ملعون کیست؟ (1)


ملعون کیست؟ (1)


نویسنده: 
 محمد باقر سجودى
آنهایی که مذهب شیعه را پدید آوردند،(بعضی دانسته و برخی نداسته) در صدد ملعون نمودن پیروان مذهب  خود بوده اند، آنها هرچیزی را که رسول الله لعنت كرده، حلال  و جایز دانسته اند!! و بدترین چیزی که ممکن است دامنگیر انسانی شود، همانا صفت (لعنتی بودن) است.
چه خوش گفت آن پدر، (وقتی که دید دخترش زیر ابرو یس را برمیدارد)  که ای دخترم!
اگر  چشمت را کور شود،  مصیبتش کمتر  است تا اینکه زیر ابرویت را برداری  زیرا کور ملعون نیست اما نازک کننده ابرو به فرموده رسول الله ملعون است.
 پس مردم شیعه باید هوشیار باشند و با مطالعه  کتاب های اهل سنت، احکام حقیقی اسلام را بشناسند! خصوصآ که در ایران ما، لعنت کردن دیگران مثل خوردن نقل نبات، رایج است، حتی بعضی خودشان را هم لعنت میکنند و میگویند خودم کردم که لعنت بر خودم باد!!!!!! بنابراین لازم است که برای مردم نشان دهیم ملعون کیست تا مبادا  همان چیزی را که برای دیگران میخواهد، خودش به آن مبتلا شود.
پس این  متن این مقاله برای زندگی شما بینهایت لازم  است و عمل به آن  مفید بوده و دنیا و آخرت شما را ان شاء الله آباد خواهد نمود.و در این  چند مقاله  ما بشما ملعونین را میشناسانیم:
اول بیایید انواع و  معنی لعنت را بشناسیم:
لعنت بر دو نوع است:  اگر الله کسی را لعنت کند این یعنی اینکه آن شخص  را الله از رحمت خود طرد نموده و او همواره در عذاب است، مگر اینکه توبه کند.
اما انسانها، اگر کسی را لعنت کنند،  معنیش نفرین و فحش و دعای بد نمودن در حق آن شخص است
حالا حدیث اول درباره ملعونین را ببینیم: 
امام بخاری در صحیح خود این روایت را از عبدالله بن مسعود نقل نموده است:
حدثنا عثمان حدثنا جریر عن منصور عن إبراهیم عن علقمة قال عبد الله لعن الله الواشمات والمستوشمات والمتنمصات والمتفلجات للحسن المغیرات خلق الله تعالى رواه بخاری

عبدالله ابن مسعود از رسول الله روایت میکند که ایشان فرمودند:
 خداوند لعنت کرده بر:
1- کسی كه دیگران را  خالکوبى کند.
2- وكسى كه بر بدنش خالکوبى می ‌شود.
 3- و لعنت نموده است (كسانی را که موی ابروی دیگران را می ‌کنند «بر می‌دارند»
 4- یا کسانی را که موی ابرویشان برداشته می‌ شود
 5- ولعنت نموده آنهایی را میان دندانهای خود فاصله می ‌اندازند یا آن را باریک می ‌نمایند ( به  خیال خوىشان زیباتر میشوند)
 6- و ایضا آنهایی كه خلقت خدا را تغییر می ‌دهند را الله  لعن کرده است.


چند نکته پیرامون حدیث:

-- علمای مذهب شیعه، تمام این اموری كه موجب لعنت است را  جایز و مباح قرار داده اند!!
 پس شما ببینید كه چند درصد مردم ما  مشمول این لعنت ها شده اند؟
مثلا در مذهب شیعه برداشتن ابرو حرام نیست،اما  از نظر پیامبر، زنانی که زیر ابروی خود را برمیدارند ملعون هستند،و در سابق اگر زنها ابروی خود را نازک میکردند، اما دخترها  قبل از عروسی دست به ابروی خود نمیزدند، ولی حالا  دختران نیز زیر ابرو برمیدارند، حتی شنیدم که کار به مردان هم رسیده و مردان هم زیر ابرو بر میدارند!!!!
خالكوبی كردن هم در مذهب شیعه جایز است،  و شنیدم حالا  در ایران بسیار  نیز رواج پیدا کرده است
 و الحمدلله فعلا این  مد که بین دندانهای خود فاصله بیاندازند، در دنیا رواج ندارد.
اما تغییر خلقت خدا! این در ایران بیش از هرجای دیگر دنیا وجود دارد، هزاران نفر دماغ خود را عمل میکنند بدون آنکه نیازی به آن باشد، فقط بزعم خود میخواهند زیباتر شوند و  این از مصداقهای بارز و آشکار تغییر خلقت است و این نکته را نیز بگوییم که برداشتن ابرو باعث میشود تا دماغ در چهره بزرگتر جلوه کند و آن لعنت شده ها! چون میبینند دماغشان بدترکیب شده ، (عوض اینکه از برداشتن زیر ابرو توبه کنند) دماغ خود را کوچک میکنند و تبدیل میشوند به یک آدم نیمه مصنوعی!!

و در سنن ترمذی نیز این حدیث صحیح را داریم:
(عن ابن عمر أن النبی صلى الله علیه وسلم قال لعن الله الواصلة والمستوصلة)
خداوند لعنت کرده کسی را که از موهای طبیعی، کلاه گیس میسازد و لعنت کرده زنی که چنین موهایی را به موهای خود پیوند زند.
البته گویا پیوند  تارهای که به رنگ موست، با موی طبیعی اشکالی شرعی ندارد.
البته این نکته را نیز بگویم که اگر انسان دچار یک نقص غیر عادی باشد مثلا دماغش کج باشد یا  موی ابرویش رشدی غیر عادی داشته باشد یا کسی که اصلا کچل باشد او میتواند چهره خود را اصلاح کند اما ما میدانیم 99 درصد و بیشتر  این دماغ عمل کردنها و کارهای دیگر  غیر لازم و  بی دلیل و بر اساس القآت شیطان است.  


 و همه این كارهای كه برشمردیم بدون استثناء در مذهب شیعه جایز است و خلاصه اینکه، علمای شیعه به  حدیث های  ما در باب لعنتی ها، هیچ اعتنایی ندارد! لذا  شیعه ها باید متوجه باشند که علمایشان با این بی اعتنایی، (  و بلکه خیلی وقت ها با تشویق مردم  به لعنت کردن  و  انجام کارهای  لعنت شده و مردود) از اسلام  خیلی فاصله گرفته اند و به حزب شیطان لعنت شده پیوسته اند!
 پس این زنگ خطری است برای عوام شیعه که مواظب  کردار و گفتار خودشان باشند.
کارهای لعنت شده  خیلی بیشتر از آن چیزهای است که در این مقاله نوشتیم ، پس این نوشته  هنوز ادامه دارد.....
اسلام تکس

0 نظرات:

ارسال یک نظر