود رفتم خیلی دور و از مغازه ای که ماهی دريايي میاورد یک ماهی بزرگ خریدم تا مادرش بخورد تا فایده به جنین برسد
در برگشت با خود فکر کردم که عجب!! این ماهی از بحر عمان را الله روزی طفل ندیده من کرده باز گفتم از این عجیب تر، مرا مسخر کرد و محبت پدری را در دلم انداخت تا کار و زندگیم را رها کنم برم براش ماهی بخرم چون دکتر ها میگند زن حامله، ماهی بخوره بچه باهوش میشه
بعد رشته خیال رفت جلو، یاد پدر مرحومم افتادم که ده ، بیست تا ماهی میاورد خانه ... یاد آنروز که خاله میهمان ما بود و کمک کرد در پاک کردن ماهی و بمن گفت بشین من میترسم شکم ماهی را پاره میکنم خدا میدونه چی توشه!! یاد اون ماهی که شکمش را پاره کرد و یک ماهی درسته کوچیک تو شکمش بود ،افتادم ، تازه بلعیده بود و خاله انداختش دور ... در برگشت به خانه با خود گفتم پدر هم شاید تو فکر خوب تغذیه دادن ما بود سبحان الله از این نظام الله ،این نظام محبت و مودت اما در قانون صیغه زن به گفته نود و نو و نیم درصد از علمای شیعه، نفقه ندارد. در حالت حاملگی نفقه ندارد
این قانونی بی رحمانه، حیوانی و فقط برای کامجویی است این قانون انسان ها نیست این قانون، جنین و نوزاد را رها میکند به امان خدا ما معترضیم
چرا مبهم است:
چرا در هر قانونی که شیعه در آن با اهل سنت اختلاف دارد الله آیه واضحی نازل نکرده
معصومیت 5 تن را به ادعای آنها در وسط آیات مربوط به زنان نوشته شده!!
«الیوم اکملت لکم دینکم» را که به ادعای اونها درباره غدیر است یوم جانشینی علی رضی الله عنه در وسط آیات خوراکی نوشته
متعه را بطور مبهم در و سط آیات نکاح دایم نوشته حتی رکن مهم واصلی متعه که معلوم کردن مدت است نیز در قرآن نیامده و حتی اگر تاویل شیعه را قبول کنیم باز میتوانیم بگوییم دو پهلو و مبهم نوشته و دیدیم «استمتعتم» دو معنی دارد و تازه در قرآن هرگز به این معنی موقت نیست مگر اینکه ادعای شیعه و تاویل آنها را قبول کنیم آنوقت همین یک مورد موقت میشود!!
امام زمان را از زبان حضرت شعیب معرفی کرده که «بقیت الله خیرآ لکم» و ظاهرآ آیه در باره کم فروشی است و باید بزور تاویل چسباندش به امام زمان بجای معرفی 12 امام نوشته اولی امر ، چرا اینطور نوشته آیا قرآن مبهم است یا ادعا های شیعه دروغ است ؟
فراموش نکنیم که مذاهب باطل با همین مبهم کاری و تاویل، نظرات خود را ثابت !!! میکنند حتی که بهایی ها کتابی دارند بنام اثبات پیامبری بهاء الله از آیات قرآن و همه جا از جملات مبهم استفاده شده نه صریح آیا این دلیل نیست که تاویلات شیعه ساختگی است سوال این است: باوجودیکه قرآن خود را مبین و آشکار معرفی میکند پس چرا عقاید خاص شیعه و از جمله ازدواج موقت بطور واضح بیان نشده و از کلمات دو پهلو و دو معنی استفاده شده و شیعه بیچاره مجبور کرده برای تاویل آن نیم کیلو لاغر شود چرا قرآن بما فرصت داده ده ایراد محکم به تاویل شیعه ها بگیریم آیا نمیتوانست از 300 آیه مربوط به نکاح دایم یکی دو تا را کم کند و درباره ازدواج موقت بنویسد ؟!

0 نظرات:

ارسال یک نظر