ادامه بردگی برای صفویان، به نام تجدید بیعت با ائمه!


سنی نیوز: روز همرمان با عید غدیر، سایتی برای تجدید عهد با اهل بیت راه‌اندازی  شد.
این سایت که اکنون به‌حالت روز‌شمار فعال بوده که زمان دقیق راه‌اندازی آن را نمایش می‌دهد، برای 2 الی 3 روز از چهارم تا ششم آذرماه فعال خواهد بود.
علاقه‌مندان به تجدید بیعت با اهل بیت می‌توانند با ورود به این سایت  به صورت آنلاین با اهل بیت و ائمه اطهار(ع) تجدید بیعت نمایند.
به گزارش تابناک، در این خصوص مدیر کانون فرهنگی تبلیغی برهان گفت: برای نخستین‌بار در فضای مجازی به صورت نمادین در سراسر کشور شیعیان و محبان اهل ‌بیت می‌توانند تجدید عهد و پیمان دوباره داشته باشند.
عبدل‌زاده افزود: این سایت که به صورت چند زبانه طراحی شده است، می‌تواند مرزهای مملکت اسلامی را در نوردیده و پیام غدیر را به همه مومنان جهان برساند.
مدیر کانون برهان ضمن اشاره به شیوه بهره‌گیری از این سایت توسط مخاطبان گفت: مخاطبان این سایت دقیقاً با همان متنی که پیامبر در 18 ذیحجه سال 10 هجری قمری اقدام به اخذ بیعت از مردم کرده است در صورت تمایل دکمه تجدید عهد را کلیک کرده و موفق به تجدید عهد می‌شوند.
وی افزود: پس از تجدید عهد برای مخاطبان هدایای الکترونیکی نیز در نظر گرفته شده است.
عبدل‌زاده با اشاره به زبان‌های هفتگانه سایت شامل فارسی، عربی، ترکی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی متذکر شد: این سایت فقط در سه روز 18 تا 20 ذیحجه همانند واقعه غدیر سال 10 هجری اقدام به تجدید عهد می‌کند.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد این سایت گامی در راه شناساندن معارف عظیم واقعه غدیر به عنوان عظیم‌ترین عیدالهی محسوب شده و موفق به جذب مخاطبان علاقه‌مند از اقصی نقاط دنیا شود.
منبع: جرس
سنی نیوز: این هم نمونه ای دیگر از تحمیق و سوء استفاده از بی اطلاعی عوام الناس، برای تمسخر مفاهیم دینی و هدر دادن منابع مملکتی! الحمدلله حکومت فخیمه ایران اگر در هیچ زمینه ای هنر و حسنی ندارد، در دروغگویی و سرکیسه کردن مردم خلاقیتی محیر العقول دارد، و از انواع روش ها برای فریب ملت ایران بهره می گیرد. از جمله تجدید بیعت آنلاین! با علی ابن ابی طالب رضی الله عنه که از چنین دروغ های مزورانه و مسخره ای مبراست! کسی نیست از این مدیر مکرمِ معزز! بپرسد مگر شما همین چند روز پیش "غدیر قم" را برگزار نکردید و ادعا نمی کردید که بیعت با خامنه ای همان بیعت با امام معصوم است؟ مگر خامنه ای نائب رسمی ائمه شیعه نیست؟ پس چه نیازی است به صرف هزینه برای راه اندازی سایت تجدید بیعت مستقیم با علی رضی الله عنه، وقتی برای پرداخت یارانه های نقدی مردم در گل فرو رفته اید و توان تامین هزینه های داخلی مملکت را ندارید؟! میلیونها دلار هزینه برای سفر نائب ائمه به قم و بیعت تخیلی با وی کافی نبود که حال به فکر تجدید بیعت دروغین با آن بزرگواران نیز افتاده اید؟! بیعتی که روح ائمه از مفاد آن بی خبر است؟! یا شاید آنقدر از نفرت و بی اعتقادی مردم ایران ترسیده اید که پاک دست وپایتان را گم کرده اید و به هر وسیله ای برای تحریک احساسات و جلب نظر آنان دست می زنید؟ از جمله اعطای جوایز ارزنده به کسی که با ائمه تجدید بیعت کند! برای دینداری باج هم می دهند! خداوند به ملت بخت برگشته ایران رحم کند!

1 نظرات:

ارسال یک نظر