یک هکر عربستانی سایت یاسر الحبیب را هک کرد


به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از شبکه ی دفاع از سنت : یک شهروند عربستانی که اسم خود را SauDi l0rD گذاشته است ، توانست به سایت کانال فدک که متعلق به یاسر الحبیب است نفوذ کند و آنرا از کار بیاندازد .http://lh4.ggpht.com/_xwWG22CfY40/TKHKyO2-BlI/AAAAAAAAAt8/u5PdsFfVc0Y/s128/14.jpg

عصر روز چهارشنبه به این سایت حمله شد و تا کنون نیز نتوانسته است شروع به کار کند ، این حمله به سایت کانال فدک به علت توهینهای یاسر الحبیب به مادر مؤمنان عائشه ی صدیقه رضی الله  عنها در لندن بود .

بسیاری از جوانان در کشورهای مختلف تهدید کرده اند که اگر این سایت دوباره راه اندازی شود ما آنرا دوباره هک خواهیم کرد و همچنین گفته اند دیگر سایتهایی که یاسر حبیب مالک آنها می باشد مورد حمله ی ما قرار خواهد گرفت .

جوانان زیادی در لندن در میدان مشهور هاید پارک به خاطر دفاع از ناموس پیامبر تجمع کردند و در اقدامی دیگر ائمه ی مساجد این کشور شکایت نامه ای بر ضد یاسر الحبیب تنظیم کردند و به دادگاه بریتانیا تحویل دادند ، در این شکایت نامه آمده است این فرد باعث ایجاد نا آرامی در کشور می شود و علنا سخنان نژاد پرستانه و تفرقه انگیز به زبان می آورد .

یاسر الحبیب در اولین نطق خود بعد از ابطال شناسنامه اش در سایت قطره گفت : پیامبر و ائمه ی ما به خاطر گفتن حرف حق خون خود را داده اند آیا من به خاطر آن شناسنامه ی خود را ندهم ؟ .

یاسر الحبیب همچنین گفت لیستی از نمایندگان و مسؤلان حکومتی کویت که به کشتن من اشاره کرده اند تهیه کرده ام و یک دادخواست در این مورد تنظیم کرده و به دادگاه بریتانیا داده ام تا بررسی شود .

0 نظرات:

ارسال یک نظر