آیا در نزد علمای شیعه ارزش همسر پیامبر اسلام بیشتر است یا ارزش همسر رییس جمهور فرانسه؟!!

آیا در نزد علمای شیعه ارزش همسر پیامبر اسلام بیشتر است یا ارزش همسر رییس جمهور فرانسه؟!!

چندی پیش روزنامه دولتی کیهان  همسر رئیس جمهور فرانسه را روسپی و فاحشه نامید،  این سخنی نادرست نبود زیرا پایگاه خبری شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی در پرونده شخصی بانوی اول فرانسه در وب‌سایت خود  چنين آورده است:
در لیست روابط جنسی کارلا برونی، نام‌هایی همچون میک جاگر، کوین کاستنر، وینسنت پرز، دونالد ترامپ و حتی لورانت فابیوس نخست‌وزیر سابق انگلیس دیده می‌شود!
در سال ۲۰۰۱ و در حالی که برونی به زندگی با "ژان پائول آنتوان" نویسنده فرانسوی مشغول بود، روابط غیراخلاقی مخفیانه‌ای را با پسر او رافائل که ۱۰ سال از خودش کوچکتر بود، آغاز کرد! و این رابطه باعث آن شد که رافائل از زن خود جدا شود
کارلا برونی در سال ۲۰۰۱ از رافائل صاحب یک فرزند پسر شد اما در سال ۲۰۰۷ و در حالی که رافائل اعلام داشت که برونی به زندگی متعهد نیست، از یکدیگر جدا شدند.
بی‌بی‌سی در ادامه افزوده است: کارلا برونی همچنین سال گذشته در گفتگو با نشریه زنان فیگارو، به راحتی اعلام کرده است که "تک‌همسری حوصله من را سر می‌برد"!
و اين را نيز بگویم  كه عکسی کاملا برهنه از همسر سارکوزی (که در سنین جوانی و زمانی که وی مدل بود از او گرفته شده ) چندی پیش به فروش گذاشته شد! و درمجلات چاپ شد طبعا او  برای این  لخت شد که در مقابل آن پول گرفت، پس با هر دید، روزنامه کیهان میتوانست  از لقبی که به او داده دفاع کند.
 و نکته دیگر اینکه  جنگ لفظی با ایران را  خود این خانم سارکوزی  شروع کرد او در  نامه‌ای سرگشاده خطاب به سکینه آشتیانی نوشت: فرانسه هرگز پرونده وی را رها نخواهد کرد. خانم سارکوزی حکم اعدام برای سکینه  را "زخمی عمیق بر همه زنان، کودکان و همه کسانی که احساسات انسانی دارند" توصیف کرده بود.
و این سکینه خانم  همان کسیست که  دولت ایران او را به اتهام  زنای محصنه و قتل عمد  شوهرش به زندان افکنده بود.
اما با وجود آن سابقه و این جنگ علنی، دولت ایران حق به روزنامه کیهان نداد  و  اعلام کرد که توهین‌های بعضی از رسانه‌ها به کارلا برونی، همسر نیکولا سارکوزی، رئیس‌جمهور فرانسه را «تایید نمی‌کند». و «به کاربردن کلمات نامناسب» درباره مقامات سایر کشورها را درست نمی‌داند .و اهانت به مقامات سایر کشورها کار درستی نیست و رسانه‌های ایرانی باید کرامات انسانی را در دستور کار خود قرار دهند.
حیرت آور اینکه فرانسوی ها  اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه را برای دوباره گرم کردن روابط میان فرانسه و دولت جمهوری اسلامی ناکافی دانستند.
پس رئیس جمهور ظاهرا تند روی ایران  مجبور شد وارد معرکه گردد و در یک سخنرانی تند و بیسابقه  به برخی  از رسانه ها که همسر سارکوزی را فاسد خواندند اشاره کرد و گفت: آيا  یك رسانه می‌تواند به زن یك رئیس‌جمهور اروپایی نسبتی بدهد؟ این با كدام اسلام می‌خواند؟ ممكن است مخالف ما باشد ولی آیا من می‌توانم نسبتی به او بدهم. حتی اگر فردی انحراف اخلاقی دارد، یك رسانه نمی‌تواند این را بنویسد. چرا كه خلاف شرع است. یك كسی یك اشكال اخلاقی پیدا كرده آیا ما باید برویم تجسس و برملاكنیم؟ این جرم بالاتر از جرم او است. این افراد باید مجازات بشوند. این كار تهمت زدن نه اسلام است، نه جمهوری اسلامی، نه اخلاق و نه ایرانی و نه مردانگی است. پایان نقل قول رییس جمهور
ای دوستان شیعه

الان ببینید که در این داستان چه درس  گران قیمتی برای هدایت شما نهفته است:
اولا دیدید که  فاحشه نامیدن خانم سارکوزی با استاندارد های ما  تهمت نیست، و  توهین هم نیست زیرا فاحشه گری دراروپا یک شغل عادی است و  صد ها هزار زن  در آنجا به این کار مشغولند و  و مالیات میدهند و سندیکا دارند و از حقوق خود دفاع میکنند و خلاصه شغلی است مثل سایر شغلها مثل نانوایی  یا پزشکی یا لوله کشی یا معلمی  و آنها این را شغلی عام المنفعه میدانند!!
  با این وجود، به حکم فطرت، این سخن  توهین تلقی شد  و  فراتر ، آنرا  توهین به شخص واحد نداستند بلکه اهانت  به ملت فرانسه دانستند زیرا  عزت و آبروی زن رییس جمهور، عزت و آبروی تمامی ملت  است!  


پس ببینید ملتها ( حتی ملتهای بی توجه مسایل ناموسی ) چقدر درباره همسر رییس جمهور خود حساسند. و شیعه این را  که دید پس  رئیس جمهور سیار تندو تیزش هم سعی کرد گند  زدن روزنامه کیهان را ماست مالی کند! اما همین قوم شیعه، براحتی به ناموس پیامبر خود بدترین تهمت ها را میزنند  ونه کسی معذرت میخواهد و نه کسی ابراز برائت میکند و  بنابرین درمیابیم که این قوم در دشمنی با اسلام آنقدر کینه ورزند که ملاحظه کاری و  ظاهر سازی هم ندارند و پیه دشمنی مسلمانان را به جان میخرند و می مالند و بلکه به آن می بالند!!! اما حاضر نیستند یک اخم ساده فرانسه را ببینند و دستپاچه و شتابان و سراسیمه در بالاترین سطوح، نوشته یک روزنامه را تکذیب میکنند  در حالیکه بهانه داشتند بگویند آزادی بیان است و بما مربوط نیست.  اما خود را ذلیل کردند و برای گناه ناکرده معذرت خواستند!!
اما شاید  شنیدید اینروزها خبیثی بنام یاسر حبیب توهین های عجیبی به ام مومنین عایشه کرده است، منکه طاقت نیاوردم تا آخر سخنرانیش را بشنوم، فقط  تا اینجا شنیدم که گفت رسول الله حضرت عایشه  را حمیرای ساقین نامیده بود، چون از ساقهایش نجاست میامد!(و لعنت الله بر دروغگویان باد)  و بعد ویدیو را بستم. اما شنیدم که جهان اسلام یک پارچه اعتراض شده است
حالا آیا سخنگوی وزارت خارجه این را محکوم کرد؟ آیا رییس جمهور شیعه ها، این گفته هم مذهب خود  را محکوم میکند ؟ نه!! بلکه برعکس در سایت های معتبر شیعی یاسر حبیب را با نام شیخ یاسر حبیب ذکر میکنند و برای تلویزیون تازه تاسیس شده اش تبلیغ میکنند و میگویند وهابی ها بیخود این مساله  کوچک را بزرگ نموده اند!!!!
اما رئیس جمهور ایران در رابطه با زن سارکوزی نگفت این آزادی بیان است و  موضوع مهم نیست  و روزنامه ای چیزی نوشته اینکه مهم نیست!  بلکه گفت باید صاحب روزنامه بخاطر توهین به  زن سارکوزی محاکمه شود!!!
این است مقام ناموس پیامبر پیش شیعه ها و این است مقام  خانم کارلا برونی پیش شیعه ها !
البته برای من (که قبلا شیعه بودم ) و برای علمای شیعه معلوم است که آخوندها از توهین به  حضرت عایشه لذت میبرند و آنرا میستایند و خودشان در محافلشان صدتا بدتر از این حرف ها را میگویند اما وقتی سنی عصبانی شود، دیپلمات مآبانه میگویند ما مسئول سخنرانی یک  تبعه کویت نیستم ولو که شیعه باشد!

این یک سخن نادرست است و نادرست بودن آن را به دلایل زیر ثابت میکنم:
اولا : مسئول هستید چون عایشه زن پیامبر شما هم هست
دوما : آن آخوند کویتی به لباس شماست و به مذهب شماست حداقل باید در بالاترین سطوح  ابراز برائت کنید، خصوصا وقتی که عصبانیت سنی ها را میبنید باید ابراز نفرت کنید
این مثال روشنگر است:
در آمریکا یک گروه خواست به قرآن توهین کند اوباما  و کیلنتون  در بالاترین سطوح آنرا  محکوم کردند سفیر آمریکا در کابل در نامه ای ملتمسانه سعی کرد به افغانهای خشمگین بفهماند که این گروه پیش همه مردم آمریکا محکومند و حتی فرمانده کل  ارتش آمریکا در افغانستان غرور نظامی خود را نادیده گرفت  و زودتر از همه دادش بلند شد که جلوی این دیوانه را بگیرید و نگذارید توهین کند و آن مرد بی فرهنگ  آخر مجبور شد  از حرف و اراده خود برگردد.
پس وقتی دولت آمریکا دید که توهین آن دیوانه بحساب دولت نوشته میشود تمام سعی خود  را بکار برد تا به دنیا بفهماند یاسر حبیب آمریکایی  ربطی به آمریکا ندارد ، اما مراجع تقلید شیعه و  دولتمندان ایران  کاملا سکوت کردند وخیلی که مجبور شدند گفتند این توطئه خود وهابی هاست که دارند مساله بزرگ میکنند!!!!
فرض کنید که گروهی بخواهند قرآن را آتش بزنند و گروهی بخواهند گلستان سعدی را آتش بزنند و شما ببینید که احمدی نژاد به خاطر آتش زدن گلستان سعدی  عصبانی شود اما درباره آتش زدن قرآن چیزی نگویید ، در اینجا شما چه قضاوتی درباره اسلام احمدی نژاد خواهید داشت؟ یا باید او را مسلمان ندانید یا باید نتیجه بگیرید که اهمیت گلستان سعدی پیش او بیشتر از قرآن است! پس باز هم مسلمان نیست
و بخدا قسم که زن سارکوزی گلستان سعدی نیست یک زن آزاد اروپایی است اما حضرت عایشه ممدوح قرآن است!
پس ای صاحبان خرد چه میگویید درباره اسلام مراجع شیعه؟!!  

------------------------------------------------------------------------------------سجودی

0 نظرات:

ارسال یک نظر