مراقب سمت و سوی آلت باشید!

سنی نیوز: قبل از ورود به افاضات حاج علی اردشیر لاریجانی، حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان، و یک بام و دو هوای خبرگزاری شبه نظامی فارس و نشریه بهار زنجان، بگذارید حکایت طنز آخوندی مرتبطی را عرض کنم و سپس به بحث شیرین آلتی که در افواه افتاده است بپردازم!
 نقل است روحانی نمایی -که به تعبیر امام لباس روحانیت را نیز دزدیده بود، مثل مارمولک! (امیدوارم این جمله معترضه  بلند و بالا برای بستن دهان قاضی القضات کافی باشد)- عاشق و دلباخته زن همسایه شده بود، اما او شوهر داشت و حصن حصین، شیخ مترصد فرصتی بود که زن همسایه را بر خود حلال کند، هر چه در کتاب ها گشت راهی نیافت! روزی دید که شوی همسایه -زبانم لال- رو به فبله ادرار می کند، چون بازی شکاری خود را به سر صحنه رساند وفریاد وااسلاما سر داد، که ای کافر خدا نشناس، رو به خانه خدا ادرار می کنی؟ تو پاک کافر و مرتد باشی! اگر آقا بفهمد خونت حلال و مالت مباح می شود!
  زبان بسته‌ی ساده دل، کارش ناتمام، رو از قبله برگرداند و به پای شیخ افتاد، که ای شیخ چاره چیست؟ شیخ گفت: "زنت بر تو حرام شد، او را طلاق ده!"  دزد حاضر و بز حاضر، فی المجلس صیغه طلاق را به عربی فصیح و غلیظ جاری ساخت و مرد همسایه خدا را شکر کرد که فقط زنش بر او حرام شده است و جان و مال به سلامت برده است!
  سه ماه بعد مرد همسایه زن را در کابین شیخ دید و تازه فهمید چه کلاه گشادی به سرش رفته است، روز و شب کشیک شیخ را می داد تا چاره ای کند، تا این که شیخ را در خلوت رو به قبله در حال قضای حاجت یافت، فی الفور خود را رساند و فریاد برآورد که یاشیخ؛ چه می کنی که زنت بر تو حرام شد، شیخ فی الحال فرمود: " ای عوام الناس؛حواسمان هست، ببین سرش را برگردانده‌ام!"
  و اما حکایت امروز ما چنین است، حاج سعید و حاج منصور، در قامت مداح اهل بیت نامسئولی را به آلت تناسلی تشبیه می‌کنند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد! چیزی بر کسی حرام نمی‌شود و عفت عمومی خدشه دار نمی‌گردد! حاج علی اردشیر لاریجانی به عنوان رییس قوه مقننه و برادر رییس قوه قضاییه در برابر همه ائمه جمعه می فرماید: "برای مقابله با تجاوز به عنف آلت همه افراد بریده نمی‌شود!" و این خبر را خبرگزاری فارس منتشر می کند، باز آب از آب تکان نمی‌خورد و کسی خبرگزاری فارس یا حاج علی را مورد سئوال قرار نمی دهد، نه خبرگزاری لغو امتیاز می‌شود، نه اعتبار نامه حاج علی باطل می شود! اما عجیب است که نشریه "بهار زنجان" که خبر اول را نقد و آنرا مصداق اهانت تلقی کرده است به جرم "انتشار مطالب خلاف عفت عمومی و توهین به مقامات کشور" لغو امتیاز می‌شود، در واقع ظاهراً فقط واژه "آلت" مندرج در نشریه رو به قبله بوده است، و باقی آقایان سرش را برگردانده اند، یا اساساً قبله جای دیگری است و مدیر مسئول بهار زنجان همیشه رو به قبله می نویسد! و آقایان حواسشان به قبله جمع است!
مخلص کلام این که: عزیزان من، مراقب سمت و سوی قبله باشید، اگر می‌خواهید زنتان بر شما حرام نشود!
منبع: وب سایت دکتر خزعلی

0 نظرات:

ارسال یک نظر