حنفی تر از حنفی ها




در پی اقدام کودتا گرانه گماشتگان ولی فقیه در اشغال مسجد جامع تایباد و ربودن امام جمعه مردم و جایگزین نمودن یکی از دست نشاندگان شان که با ضرب و شتم نمازگزاران و دستگیری های گسترده همراه بود، پیاده نظام رسانه ای متعلق به تندرو های زابلی نیز وارد عرصه شده و از این نمد برای خود نیز کلاهی مطالبه می نمایند.
سایت ایرنا و به دنبال آن برخی سایت های استانی که بوی مشمئز کننده  نفت و خون چهره زشتی به مطالب سخیف شان داده است به دستور اربابان نفتی شان، که این روزها به دلیل هدفمندی یارانه های اوضاع بهتری  از گذشته نیز دارند وارد عرصه شده و روی سخنان چند ملای معلوم الحال که گفته اند امام جمعه باید توسط ولی فقیه تعیین شود مانور رفته اند.
 لازم دیدم چند نکته را توضیح بدهم تا شاید از دنیای قلادگی به دنیای انسانهای با شعور  وارد شوند و به خاطر چند صباحی زندگی زالو گونه، بیش از این به انسان بودن توهین نکرده باشند. اگر چه مطمئنم بوی نفت چنان مستشان کرده است که به هیچ وجه حاضر به ورود به دنیای شعورمندان نخواهند بود، اما شاید آن دسته خوانندگانی که نه خیری از نفت می بینند و نه سهمی از خمسهای سرازیر از قم نصیب شان می شوند کمی روی نکات ذیل تامل بفرمایند.
اولا:  نیازی نیست که از این ملاهای برجسته!!بپرسیم، شرط ولی فقیه را در کدام کتاب فقه حنفی یافته اند؟! چون این بیچارگان نه از فقه حنفی چیزی می دانند و نه معنی ولی فقیه رابه درستی درک می کنند، تنها کاری که این بیچاره ها انجام می دهند خواندن متنی است که شب جمعه از اداره اطلاعات برایشان می آورند. حالا خدا کند که همراه متن ارسالی مبلغی نیز به عنوان حق البوق روز جمعه هم به ایشان تعلق گرفته باشد تا بتوانند به زندگی نکبت بار خود ادامه دهند ولی همین را هم بسیار بعید می دانم. اینان مامور بی جیره و مواجب هستند.
ثانیا: بر اساس عقل و منطق، وقتی امامت منتخب سلطان از بقیه ائمه جمعه ارجح است جایگاه خود سلطان به مراتب بیشتر از نایب و جانشین او است،  پس طبق نظر آقایان اوباما هم در آمریکا  بیاید و امامت کند! در فرانسه هم که بالاترین جمعیت مسلمان را دارد سرکوزی با سر کشیدن جام شرابی بیاید و  مصلی امامت جمعه و عیدین را اشغال نماید! آن وقت ولی امر مسلمین جهان!  بیاید امام جمعه مسجد مکی شود -چون بقیه نمازهای جمعه با مقتدیان ده پانزده نفری شاید درشان ایشان نباشند-  اتفاقا بهتر هم است چون در نماز جمعه تهران  که آدم درست و حسابی شرکت نمیکند و مزدورانش مجبورند از پادگانها سربازوظیفه های بیچاره و کارمندان ادارات را با حضور غیاب توسط حراست و رشوه ساندیس مجبور به شرکت نمایند.
ثالثا: در عجبم وقتی به قول این خبرگذاری ها، علمای برجسته اهل سنت فتوا داده اند که امام جمعه باید توسط ولی فقیه تعیین شود!  چرا نظر یک امام جماعت نه امام جمعه ( شیخ الاسلام مولانا عبد الحمید حفظه الله )آن قدر مهم است که انگار توی شلوارشان پاره اخگر افتاده و هی بالا و پایین می پرند!. بگذارید این به قول شما امام جماعت منزوی و فاقد جایگاه مردمی  نظر خود را بیان کند، شما به نظر همان ائمه برجسته جمعه مساجد گوش بسپارید که باب میلتان صحبت کرده اند. اگر هم مطمئن نیستید به این حلقه به گوشهایتان دستور بدهید که نه در لفافه بلکه به طور واضح در یکی ازخطبه های جمعه در باب فضایل امامت ولی فقیه برای مردم صحبت کنند. البته این نکته ایمنی را بهتان بگویم که چند قدمی دور بایستید تا پاره سنگها و لنگه کفشهایی که به طرف ائمه جمعه جیره خوارتان پرتاب می شود به نمایندگان ولی فقیه خدای ناکرده آسیبی نرساند.
رابعا: منتخب رهبر به جای خود، خود ولی فقیه چند سال پیش به بلوچستان آمد و چند تریلی پول هم به همراه داشت که مانند علف هرز به این جا و آنجا می ریخت، واقعا چند نفر اهل سنت به حضرت ایشان اقتدا کردند که حالا می خواهند برای نمازگزاران مومن اهل سنت امام جمعه مزدور تعیین کنند؟! آیا باوجود زور و زر و تزویر تعداد مقتدیان ولی فقیه از دو نفر تجاوز کرد؟! تازه همان دو سه نفر هم بعدا اعلام کردند که در جمعیت گیر افتاده اند و اگر چه پشت سر رهبر ایستاده بوده اند ولی به ایشان اقتدا نکرده اند و هزاران عذر بدتر از گناه دیگر.
منبع: زاهدان اون لاين
 



 





0 نظرات:

ارسال یک نظر