دانشجویان ایرانی سفر به قبرهای عراق را به جای حرمین شریفین برگزیدند

دانشجویان ایرانی سفر به قبرهای عراق را به جای حرمین شریفین برگزیدند

ابوسعید انصاری

چندی قبل مطلبی را در یکی از سایتهای رسمی ایران مطالعه نمودم که برایم باور کردنی نبود و آن اینکه  (جمعي از دانشجويان 24 تشكل دانشجويي دانشگاه‌هاي مختلف ايران كه نامشان در قرعه‌كشي حج عمره دانشجويي درآمده بود با صدور بيانيه‌اي ضمن اعلام انزجار از جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و همراهي عربستان!!! با اين جنايت ها، خواستار سفر به عتبات عاليات بجاي حج عمره دانشجويي شدند.  و افزوده اند كه :  دانشجويان حق طلب به اين جمع خودجوش بپيوندند و متمسك به حج حقيقي حضرت اباعبدالله گردند.
ثانيا از دولت عدالت محور خواستاريم كه يا حج عمره دانشجويي سال جاري را لغو كند و سفر به عتبات عاليات را جايگزين آن كند و يا حضور دانشجويان در عربستان سعودي را با تمام تبعات آن بپذيرد بدون شك دانشجويان در مراسم حج به هر نحو ممكن و با تمام تدابير خود از نمايان كردن چهره كثيف اين اسلام آمريكايي كوتاهي نخواهند كرد!!!!). (فارس نیوز و سایتهای خبری ایران)
اولا اين اعلان  دانشجویان ایرانی تهدیدی برای امنیت سرزمین پاک حرمین شریفین  و حجاج و معتمرین کشورهای اسلامی محسوب می گردد و تاریخ ایران بعد از انقلاب ضد اسلامی خمینی (کشف الله سره) شاهد جنایات این رژیم و ایادی آن در سرزمین حرمین می باشد که می توان بطور  نمونه از قاچاق مواد منفجره در ساکهای حجاج برای برهم زدن امنیت سرزمین حرمین تا قاچاق مواد مخدر و ارسال زنان فاحشۀ صیغه‌ای برای شیوع بیماری ایدز  و نشر و پخش کتب و نشريات گمراه کننده به زبانهای مختلف در مکه مکرمه و مدینه منوره یاد کرد که همه این اسناد بصورت فیلم و عکس نشر شده است. 
ثانيا اين اعلان دانشجویان ایرانی حکایت از عقیده شرک آمیز و باطل رافضه و حقد و کینه آنها نسبت به حرمین شریفین می نماید.
ما شنیده بودیم که شیعیان قبور ائمه خود در عراق  و خاصتا قبر سیدنا حسین بن علی رضی الله عنه را بر حرمین شریفین ترجیح می دهند!!! اما باور نمی کردیم که مسلمانی در جهان وجود داشته باشد که قبری یا مکانی یا گنبد و بارگاهی را بر حرمین شریفین و کعبه معظمه ترجیح دهد و لیکن با جستجو در مصادر شیعه به حقیقتی باور نکردنی دست یافتیم و آن اینکه:
زیارت قبر در نزد شیعه از حج بیت الله که یکی از ارکان مهم دین مبین اسلام می باشد افضل تر، واجب تر و دارای أجر و ثواب فراوانتری می باشد. زیرا معتقدند که تارک آن از دایرۀ اسلام خارج است.
زیارت قبر جزو علامات بارز و شعار مذهب شیعه است چنانکه اگر زمانی قبرها و زیارت گاهای مشهور آنها محو و نابود شود، دیگر طایفه ای به نام شیعه وجود نخواهد داشت، زیرا ارتباط و علاقۀ شیعه به قبر مانند ارتباط و علاقة ماهی با آب می باشد. (زیرا عدم وجود قبر یعنی عدم وجود نوحه خوانی و زیارت و وجوهات وخلاصه بسته شدن همۀ درهای عوام فریبی و دروغ).
 پس قبر و زیارت یکی از ضروریات اساسی مذهب شیعه می باشد که نمی توانند از آن بی نیاز باشند، به طور مثال می توانید تصور کنید که یک شیعه امامی نماز نمی خواند و یا به مسجد حاضر نمی شود و یا یکی از فرایض را ترک می کند، اما هرگز نمی توانیم تصور کنیم که شیعه ای از قبر و زیارت بدور باشد (مگر کسانی که الله به آنها نعمت عقل و بصیرت عطاء نموده است).
کلینی(به دروغ) از ابوعبدالله «جعفر صادق» روایت می کند که فرموده است:
«هرگاه مؤمنی در نهر فرات غسل نموده و در روز عرفات به قبر حسین بیاید، به هرگامی که بردارد ثواب یک حج و مناسک آن را دریافت می کند»!!. فروع کافی4/580
کربلا و نجف در نزد شیعه افضلتر از کعبة معظمه می باشند، آنها نجف را نجف اشرف می نامند یعنی با منزلت ترین و شریف ترین مکان در روی زمین، یعنی اشرف تر و افضل تر از کعبه معظمه و مسجد نبوی ص و بیت المقدس! و معتقدند که نماز در نجف افضل تر از نماز در کعبة معظمه می باشد!!
در کتاب منهاج الصالحین آیت الله خوئی که یکی از مراجع تقلید بزرگ شیعه در این عصر بود، آمده است:
«مسأله 562: نماز خواندن در زیارتگاه های أئمه علیهم السلام مستحب است. بلکه گفته اند که افضلتر از نماز خواندن در مساجد می باشد. و روایت شده است که نماز در کنار قبر علی علیه السلام برابر با دوصد هزار (دویست هزار) (200000) نماز می باشد».
خوئی در مسأله 561 - همین کتابش در بارة نماز در مسجد رسولص می گوید: «نماز در مسجد نبیص معادل ده هزار نماز می باشد»!!! یعنی نماز در مسجد بهترین عالم، سردار اولاد آدم محمد مصطفیص صدونود هزار (190000) درجه پائینتر از نماز در کنار قبر علی علیه السلام است!!!
و محمد صادق صدر یکی دیگر از علمای شیعه در عراق به صراحت می گوید: روایات متعددی در بارة فضیلت کربلا بر بیت الله الحرام آمده است. پس به این نتیجه می رسیم که قبر (علی) نیز افضلتر از مکه می باشد. -(مساله 9ص5 من کراسة المسائل الدينية وأجوبتها)
واین شعر مشهور در کتاب التربة الحسینیه صفحه 56 از محمد حسین کاشف الغطاء آمده است که:            
و فی حديث کربلاء و الکعبة      لکربلاء بان عـلو الرتبـه
هنـگــام ســــخـن گفتــن کربــلاء و كعـــبه
آشکار می شود که کربلاء قطعاً درجۀ بلندتری دارد.
و آیت الله میرزا حسن حائری بدون هیچ تردیدی اظهار می کند:
«کربلاء مزار مسلمین و کعبة موحدین می باشد».  احکام الشريعة (1/32)
(آيت الله سيد صادق شيرازى بتارخ 16/8/1385 هـ ش در بخشي از بياناتش كه در پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه رسول اعظم در ايران نشر شد به جايگاه والاى زمين كربلاء اشاره نموده، تأكيد كرد: «جماعتى از أعاظم علما و فقهاى ما نظير شيخ انصارى، سيد ابوالحسن اصفهانى، سيد محمد كاظم يزدى، ميرزا محمد تقى شيرازى و ميرزاى نائينى ـ به پيروى از روايات گهربار اهل بيت عليهم السلام ـ در رساله هاى عمليه خود فرموده اند: نمازخواندن در شهر كربلاء ـ و نه فقط حرم مطهر سيدالشهدا يا قمر بنى هاشم سلام الله عليهما ـ از نمازگزاردن در مسجدالحرام فضيلت بيشترى دارد».)
البته اینکه دانشجویان ایرانی وانمود کرده اند که هدف آنها  اعلام انزجار از جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و همراهي عربستان با اين جنايت ها مي باشد!!!! باید گفت که اگر از این شعار های فریبکارانه حکومت ایران و روافض که بگزریم فرضا قبول کنیم که کشورهای عربی در دفاع از فلسطین کاری نکرده اند!! درحالیکه حقیقت امر بر همه مسلمانان واضح و آشکار است. ما از این دانشجویان می پرسیم که شما و حکومت اسلامیتان!!!! در دفاع از ملت مظلوم فلسطین چه کردید؟
چند موشک به دفاع از غزه به سوی اسراییل شلیک کردید؟
کجاست شعار بهر آزادی قدس از کربلا باید گذشت؟
کجاست شعار اسلام مرز نمی شناسد؟
کجاست حامی مستضعفان جهان؟
کجاست حزب اللهی که داد از مقاومت می زد؟
