آیا رسول خدا آیاتى از قرآن كریم را فراموش مى‌كرد؟


نویسنده: 
محمد باقرسجودى
سؤال كننده: عسگرنژاد -- در كتاب بخارى روایتى را دیدیم كه رسول خدا صلى الله علیه وآله روزى وارد مسجد شدند و شنیدند كه شخصى آیاتى از قرآن را مى‌خواند، آن حضرت فرمود: خدا او را رحمت كند، آیاتى را خواند كه من آن‌ها را فراموش كرده بودم؟ آیا این قضیه واقعیت دارد؟ آیا با عصمت آن حضرت در تضاد نیست؟
شیعه در جواب گفته:
یكى از اهانت‌های بخاری و مسلم به ساحت پیامبر،‌ تهمت فراموش كردن آیات قرآن است. فراموش كار بودن پیامبر، اعتماد مردم را نسبت به او سلب خواهد كرد و این مسأله با غرض و هدفى كه خداوند از ارسال پیامبران داشته، در تضاد است؛ چرا كه اگر آن مرد آیات فراموش شده را نمى‌خواند، شاید هیچ وقت به یاد پیامبر نمى‌آمد و از قرآن حذف مى‌شد. از كجا معلوم كه آیات دیگرى را فراموش نكرده باشد و ما از وجود آیات بى‌بهره نشده باشیم؟ تردیدى نیست كه هدف از انتشار این مطالب، زیر سؤال بردن حافظه خاتم پیامبران و اثبات این مطلب است كه آن حضرت حتى در امور مربوط به تبلیغ دین و حفظ قرآن كریم نیز دچار خطا و لغزش مى‌شده و حتى از معجزه جاویدان خود نیز نمى‌توانسته حفاظت نماید. این هدف از سوى دشمنان اسلام و به ویژه یهودیان تازه مسلمان به منظور زیر سؤال بردن مشروعیت دین مبین اسلام و حجیت قرآن، دنبال مى‌شده و انتشار یافته است؛ اما متأسفانه همین مطالب در صحیح‌ترین كتاب‌هاى اهل سنت به صورت گسترده نقل شده است.

پاسخ اهل سنت:
ای دوستان شیعه ما
اگر اهل سنت در طول تاریخ قصد بی ابرو کردن رسول الله را میداشتند پس چه کسی از دین اسلام دفاع کرد؟ ما یا علمای شما؟!!!!
اسلام و اهل سنت لازم و ملزومند اگر  موضوع جمع قرآن بود سنی ها جمعش کردند.
اگر جنگ با مرتدین بود سنی ها طرف جنگ کردند.
اگر جنگ با مشرکین بود طرف آنها سنی ها بودند.
اگر فتح جهان بود طرف  مقابل کفار، سنی ها  به رهبری عمر و عثمان بودند.
اگر وزیر و کیل و سفیر بود سر و کار دنیا،  با سنی ها  بود.
اگر کتب علمی است همه را سنی ها نوشتند. شیعه کجا بود و هست؟
اگر حمله  چنگیز و مغول به بلاد اسلام بود  جلودارشان  سنی ها بودند .
طرف مقابل جنگ 200 ساله با صلیبی ها کیا بودند؟ شما یا ما؟


قسطنطیه و بیت المقدس را کی فتح کرد؟
بعد از فتح قسطنطیه کی از پشت سر به سنی ها خنجر زد تا کار اروپا یکسره نشود؟
اگر جنگ اسلام با روس و انگلیس و آمریکا بود باز هم همیشه طرف اسلامیش، سنی ها بودند.
خب حالا شما ای دوستان شیعه این وسط چه کارنامه ای دارید که ما را متهم میکنید؟ و چرا مدعی هستید که ما اهل سنت میخواهیم رسول الله را بدنام کنیم ؟ شما  آخر به چه حقی دایه مهربانتر از مادر میشوید؟ ایا شما به اسلام چه خدمتی کردید؟  آیا کارنامه تاریخی شما جز این است که از پشت خنجر میزدید؟  (مثلا وقتی عثمانی ها داشتند اروپا را فتح میکردند از پشت سر به آنها خنجر زدید؟ )


دوما: فراموشی در مورد پیامبران از قرآن به اثبات رسیده؛ آیا این به معنی است که الله هم قصد تخریب شخصیت پیامبران خود را داشته است؟؟!
اینهم آیاتی در این رابطه:
«وَإِذَا رَأَیتَ الَّذِینَ یخُوضُونَ فِی آیاتِنَا فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ حَتَّى یخُوضُوا فِی حَدِیثٍ غَیرِهِ وَإِمَّا ینْسِینَّكَ الشَّیطَانُ فَلَا تَقْعُدْ بَعْدَ الذِّكْرَى مَعَ الْقَوْمِ الظَّالِمِینَ»!«الأنعام/68»
هرگاه کسانی را دیدی که آیات ما را استهزا می‌کنند، از آنها روی بگردان تا به سخن دیگری بپردازند! و اگر شیطان از یاد تو ببرد، هرگز پس از یادآمدن با این جمعیت ستمگر منشین
(وَاذْكُرْ رَبَّكَ إِذَا نَسِیتَ) «الکهف/24»
و هرگاه فراموش کردی، و پروردگارت را به خاطر بیاور؛
(فَلَمَّا بَلَغَا مَجْمَعَ بَینِهِمَا نَسِیا حُوتَهُمَا) «الکهف/61»
هنگامی که  موسی و رفیقش به محل تلاقی آن دو دریا رسیدند، ماهی خود را فراموش کردند؛
(قَالَ لَا تُؤَاخِذْنِی بِمَا نَسِیتُ وَلَا تُرْهِقْنِی مِنْ أَمْرِی عُسْرًا)
(موسی) گفت:«مرا بخاطر این فراموشکاریم مؤاخذه مکن و از این کارم بر من سخت مگیر!»
(وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِنْ قَبْلُ فَنَسِی وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا) !«طه/115» پیش از این، از آدم پیمان گرفته بودیم؛ اما او فراموش کرد؛ و عزم استواری برای او نیافتیم.


با وجود اینهمه آیات  آشکار باز شیعه  حرف خودش را میزند....
البته خواننده باید ریشه یابی کند  تا دریابد چرا علمای شیعه دست از لجاجت برنمیدارند! قضیه این است که اگر آنها حضرت محمد صلی الله علیه و سلم را اله ندانند آنوقت مجبورند که علی را هم اله ندانند، آنوقت در قبر پرستیشان  خلل وارد میشود!!
و خلل در رسم  قبر پرستی و  خلل در عقیده  امداد از مرده خواستن،خط قرمز شیطان است و هرگز اجازه نمیدهد پیروانش آن عقیده رها کنند پس میبینی عالم شیعی را که به آیه قرآن بی اعتناست تا شیطان را راضی کند!

سوما: نسبت (گاهآ) فراموشی به رسول الله، اهانت و نقص نیست همانطور که اگر بگوییم ایشان پر نداشته این نقص  و توهین نیست.
ما میگوییم (خوب گوش کنید) ما میگوییم و ایمان داریم  دین محفوظ است و رسول الله در ابلاغ رسالت  معصوم بوده اند و حق رسالت را ادا کردند . و قرآن را الله حفظ کرده و میکند و خواهد کرد. و احادیث صحیح رسول نیز بما رسیده است و هیچ حدیث صحیحی حرف خود رسول الله نیست بلکه تایید الهی همراهش بوده است.
اما شیعه راضی نمیشود مگر اینکه بگوییم پیامبر، اله است شیعه میخواهد؛ بعد از فرار ما از شرک و جاهلیت؛ باز ما را از طرف دیگر بام دنیا به چاه جهنم بفرستد. کلا!  هرگز قبول نمیکنیم.
ای خواننده! آیا باور میکنی سنی به پیامبر توهین کند؟ مایی که به (وحشی)؛ قاتل شید الشهداء حمزه؛ فقط به این خاطر که صحابی شد و چشمش رسول الله را با ایمان دید، (حضرت وحشی) میگوییم، ما با چنین رقت قلب و با چنین مهری به سید و آقای  ما،  آیا ممکن است که  به پیامبر الله توهین کنیم؟ هرگز < اما غلو در مقام رسول الله، توهین  است و غلو در دین ما نیست! اما  تار وپود مذهب شیعه با غلو بافته شده است!

و انا لله و انا الیه راجعون

islamtxt@islamtxt.net | www.islamtxt.net © 2009-2010

0 نظرات:

ارسال یک نظر