56 نفر در عربستان سعودی مسلمان شدند


 
پنج شنبه 12 اوت 2010 - 21 مرداد 1389


سنی نيوز: به گزارش خبرنگار سنی نيوز از عربستان سعودی، 56 نفر از اتباع کشور هاى آسيايى مقيم در شهر «خرج» عربستان سعودى طى ماه گذشته اسلامشان را اعلام نمودند.

مدير دفتر تعاونی دعوت و ارشاد و تنوير افکار اتباع خارجی مقيم عربستان در شهر "خرج"، شيخ صالح الدويله اظهار داشت: الحمد لله 56 نفر از اتباع کشور های آسيایی که در شهر خرج و اطراف آن اقامت داشتند بعد از نطق شهادتين به دين برگزيدۀ خدا در جهان و مذهب حق اهل سنت مشرف شدند. شيخ صالح افزود: 33 نفر از اين مجموعه تبعه کشور فیلیپين و 16نفر آنان از کشور سريلانکا و 6 نفر از نپال و يک نفر هندی می باشد.

شيخ صالح اضافه نمود: بعد از مسلمان شدن اين افراد، مترجمان متخصص معنای شهادتين و ارکان اسلام و ايمان را برای آنها شرح داده و يک جلد از قرآن کريم ترجمه شده به زبانهای آنان، نوارها و کتب دينی كه به زبانهای خود آنها ترجمه شده است و غير از آن هدایای ارزشمندی به آنها تقديم گرديد. وي سخنان خود را با اين عبارت به پايان رسانيد: دفتر دعوت و ارشاد و تنوير افکار در مورد مسلمانان جديد توجه خاصي داشته و با فرستادن واعظان و دعوتگران متخصص و آماده ساختن برنامه ها و فعاليت های فرهنگی مختلف، امور بنيادي دين مبين اسلام را به آنها آموزش داده و برای فراهم نمودن فضای محبت و دوستی ميان مسلمانان جديد و ساير برادران دينی آنان كار و فعاليت های چشمگیری را عملی می كند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر