وزارت خارجه ايران از شبكه نور شکایت كرد

سنى نيوز: منابع نزدیک به نظام ایران گفته اند که وزارت خارجه اين كشور از شبکۀ تلویزیونی نور شکایت كرده است.http://lh3.ggpht.com/_xwWG22CfY40/TKytI-lTFeI/AAAAAAAAAxM/mwuG606BWfQ/s128/29.jpg
به گزارش خبرنگار سنی نیوز، اين منابع مدعی شده اند که «گروهی از وهابیون عربستان!! با حمایت و همراهی مولوی عبدالحمید! شبکه ماهواره‌ای نور را به منظور تبلیغ سلفی‌گری راه‌اندازی کرده‌اند. دفتر این شبکه ماهواره‌ای در امارات قرار گرفته تا جذب نیرو و امکانات و سرمایه مالی راحت‌تر صورت گیرد!!».
همین گزارش می‌افزاید: «وزارت خارجه ایران به امارات شکایت کرده است! و مسئولین اماراتی گفته‌اند که اگر این موضوع اثبات شود جلوی فعالیت آنها را خواهند گرفت!».
اين در حالیست که شبکه نور یک شبکه اسلامی با روشی معتدل به تبلیغ اسلام صحیح پرداخته و به مسایل اختلافی تند و تعصبات غیر منطقی عامیانه وارد نمی شود.
جالب توجه است که این اقدام متهورانه و وقیحانه حکومت دیکتاتوری ایران در حالی صورت می گیرد که دهها شبکه رافضی تفرقه افکن که تمام مقدسات مسلمین جهان بشمول عقاید حقه مسلمان امارات و عربستان سعودی را 24 ساعت به باد مسخره و ناسزا می گیرند!.
و اهل سنت فارسی زبان در جهان با جمعیتی بالغ بر 70 میلیون نفر حتی یک  شبکه مستقل ندارند که علمایشان عقاید و احکام اسلامی را برای مردم خود باز گو کنند!
اما یک اقلیت رافضی حاکم بر دوش ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی جهانی را به تمسخر گرفته اند و با سیاست دیکتاتور مآبانه ای از نوع صهیونیستی آن و با وقاحتی فراتر از آن حتی به علمای نسبتا معتدل شیعه هم رحم نمی کنند.
همین امروز بود که خبر بستن سایتهای چند مرجع تقلید معتدل منتشر شد. بنا براین ملت مسلمان منطقه اعم از شیعیان معتدل و اهل سنت همه می دانند که روافض صفوی منش حاکم با نظام دیکتاتوری و ددمنشانه خود همه جهان حتی نزدیک ترین افراد ملت خود را  از خود رانده اند.
انتظار ما به عنوان یک رسانه آزاد از تمام آزادی خواهان بویژه فارسی زبانان عزیز در تمام منطقه و جهان این است که به این اقدامه ناجوانمردانه رژیم مستبد و دیکتاتور ایران اعتراض نمایند و اجازه ندهند که نیش عقرب گونه این ستمگران به بیرون از مرزها نیز اثر کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر