مراجعی متناقض با شرایط خود





سه شنبه 20 ژوئيه 2010 - 29 تیر 1389 - 06:07:31 به وقت تهران

 
سنی نیوز_نامه ارسالی: در این بخش به بررسی دقیق تکوین این بدعت در تشیع صفوی و شرایطی که آقایان برای مرجع شدن مقرر کرده اند می پردازیم.

اولا همانطور که بعرض رسید تقریبا تا دویست سال پیش مسئله تقلید و مرجعیت توسط شخصی که او را شیخ الطائفه لقب داده اند رد داده شد به گونه ای که میگفت: نه تنها تقلید واجب نیست بلکه آنرا حرام می دانست ثانيا این چه واجبی است که هزارودويست سال پس از ظهور اسلام واجب شده تا حدي که بدون تقلید تمام عبادات را باطل می دانند و این دو دلیل (اوضح من الشمس) براي بطلان ادعای آنان کافي و وافی است تا متوجه این بدعت شویم. و اما شرایطي را که همه به اصطلاح مراجع در صفحه اول رساله عملیه خود نوشته اند تا ما را در عبادت و معاملات چشم بسته پیرو خویش کنند حال بايد ديد خودشان در عقل و عمل چنین شرايطی را دارند یا قبل از دین با خودشان در تعارضند؟!

همگی مراجع شرط مرجعیت را: 1- مجتهد جامع الشرائط واعلم تر از همه علماء 2-عادل 3-شجاع و حلالزادگی پیش کششان باد وهمه لطف کنید با مراجعه و مطالعه به رساله های قطار مرجعیت اين شرایط را بخوانید. همانطور که مستحضرید آنها مردم را عوام خطاب می کنند یعنی از کشاورز تا مهندس و دکتر را عوام وخود را علماء امت می دانند و چنانچه همه شاهدیم که القاب پیشوند و پسوند اسمشان سه کورس تاکسي است بطور مثال نوری همدانی، مکارم شیرازی، فاضل لنکرانی، بهجت، سیستانی، جواد تبریزی، وحید خراسانی، که مدعی تواضع و سیر و سلوک عرفان هستند را با این چنین القابی مي نویسند و مورد خطاب قرار میدهند. پیشوندهایی همچون عالم ربانی فقیه اهل عصمت و طهارت مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیه الله العظمی سیستانی و بهجت و نوری همدانی و.... حفظه الله تعالی و مد ظله العالی علی رئوس المسلمین. و با این القاب بايد دنبال اسمش بگردی تا پیدا کنی.

پس تا اینجا آقایان عالم الدهر و همه مردم عوام الناس هستند!!

حال سه شرط فوق را باز کرده تا ببینیم خودشان چنين شرایطی را دارند که خود را علماء و همه مردم را عوام دانسته وچرا مدعی شده اند که بدون تقلید از خودشان عبادات ما را باطل می دانند. عزيزان اگر بتوانيم آنها را ببینيم و بپرسیم شما ما را عوام می دانید وباالطبع یک عامی قادر به تشخيص عالم و مجتهد اعلم تر از بین حداقل قطاری از علماء نیست به دو شکل جواب مي شنوید یا شخصا خود را اعلم تر نشان می دهد یا اگر در قله تکبر نباشد و از من من کردن زيادي شرم کند می گوید براي شناخت اعلم به اهل خبره مراجعه کن وقتی هم در نجف يا قم و مشهد و خصوصا در 31 سال گذشته که مراجع مثل سایر ادارات عده ای خودشان منطقه ای مدعی مرجعیت شده يا با دست کوبی دولت در سرادیب قم و نجف نشسته دفاتر و پرسنل و سايتها و اخيرا هم بعضی از آنان کانال ماهواره با پول مفت خمس دریافتی از دست رنج کشاورز و کاسب راه اندازی کرده يا در شرف راه اندازی هستند!! خلاصه حال می خواهيم اهل خبره ای را ببینیم که در مورد اعلم بپرسیم همه آنانی که گذری نيمه دقیق به مراکز حوزوی نجف وقم و مشهد و... داشته اند دیده اند که هر به اصطلاح مرجعی عده ای عمامه به سر با ریش و بعضی ها جای مهر داغ شده بر پيشانی و تسبیح بدست اسغفرالله گو را مي بينی که شبیه گربه گرسنه براي جذب مردم خصوصا پولدارها و خاصتا شیعه های خلیج کمین گرفته اند تا بتوانند يک طعمه خوب برای شراکت در خمسش او را مقلد مرجعی کند که خودش وابستگي مالی به او دارد و در چند سال اخیر که بعلت ازدياد قارچ گونه مدعیان مرجعیت معممينی که به اصطلاح اهل خبره هستند ودر کشورهای خلیج لنگر انداخته اند براي جمع آوری خمس با مراجع شرط حق کمسيون تعیین می کنند. حال ما عوام بیچاره برای شناخت و انتخاب مرجع تقلید خود باید به اصطلاح اهل خبره اي که بهتر است آنان را اگر مافيا نگوئیم اکیدا باند باند هستند ببينيم. تا دین وعبادت خالقمان را به اوگره بزنیم اين خبرگان که بزرگ شده حجره ها و سرادیب قم و نجف هستند تو را نه تنها متحير بلکه با هزار مکر و حیله ناشی از چرب زبانی به هرکدام می رسی قبل از هر سخنی سعي می کند که تمایل تو را در مورد کدام مرجع کشف کند در صورتی که ببیند تمايلت با مرجع و سر گروه خودش نمي خواند ابتدا و با نرمی و آهسته با آیه و حدیث شروع به انتقاد از چند مرجع تا به مرجعی که تو در ذهنت داری برسد و از دل و چشمت بیندازد. و در صورتی که از شیعیان قطیف یا بحرین یا کویت باشی بر سعي و کوشش خودش برای کشاندنت به سمت مرجع مورد نظرش می افزاید چون طعمه خمس خليجیها چرب تر است و نه تنها مرجعت را توسط این اهل خبره انتخاب ميكني کرد بلکه صیغه کردن را نيز توسط ايشان تجربه خواهي کرد!! آن وقت این بنده خداي شيعي خليجی ابتدا خودش را گرفتار تقلید و صیغه کرده پس از مدتی دانسته و ندانسته مثل حسن نصرالله خائن به وطن و امتش شده سر از مزدوری برای ایران در می آورد حال ببینیم با این همه آخوند عمامه به سر با پيشاني داغ کرده ، که بصورت باندي و هر باند حاشیه یک مرجع خاص خود هستند چگونه مي توانیم اعلم را از طریق آنان انتخاب کنيم.

پس بهترين راه برای کشف حقیقت و ماهیت مرجع تقلید اين است كه پیش خود مراجع رفته و با شجاعت از خودشان بپرسیم اگر شرايط عدالت و شجاعت را _که این شروط را حتی یک کاسب كار جزئی داراست_ دارید و خودتان که استادان اهل خبره هستید چرا با عدالت و شجاعت از بين خودتان اعلمتر را برای مرجعیت به مردم معرفی نمی کنيد؟ و چرا ما را با عنواين مبهم و واهی اسیر خود کرد ه اید؟!

اگر نگاهی به رساله هاي مراجع بیندازیم اکثرا از اسلاف خودشان کپی کرده اند با اختلاف کمی همانند: "با کدام پا وارد توالت یا خارج شویم"!!

مخاطبان گرامی اهوازیان عزيز اگر به دقت نگاهی بر ظلمي مهلک که حکومتهای پهلويی و خمینی بر امت عرب ما در اين 84 سال روا شده بیندازیم دست پنهان و علنی مراجع را در ايجاد زمینه چنین ظلمی را تشخیص خواهیم داد.

با سپاس پروردگار بخش اول را به پایان رسانده در بخش دوم به علل بستر سازی و مشارکت به اصطلاح مراجع در ظلم و تخدیر و تاخیر ملت مان را شرح خواهم داد.

یاد آوري می کنم بعلت ظلم و محرومیتی که حکومتهای جائر بر ما روا داشته اند و نیز عدم وجود مدارس و تحصیل به زبان مادري من هم مثل هفت ميلیون اهوازی قادر به نوشتن به عربی نیستم اللهم العن الظالمین و العن من سمع و سمحه به مظلوميتنا و سکت. اللهم العن کل شیطان اخرس ساکت عن الحق.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

منبع: نامه ارسالی JS.MJ=D

مورخ ششم شعبان 1431 ، 27/4/1389 ، 2010/7/18
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر