تسخيريها را بهتر بشناسيم




چهار شنبه 21 ژوئيه 2010 - 30 تیر 1389
http://www.rohama.org/files/fa/news/1388/7/20/3319_856.jpg

سنی نیوز_نامه ارسالی: امروز چهارشنبه ساعت 2 بامداد تلويزيون العالم توسط يکي از عواملش که يک مزدور جمهوري ايران لا اسلامي و بحريني است با آخوند محمد مهدي تسخيري نشستي داشت و مباشر پخش مي کرد من که عربي را خوب بلد هستم ... برنامه را كاملا دنبال نمودم ولی متاسفانه بنده _به عنوان يک شيعه میگویم_ در اين برنامه جز نفاق چیزی نديدم.

اولا تسخيري فرزند همان تسخيري که به اصطلاح در تقريب المذاهب است و اخيرا استعفا داد می باشد و خود محمد مهدي نیز اکنون به عنوان مدير "وکالت الانباء تقریب" است .

مي خواهم اين پدر و پسر را بیشتر به شما معرفی نمایم. اولا تسخيريها بزرگ شده نجف و سالها در عراق جاسوس ايران بودند و پس از انقلاب خود را به خميني نزدیک کرده و خلاصه مسئوليت تقريب را تسخيري - پدر -  گرفت و در واقع مي خواستند بوسيله او که عربي را خوب مي داند سياست جاسوس پروري و خائن سازيشان در کشورهاي عربي را پيش ببرند.

درست يادم هست آخوند سيد جاسم کربلايي در مراسمي در حسينيه نجفي هاي قم روضه مي خواند و همين دو نفر تسخيريها پاي منبر بودند و سيد جاسم کربلايي سخناني که از دهان کثيف ترين آدمها خارج نمي شود به زن پيامبر، عايشه نسبت داد و علني و با آب و تاب عايشه را به زنا متهم کرد و همين تسخيريها در خاتمه احسنت احسنت مي گفتند.

اما امروز همين مهدي تسخيري را ديدم که صحبت از وحدت بين سني و شيعه مي کرد و مي گفت بايد وحدت داشته باشيم!! هرکس او را نشناسد او را انساني وارسته مي پندارد در حالي که همين مهدي تسخيري در بنگاهي در قم مي گفت عمر و ابابکر ببخشيد ..... و ..... هستند و ابابکر فلان فلان شده است. _البته من به عنوان يک شيعه از زمان بچگي اين قماش را مي شناسم و از خود مي پرسم اگر اصحاب رسول الله صلوات الله عليه چنين آدمهایي نعوذ بالله هستند و زن مکرمه اش اينطور، بايد خود پيامبر هم زير سئوال برود!!_ آنگاه اين منافق صحبت از وحدت مي کند!

بنده بارها در مشهد و قم به اين شيخ هاي منافق صفت مي گفتم چگونه مي خواهيد وحدت درست ایجاد کنید وقتي شماها به ما مي گوييد لعنت سه خلیفه واجب است و آنان را قاتل حضرت فاطمه مي دانيد؟!!

بخدا قسم اينها از منافق منافقترند همين مقتدايي که دادستان بود در کشتار کردستان در قم سخنراني کرد و گفت سني هاي کرد از يهود هم بدترند و نبايد بگذاريم اين سني ها براي ما اسرائيل دوم شوند!! و جوانان و ارتش و سپاه را تشويق به قتل کردها مي کرد حالا نامه براي الازهر نوشته و صحبت از ارتباط حوزه قم با الازهر مي کند؟!!

منبع: نامه ارسالي "شيعي اما افشاگر"

0 نظرات:

ارسال یک نظر