یک پزشک و 8 مهندس چینی مسلمان شدند





شنبه 18 سپتامبر 2010 - 27 شهریور
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBPNJaoZQAPZcqWHeKnT3HRCqM1CAfwyVUybW9Vf1ek0yBQ2s&t=1&usg=__SVws1HPramASUY5fP8VRUYS0tc8=1389
سنی نیوز: به گزارش خبرنگار سنی نیوز از عربستان سعودی، یک پزشک و 8 مهندس از کارمندان شرکت چینی که کار راه اندازی قطار مشاعر مقدسه را در حرمین شریفین بدوش دارند مسلمان شدنشان را در محفلی که به این مناسبت در دفتر دعوت و ارشاد منطقۀ شرایع مكه مكرمه برگزارشده بود اعلان نمودند.
در این محفل که به کمک و همکاری اهالی مسجد فردوس و دفتر دعوت و ارشاد منطقۀ شرایع مكه مكرمه برگزار شده بود هدیه های ارزشمندی به این مهمانان تقدیم گردید.
سپس شیخ "سامی محیمید" سخنرانی نموده با عبارات بلیغ از این مهمانان و برادران مسلمان که در ماه مبارک رمضان به اسلام مشرف شده بودند استقبال نمود. در این محفل شیخ "زید آل عبدالله" از مسؤلین دفتر دعوت و ارشاد و "حجب عصیمی" به نمایندگی از دفتر دعوت و ارشاد شرایع نیز حضور یافته بودند.
گفتنی است بیش از 1500 نفر از کارمندان شرکت چینی که مصروف راه اندازی قطار حرمين در مشاعر مقدسه اند تا بحال مسلمان شده اند و تلاش های پیگیری در این سدد جاری است و انتظار می رود که بیش از 5000 کارگر چینی به اسلام دعوت گردند.
اما موانعی که دعوتگران در زمینه دعوت و تنویر افکار با آن روبرو اند کمبود کتاب های دعوتی و راهنمایی به زبان چینی می باشد، چنانکه دعوتگران به همکاری مادی و وجود مترجمین زبان چینی بخاطر آماده سازی 10 عدد از کتابهای که دین اسلام را به زبان چینی معرفی می کند نیاز دارند.
تلاش واعظان و دعوتگران در این نقطه متوقف نشده بلکه در جستجوی كسانى از دانشجویان دانشگاه اسلامی هستند كه به زبان چینی مسلط هستند تا بقیه کارگران و کار مندان این شرکت بزرگ را به اسلام دعوت نمایند.
گفتی است که سبب هدایت این افراد بعد از لطف الله متعال اخلاق والای مسلمانان در حرمین شریفین بوده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر