خواهر زن تونی بلر شیعه شدن خود را تکذیب کرد

سنی نیوز: به گزارش خبرنگار سنی نیوز، روز نامه نگار "لورین لوث" خواهر زن نخست وزیر پیشین بریتانیا "تونی بلر" شایعات مبنی بر شیعه شدنش پس از بازگشت از ایران را تکذیب کرد. http://www.hipersian.com/uploads/admin/a8a86464d401.jpg
"لورین" که با روزنامه "دیلی میل" بریتانی و استیشن تلویزیون "پرس تی . وی" همکار است در یک تماس تلفنی با روز نامه القدس العربی گفت: "من به اسلام گرویدهام لیکن هرگز نگفته ام که پیرو مذهب شیعه یا مذهبی دیگری شدهام و نمیدانم چرا مطبوعات خبر واضح و آشکار را اینچنین پخش نمودهاند!!". وی افزود: "من در ایران مسلمان نشدهام با آنکه در سخنانم گفته ام وقتی از ایران برگشتم به اسلام گرویدم" .
عذر خواهی از غلط فهمی:
"اقبال تمیمی" مسئول رصدخانه روزنامه نگاران زنان عرب در بریتانیا به نوبه خود اظهار داشت: "من متأسفم  از اینکه همکار توانای ما "لورین" در معرض چنین غلط فهمی قرار گرفته است؟! "لورین" به عنوان همکار ما در اتحادیه روز نامه نگاران بریتانیا با ما تماس گرفت و قصدش اقامه دعوا علیه کانال مذکور و شکایت به هیئت اخلاقی روزنامه نگاری بود. زیرا ایشان محتوای مصاحبه وی را در مورد مسلمان شدنش تحریف و تغیر دادهاند. وی تأکید بر آن نمود که در باره شیعه شدنش چیزی اظهار ننموده و تحریک نمودن اختلافات میان مسلمانان را رد می کند". همچنان اقبال تمیمی خواستار عذر خواهی از همکار شان شده، امیدوار شد چنین اشتباهی دوباره تکرار نگردد.
روزنامه "میل اون صندای" بریتانیایی روز یکشنبه گذشته از حقایق مسلمان شدن "لورین" پرده برداشته نوشت: "لورین بوث" در پی سفرش به ایران به اسلام گروید، "لورین" 43 سال عمر دارد و در حال حاضر حجاب اسلامی را هنگام بیرون رفتن از منزل برتن میکند و روزانه پنج بار نماز می گزارد و به مسجد نزدیک منزلش حتی المقدور حضور می یاید.
این روزنامه همچنان می افزاید: "خواهر زن "بلر"  هفت هفته قبل، پس از زیارت مرقد فاطمه معصومه در شهر قم تصمیم گرفت اسلام را به حیث دین پسندیده و رسمی خود بپذیرد" . این روزنامه از زبان خواهر زن "تونی بلر" نقل قول کرده می نگارد: "لورین پس از باز گشت به بریتانیا فورا تصمیم گرفت اسلام آورد. وی خوردن گوشت خوک و نوشیدن مشروبات الکلی را ترک گفت. وی روزانه یک یا دو لیوان شراب را در پایان هر روز می نوشید لیکن پس از آنکه مسلمان شد نوشیدن آنرا کاملا ترک کرده است. همچنان "لورین" در حال حاضر همه روزه قرآن کریم را تلاوت می کند.   
بسیاری از سایتهای شیعه، و بخصوص شیعیان افراطی و تند رو صفوی با رنگ و بو دادن تشیع به اسلام این خانم تلاش کردند نقطه ضعفهای خود را پوشانده، این قضیه را گواهی بر حقانیت خود ثابت کنند. صفویان شیعه چون بیاساس بودن خود را تا حدود بسیار زیادی احساس میکنند به شدت از ضعف شخصیتی و بحران نفسی رنج میبرند، از این رو گمان میکنند چنین قضایای بیربطی میتواند مرهمی باشد بر درد بیهودگی آنها!
آیا به فرض مثال شیعه شدن یک نفر هر چند از جایگاه سیاسی و شهرت و ثروت جهانی برخوردار باشد، میتواند پوششی باشد بر پرتگاههای مذهب، و یا میتواند تزلزل یکتاپرستی وبحرانهای عقیدهای مذهب؟!
آیا به فرض مثال گرویدن یک شخص به مذهب بدعتیها و قبرپرستان ـ حتی اگر سر قبر معصومه در قم باشد ـ میتواند جوابگوی پرسشهای پریشان وحیرت برانگیز جوانان با فرهنگ ایرانی از مذهبی که با دین میلها فاصله گرفته است باشد؟!
والبته دروغگو طبق معمول بی حافظه بوده در همان خبرهایی که بر اسلام این خانم مهر دیدگاه تنگ مذهبیت تشیع را زدهاند آوردهاند: ایشان پنچ وقت در روز نماز میخوانند!..
امیدواریم هموطنان شیعه ما با خواندن این خبر درک کنند که نمازهای فرض به جای سه وقت در حقیقت در 5 وقت متفاوت ادا میشوند!..
 
 

0 نظرات:

ارسال یک نظر