ايران و روافض آن در طول تاريخ همواره و در تمامى جنگهايى كه عليه امت اسلامى به راه افتاده؛ دست در دست دشمن گذاشته و امت را از عقب به خنجر زده، ايران دشمن خطرناكى در جامۀ دوست است، ايران نخست با مسكو و كمونيستها عليه مجاهدين افغان همكارى كرد و سپس در اشغال كابل به دست نيروهاى آمریکایی به كمك دشمن شتافت، در اشغال عراق؛ صميمى ترين و جدى ترين همكار امريكا شد، به گروههاى شيعه افغانى و عراقى دستور داد تا تحت فرماندۀ افسران امريكايى عليه سنى ها بجنگند.
تعداد كسانى كه در عراق به دست ناپاك شيعه هاى وابسته به ايران كشته شده كمتر از كسانى نيست كه بدست نيروهاى صليبى در آن كشور كشته شده، صدها عالم و دانشمند و ساينسدان عراقى به دست تروريستهايى كشته شده كه در ايران آموزش ديده اند، ده ها عراقى مظلومى كه هر روز در بغداد بطور مرموز كشته شده و اجساد شان در خريطه هاى سياه پلاستيكى در گوشه و كنار بغداد يافت مى شوند؛ همه به دستور مسئولين ايرانى و توسط گروههاى شیعه وابسته به تهران كشته مى شوند.
ایران در ظاهر از داعيۀ فلسطين حمايت مى كنند ولى در عمل هيچ كارى به نفع مجاهدين فلسطين و عليه صهيونستهاى وحشى و خونخوار انجام نداده اند، هيچ انسان عاقلى اين بهانه هاى دروغين را از آنان نمى پذيرد كه راه كمك به فلسطينى ها به روى شان بسته است، مگر آنها نمى توانند به جنگجويان حزب الله لبنان دستور بدهند تا از هزاران راكتى كه ايران و سوريه در اختيار شان گذاشته چندتا را به سوى اسرائيل شليك كنند؟!!
اين راكتها را براى كدام روزى نگهداشته اند؟ اگر اينها خواهان دفاع از اسلام و مسلمين اند به گروههاى شيعه افغانى و عراقى دستور بدهند كه از همكارى با امريكائيها دست بكشند.
با طلوع غروب آساي انقلاب جمهوري ايران در سال ۱۳۵۷ش، آخوندهاي زيرک دريافتند؛ فلسطين در قلبهاي مسلمانان جهان جايگاه خاصي دارد. از اينرو با محک زدن به اين قضيه و ادعاي اينکه “من آنم که رستم بود پهلوان” توانستند انظار عمومي جهان اسلام را بخود جلب کنند. پس از آن با برافروختن جنگ خانمان سوز ايران و عراق که در آن بيش از ۴ مليون انسان به زغال تبديل گشت و دهها شهر و روستا خاکستر شد، تبليغات گسترده رژيم توانست با شعار ” راه قدس از کربلا مي گذرد” مسلمانان خوش باور و ساده لوحي که عقلشان را در حدقه ي چشمانشان اسير کرده اند در پي خود کشد..
خميني کشف الله سره با زيرکي بي مانندي روز قدسي بپا ساخت و ماکتهاي مسجد اقصي را بر گردنهاي ملت ايران سوار کرد و به عزاي خون کودک فلسطيني از جيب ملت هر ساله ثروتهاي هنگفتي را کشيد و بکجا برد و چه کرد.. آن حکايتي است ديگر…
ولي هر چه بود توانست سالها با نام حمايت از قدس پرده بر خونهاي هزاران انساني که در افغانستان ستمديده در زير آسياب خمپاره هايي که در جنگهاي برادر کشانه اين کشور با دخالت صريح ايران داير بود بکشد. و توانست شيعه را در تمام جهان مسلح سازد و از آنها براي فتنه افروزي در کشورهاي همسايه و بر آوردن برخي مصالح وهمي سوء استفاده کند.
از همۀ این حرفها که بگزریم جنگ اخیر غزه و پیروزی مجاهدان فلسطینی ماهیت رژیم ایران و روافض را آشکار کرد و پرده از شعار های دروغین آنها برداشت.
منتظر مقاله جالبی به عنوان (شیعه و بیت المقدس) باشید  که پرده از عقیده کثیف این دشمنان دین اسلام و بیت المقدس بر می دارد.
به نقل از: سايت عيقده
(مقاله (شیعه و بیت المقدسدر اين شماره از ماهنامه نوار اسلام آورده شده است)

0 نظرات:

ارسال یک نظر