شیعه صفوی آتشی در خرمن مالزی!...

چهار شنبه 29 دسامبر 2010 - 8 دی 1389 - 12:12:10 به وقت تهران
اختصاصی سنی نیوز: بسته اول دختران شوخ چشم مشهدی و قمی در مالزی آبرو و حیثیت یک ایرانی را به تاراج دادند.
آخوندهای صفوی منش تشیع قم برای رسیدن به اهداف شوم نشر فساد و فحشا و گسترش بازار کسب و کاسبی خود در جهان دختران بی‌خانمان ایرانی را به فروش می‌رسانند.
در گزارشهای پی در پی سخن از فروش ناموس ایرانی در دبی و سایر کشورهای عربی به مرات و کرات تکرار شده است. ولی از آنچه در کشورهای دیگر و بخصوص کشورهای جنوب شرق آسیا می‌گذرد هیچ سخنی به میان نیامده بود. حادثه هفته گذشته در مالزی پرده از این واقعیت تلخ برکشید!..
به گزارش خبرگزاریها از ایالت سلانگار مالیزی، هفته گذشته نیروهای امنیتی ایالت سلانگار، طی یک عملیات موفق خانه تیمی بیش از 200 نفر از فتنه‌گران تشیع صفوی که از ایران تحریک می‌شدند، و در آن کشور مشغول نشر فتنه و فساد اخلاقی و شرک و بدعت بودند را کشف کردند.
این افراد فتنه‌گر بازداشت شده که متشکل از 105 نفر از به اصطلاح شیعیان مالزیایی، اندونزیایی، میانماری - که برای رسیدن به اهداف جنسی و برخورداری از برخی خدمات اقتصادی و بورسیه آموزشی از پول نفت ملت مظلوم و ستمدیده ایران به دام آخوندهای صفوی افتاده‌اند-همراه با برخی دیگر از گروهک آتش افروز از ملیتهای ایرانی و پاکستانی مقیم مالزی در یک مراسم مشبوه شرک و بدعت در شب عاشورا جمع شده بودند و «حجت الاسلام! محسن رادمرد» از فتنه‌انگیزان رافضی ایرانی مقیم مالیزی، برای آنان سخنرانی می‌نمود که سخنان وی توسط یک روحانی مالیزی که از سوی صفویان قم اجیر شده ‌است بنام «حجت الاسلام حاجی محمد کامل زهیری بن عبدالعزیز» به زبان مالائی ترجمه می‏شد.
در این عملیات، شناسنامه‏ها یا گذرنامه‏های همه افراد حاضر به همراه برخی کتب و نمادهای رافضی از جمله مفاتیح الجنان، تربت، پوستر، بنر، تصاویر و دیگر  وسایل شان... جمع‏آوری و ضبط شد.
افراد دستگیر شده به دادگاه شریعت کوانگ معرفی شدند و بنا به گفته‌ای آقای «داتوک محمد خورسین مناوی ـ Datuk Muhammed Khusrin Munawi»- رئیس سازمان امور دینی ایالت سلانگور: همه دستگیر شدگان براساس ماده 12 (c) قانون مصوب 1995 در قانون شرعی جنائی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت که این قانون کسانی را تحت پیگرد قرار می‌دهد که مجموعه دستورات و فتوای صادره از سوی مقامات مذهبی را مورد اهانت، و باعث ایجاد تشنج و اختلافات و نزاعات مذهبی در این کشور می‌شوند.
رئیس سازمان امور دینی ایالت سلانگور در بیانیه‏ای که صادر کرده حقیقت رافضیان را اعلام نموده گفت: «براساس شواهد و مدارکی که ما در دست داریم، این گروه از شیعیان تندرو هستند و به نظر من اگر ما اجازه دهیم این گروه نسبت به سایر گروهها تعالیم انحرافی بسیار خطرناکی را ترویج خواهند کرد و این امر باعث تهدید امنیت ملی ما خواهد شد. و آنها بسیار متعصب و کینه‌توز و از جمله تندروهای تکفیری هستند که ما را مسلمان نمی‌دانند و خون ما برای آنها حلال است. و به نظر آنها اگر پیروان اهل سنت را بکشند این جهاد به شمار می‌رود». آنها در صدد سرنگونی نظام این کشور و برپایی نظامی رجعی‌گرا و عقب مانده و مستبد چون نظام ولایت فقیه در این کشورند.
و بنا به گزارش خبرنگار اعزامی سنی نیوز به مالزی مهمترین نکاتی‌که در بیانیه‌ی «داتوک محمد خورسین مناوی ـ Datuk Muhammed Khusrin Munawi» رئیس سازمان امور دینی ایالت سلانگور آمده است از قرار ذیل است:
1. دفتر من از زمان شروع فعالیت این مرکز در دو سال گذشته، تحقیقات زیادی در مورد فعالیت‌های این گروهک شیعه صفوی انجام داده، مدارک و مستندات کافی را در مورد آنها، قبل از انجام این عملیات در اختیار داشته است.
2. این عملیات بزرگترین عملیاتی بوده است که تا کنون علیه "تعالیم منحرف" در سلانگور صورت گرفته است.
3. این گروه برای تحقیقات بیشتر به دفتر وی آورده خواهند شد و آنگاه مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. ما اعتقاد داریم که تعالیم انحرافی این گروه در سایر ایالت‏ها نیز ترویج شده است.
5. ما آنها را به جرم نقض فتوای مفتی سلانگور و براساس ماده 12(c) قانون تشکیلات اسلامی مصوب سال 1989 مورد پیگرد قرار خواهیم داد که فتوا داده است که "تشیع از تعالیم اهل السنة والجماعة یا تعالیم حقیقی و واقعی اسلام منحرف است".
6. آنان با مجاز دانستن ازدواج متعه (نکاح قراردادی) عده ای را اغوا کرده و به تشیع می‏خوانند.
7. حج در نزد آنان واجب نیست و زیارت حسین رضی الله عنه در نزد آنها کافی است که آنها را به بهشت رهنمون شود.
8. آنها اقامه توأم نمازهای یومیه (صبح و ظهر و عصر و مغرب و عشاء) را بدون ضرورت، مجاز می‌شمارند!
9. سبک کردن عبادات، یکی از جاذبه‌های پیروان تشیع است.
10. آنها بسیار متعصب هستند و ما را مسلمان نمی‌دانند و خون ما برای آنها حلال است.
11. به نظر آنها اگر پیروان اهل سنت را بکشند این جهاد به شمار می‌رود. به نظر من این اعتقاد آنها را نسبت به سایر تعالیم انحرافی به منحرفین بسیار خطرناک تبدیل می‌کند.
12. براساس شواهد و مدارکی که ما در دست داریم، این گروه از شیعیان تندرو هستند و به نظر من اگر ما اجازه دهیم این گروه نسبت به سایر گروهها تعالیم انحرافی بسیار خطرناکی را ترویج خواهند کرد و این امر باعث تهدید امنیت ملی ما خواهد شد.
قابل ذکر است که چندی قبل مفتی ایالت سلانگور فتوایی صادر نموده و حقیقت گروه رافضه را بیان کرده بود که  از مواردی‌که در آن فتوا آمده این است: «شیعیان احادیث منقول از اهل سنت را رد می‌کنند و به صحابه پیامبر (صلی الله علیه وسلم) اتهام کفر وارد می‌کنند».
 و بر اساس فتوای مفتی سلانگار، تشیع از فرقه‌های هرزه و منحرفی است که در متن جامعه اسلامی رشد کرده، تعالیم آن با عقاید و اندیشه‌های اسلامی برگرفته از قرآن و با سیره رسول اکرم ـ صلی الله علیه وسلم ـ و زندگی اهل بیت و یاران او در تضاد و تناقض است.
