علمای شیعه سالهای سختی را پیش رو دارند

علمای شیعه سالهای سختی را پیش رو دارند

نویسنده: 
محمد باقر سجودى
شیعه ها  در طول تاریخ خیلی  به ندرت توانسته اند در کشورهای اسلامی  دولتی درست کنند،  البته  بدبختانه بزرگترین و  تنها دولت موفق  12 امامی ها  در530 سال پیش  در ایران تاسس شد  که تاکنون نیز  ادامه دارد. ....
و همین باعث شد تا  در 530 سال گذشته ایران اهمیت و جایگاه مهم خود را در جهان اسلام از دست بدهد!
و  در تمام این مدت طولانی، علمای شیعه  نقش اساسی در مملکت داشتند  و آنها بتدریج  بخاطر عملکردشان منفور شدند آنها  مسبب اصلی  عقب ماندگی ایران شناخته شدند باعث جدایی قسمت بیشتری  از خاک ایران توسط تزارها همین آخوندها  بودند و فقر و بدبختی ارمغان مذهب آنها بود!
و بلاخره در ایران انقلاب مشروطه شد  و این نفوذ علمای شیعه را کمتر کرد  و بخاطر تنفر عمومی، شاعران آن دوره حتی جرات یافتند تا  به دین و مذهب فحش دهند.
خمینی در جوانی شاهد این تنفر بود او در کتاب کشف اسرار مینویسد در سفر ماشین خراب شد و مردم گفتند این از شومی آخوند  همسفرماست!  و آخوند را از ماشین پیاده کردند!!  و اما بمن  به (خمینی ) فقط  بخاطر اینکه سید جوانی بودم چیزی نگفتند ( یعنی تا این حد ملت عادی با آخوند بد بود)

اما  اندکی بعد این، یعنی وقتیکه  دولت ملحد پهلوی  قدرت را بدست گرفت و چون ملت را متنفر از آخوندها دید فرصت را قاپید حتی که حجاب را بزور از سر زنها برداشت؛ ورق بنفع آخوندها برگشت  زیرا این افراط  گرایی و و زیاده روی و ملحدگری و فحش به مقدسات، مردم را دوباره بسوی آخوندها کشاند و جنایات ملایان از ذهن ها فراموش و زدوده شد و ملت  دیدند از آن مار  الحاد، این  ملای اژدها  صفت بهتر است و روحانیون نیز چون حالا کلاهشان پس معرکه بود، پس  لباس تقوی  و زهد به تن کردند، و تا آنجا اعتماد ملت دوباره جلب شد، که باز مردم آمدند و از نیم خورده غذای علما  بخاطر کسب برکت خوردند!!
  و این وضع ادامه یافت تا  آنوقت که انقلاب ملت علیه شاه به رهبری  خمینی شروع شد شاه سعی کرد با آنها دوست شود از جمله در سخنرانی  گفت نگذارید تنها کشور شیعه جهان خراب شود.

البته توجه داشته باشید که سلسله پهلوی هرچند که  با روحانیون در هر چیز مخالفت میکرد اما  در  مساله سنی ها تا حدود زیادی،   پیرو  سیاست  دولت صفویه بود،مثلا سنیها همچنان در این دوره نیز در پایتخت اجازه بنای مسجد را نیافتند  زیرا شاه از علمای شیعه میترسید او دریافت که اگر چادر را از سر ملای شیعه بردارد (که برداشت)  آنها واکنش نشان نمیدهند اما اگر سنی را آزاد بگذارد شلوغ میکنند شنیدم عبدالرحمن فرامرزی که سنی معتدل بود سعی کرد مجوز مسجدی  را درتهران بگیرد اما دربار شاه  به او گفته شد: اجازه میدهیم ولی  اگر مردم حمله کردندخونتان به  گردن خودتان است!!
عجیب بود که در این دوره در هتل های  تهران  هر شب استریپ تیز (نمایش لخت شدن زنان ) بود و تابلوی آن نمایش ها  در سر در هتل ها  و در چهار راه ها با چراغ های چشمک زن نمایش داده میشد و کسی اعتراض نمیکرد اما مسجد سنی؟ این ناشدنی بود اما مجله سنی ها این ناممکن بود!!

و بعد این سلسله پهلوی، جایش را به آخوندها داد و اخوندها خیلی زود ماسک تقوی را از چهره برداشتند و شکل حقیقی و اصلی  خود را  دوباره به ملت نشان دادند  و ملت چنان از آنها  و از فساد مالی و اخلاقی آنها و از سیاست و کشورداری آنها متنفر شد که باز بازار الحاد گرم گشت  اما الحاد نمیتواند از پس شیعه بر آید زیرا آن باطل مطلق است و شیعه  هم دولت دارد و هم چیزی از حقیقت  بلاخره با خود دارد پس شیعه از الحاد نمیترسید، اما از سنی میترسد و تمام حواس ملای شیعه  به این بود و هست که مبادا سنی دهان باز کند. او حریف خود را میشناسد.
تمام سعی روحانیون شیعه در این 530 سال گذشته این بود که صدای سنی به شیعه نرسد و این در راستا دیدیم که اجازه داد ند رضا شاه چادر زن آخوند را جلوی چشمش از سر زنش  بردارد حتی  ملا مجبور گشت که همراه زنش  در میهمانی شهرداری  برای جشن کشف حجاب شرکت کند  اما  روحانیون شیعه اجازه ندادند که سنی  مسجدی بسازد یا درباره مذهبش سخنی بگوید یا مجله ای داشته باشد.
 و در روزگار ما هم  که آخوندها  خودشان  مستقیما حکومت را در دست گرفتند، شمشیر بدست گرفتند و  در داخل با چماق و شمشیر برنده هر صدایی را خاموش کردند و درخارج با تله و دام  وحدت  صداها را خاموش نمودند و این بازی ادامه داشت  تا آنوقت که انترنت و ماهواره پیدا شد و   حالا دارد سالهای سخت  روحانیون شیعه شروع میشود.

 الان آخوندها از همان چیزی که میترسیدند بلاخره جلوی چشمشان ظاهر شد یعنی از ترس بیدار شدن شیعه، به سنی اجازه بنای  مسجد ندادند امسال حتی اجازه برگزاری نماز عید ندادند، چون میترسند که شیعه، صدای سنی را بشنود.
 اما الان الحمدلله به برکت تکنولوژی صدای سنی به  خانه شیعه ای  میرسد، البته  هرچند که الان  فیلتر مانع است اما گویا تکنولوژی بزودی فیلتر را شکست خواهد داد!
البته سنی ها نیز  باید از این فرصت  به نیکی  استفاده کنند و  خصوصا باید که بین ملت شیعه و علمای شیعه فرق بگذارند و هرگز  هر دو را با یک چشم نبینند که این دومی آن اولی را اغفال کرده  و ایضا  سنی ها اکیدا باید  از تندروی و تکفیر کردن  دوری کنند و صد البته باید با بذل مال و فداکاری از این فرصت تاریخی بهره ببرند و فوق هرچیز باید اخلاص و رضایت الله مد نظر باشد 
من حالا دارم  آنروز  نزدیک را خیلی واضح میبینم که ملایان دولت خود را  از دست داده اند  و  ایران دوباره سنی شده ، و  دروغ های 500 ساله برملا گشته  و ملاها مثل برف آب شدند و از بین رفتند!

















اسلام تکس پاسخ به شبهات   http://islamtxt.net

0 نظرات:

ارسال یک نظر