جالب‌تر از همه این است که سایت‌های رافضیان برای پاشیدن خاک به چشمهای حقیقت جویان، و پنهان کردن حقایق، و مظلوم نمایی خود مفتی سلانگار و دیگر حکومت‌داران مالیزی را وهابی معرفی کرده تبلیغات بسیار وسیعی را بر علیه آنها براه انداخته‌اند!! درست مثل پدرانشان که امام حسین را در کربلا به شهادت رساندند، سپس در جنازه‌اش اشک ریختند!
شایان ذکر است که کشور مالزی یک کشور اسلامی بر عقیده‌ی اهل السنة والجماعت بوده و در فروع فقهی پیروی امام شافعی -رحمت الله علیه- هستند. و از خوبی‌های این کشور این است که برخلاف بعضی کشورهای اسلامی، در این کشور در هیچ‌جا قبرپرستی دیده نمی‌شود.
در این اواخر، شیعیان رافضی ایران با فتنه‌انگیزی و بواسطه زر و تزویر و ازدواج موقت با دختران جوان ایرانی، و پول نفت و سایر روشها ووسایلی که در اختیار دارند تلاش دارند جوانان مالیزی جاهل به اسلام و تعلیمات آن را به دام خود بکشند و به اصطلاح شیعه سازند وچون چهره‌ی حقیقی آنها برای مردم مالیزی و علمای آنها معلوم نبود و آنها را مثل بقیه‌ی مسلمانان می‌دانستند تعدادی از جوانان لاأبالی را بدام اندخته‌اند، و تا کنون حکومت مالیزی هیچ نوع ممانعتی علیه فعالیت‌های آنها نداشت و اخیرا پس از چند فقره فعالیتهای ضد انسانی و غیر اخلاقی چهره‌ی کینه‌توزانه و آتش افروز رافضیان و فتنه‌انگیزی شان بر علما و دولتمردان مالیزی معلوم گردیده، مفتی‌ها و علمای مالیزی فتواهایی علیه آنها صادر نموده حقیقت آنها را بر حکومت و مردم مالیزی برملا ساخته‌اند، و اقدام اخیر نیز از سلسله کارهای است که علیه آنها براه انداخته شده و بر اساس بعضی منابع خاص حکومت مالیزی به پولیس ویژه خود امر نموده تا این فتنه‌انگیزان رافضی را تحت تعقیب قرار داده و به پنجه قانون بسپارند تا امنیت ملی کشور حفظ شده مردم مثل سابق در امنیت و رفاه اجتماعی بدور از هرگونه فساد و فتنه‌انگیزی رافضیان زندگی کنند. و البته مالیزی تجارب خوب و زیادی در از بین بردن فرقه‌های باطل و گمراه‌کننده دارد. پیش از این گروهکهای منحرفی به نام صوفی‌گری در این کشور رشد کرده بودند، که با حکمت و درایت علما و اهل علم و روشن ساختن مردم به حقیقت آنها ریشه‌های آنها خشکید. و امید است ریشه تشیع صفوی در این کشور به خشکی گراید تا این کشور در حال پیشرفت چون ایران زمین ما مسخره عالم نگردد.
قابل ذکر است کشور مالزی، دارای نظام پادشاهی مشروطه است و به شکل فدرالی اداره می‏شود. و نخست وزیر آن توسط اعضای پارلمان که با رای مستقیم مردم انتخاب می‌گردند، انتخاب می‌شود، و همه امور کشور را نخست وزیر اداره می‌کند. و این کشور دارای ۱۳ ایالت است و فرماندار اکثر ایالات آن را اصطلاحاً «شاه» می‌نامند، و هر ایالت حاکمی محلی هم دارد که با انتخابات و رای مردم انتخاب می‌گردند.
شاه‏نشین‏های "جوهور"، "کداه"، "پاهنگ"، "نگری سمبیلان"، "کلانتان"، "پراک"، "سلانگور"، "پرلیس" و "ترنگانا" و مناطق "ملاکا"، "پنانگ"، "پوتراجایا" و "کوآلالامپور" هرکدام دارای قوانین مستقل خود هستند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر