اسلام عجب نعمتی است!

اسلام عجب نعمتی است!

نویسنده: 
سجودي
مترجم: 
islamtxt
پیامبر صادق و راستگوی ما هرگز نیازی نداشت تا برای قبولاندن سخنانش برای مومنان قسم  بخورد، بدون سوگند هم مومنان ارشادات حضرت را قبول میکردند، اما گاهی ایشان قسم میخورند  و معمولا قسم خود را با این جمله شروع میکردند: سوگند به کسیکه جانم در دست اوست و الذی نفسی بیده .....
یکی از  قسم های  رسول الله این روزها دارد تحقق میابد، اول این متن را بخوانید که  روز نوشت یک ایرانی است که به امریکا http://natashagodwin.blogspot.com/2010/07/blog-post_26.html
 اول توضیح بدهم که منظورش از روابط دیپلماتیک هم آغوشی جنسی است. این اصطلاح خاص به اوست!
او میگوید:
این آخر هفته همسایه بغلی ما با دوست پسرش در کنار اسکله روابط دیپلماتیک برقرار کرده بود و ظاهرا افرادی هم آنها را دیده بودند. سپس همسایه ها اعتراض رسمی خودشان را به او ابلاغ کردند و گفتند که اگر این ماجرا تکرار شود به پلیس شکایت خواهند کرد. با اینکه اسکله خانه ها بخشی از ملک خصوصی است ولی چون قابل دید عموم است روابط دیپلماتیک در آن جرم محسوب می شود. در کالیفرنیا مردم و دولت نسبت به امور دیپلماتیک در مکان های عمومی بسیار حساس هستند. همسایه های ما از این ناراحت بودند که بچه هایی که در حیاط و یا اسکله بازی می کردند آن صحنه دیپلماتیک را دیده بودند. 
شرحی بر این !حالا این حدیث را ببینید:
از ابوهریره رضى الله عنه روایت شده است پیامبر خدا فرمود:
«و الذی نفسی بیده لا تفنی هذه الأمة حتى یقوم الرجل إلى المرأة فیفترشها فی الطریق فیکون خیارهم یومئذ من یقول لو وریتها وراء هذا الحائط»
 «قسم به کسی که جانم در دست اوست این امت از بین نمی‌رود (قیامت بر پا نمی‌شود) تا اینکه مرد به طرف زن می‌رود و بر سر راه او را بر زمین نهاده و  با او جماع می‌کند پس بهترین آنان در چنین روزی کسی است که می‌گوید کاش به پشت آن دیوار می‌رفتید».
 روایت از ابو یعلی هیثمی می‌گوید: راویان این حدیث راویان حدیث صحیح‌اند. «مجمع الزوائد»
 پس مساله دارد به اینجا هم میرسد! بلکه رسیده!! شما اگر در متن دقت کنید میبیند مردم دقیق همان چیزی را میگویند که رسول الله پیش بینی فرموده بود:
پس بهترین آنان در چنین روزی کسی است که می‌گوید کاش به پشت آن دیوار می‌رفتید!!
 و شما دیدید همسایه ها از کار ناراحت نیستند میگویند  ای کاش پشت دیوار میرفتید!!
وایضا از این متن شما در میابید که در ایالت کالیفرنیا سختگیری؟!! بیشتر است  و وایالت های دیگر آمریکا گویا وضع بدتر است و این نوع آزادی ها بیشتر است.
و تازگی در اینترنت خواندم که 60 درصد ساکنان ایالت نیویورک سر وصدای همسایه ها را هنگام روابط جنسی میشنوند......... از بس که بی حیا شدند گرنه دیوارها نازک نیست!
یعنی مساله آنها (کلانعام) نیست که (بل اضل) هستند
اما  رسول صادق ما  وضعی از این بدتر را نیز پیشگویی کردند بدتر این است:
در صحیح مسلم درباره نشانه های قیامت حدیث مفصلی داریم که در بین آن این جمله هم چنین آمده است. رسول الله فرمود:
«ویبقى شرار الناس، یتهارجون فیها تهارج الحمر فعلیهم تقوم الساعة»
« و قبل از قیامت فقط مردمان بدی در روی زمین باقی می‌مانند که مثل الاغ در حضور همگان جماع می‌کنند پس قیامت در زمان آنان و بر سر آنها فرود میاید».
«صحیح مسلم» کتاب الفتن و أشراط الساعة باب ذکر الدجال
حالا بد نیست که دنباله مقاله  را ببینیم:
یک دختر بلوند دیگر در نزدیکی اطاق من است که اسمش لزلی است و تازگی ها وقتی به من می رسد خیلی از علائم راهنمایی و رانندگی استفاده می کند. به خوشگلی برندا نیست ولی خوب بهتر از هیچی است! جمعه به من گفت که دوست پسرش را دامپ کرده و حالا دنبال یک دوست پسر جدید می گردد. احتمالا از آن تیپ دخترهایی است که هر ماه یک دوست پسر جدید می گیرد. بدبختی این است که جای درست و حسابی هم ندارم و اگر خانه بگیرم تازه شرایطم برای دوست دختر گرفتن مهیا می شود.
 معنی حرف این آقای (بهترین آدم قبل از قیامت!!!) این  است که من روابطم را با  خانم براندا تمام  کردم،  جا و اتاق پیدا شود لزلی را  را جانشینش میکنم همان لزلی که ماهی یک دوست پسرعوض میکند
حالا داستان خانه خریدنش را بشنوید:
من همچنان در حال خانه خریدن هستم.بانکی که قرار است به من وام بدهد مشکلی ندارد ولی چون مجموعه ای که اداره کننده آن شهرک است خانه را به یک بانک دیگر تحویل داده است من باید از آن بانک هم مدارکی را تهیه کنم.
خوبی این خانه جدیدی که می گیرم این است که دو تا حمام و دستشویی دارد و اگر زمانی بخواهم یک اطاق آن را اجاره دهم  به مشکلی بر نمی خورم. حتما یک یا دو تا از اطاقهایم را اجاره می دهم تا خانه بی فروغ نماند.
شرحی بر این:
داستان این است که این بابا بعد از کلی کار در زمان گذشته،  بلاخره با گرفتن وام (یعنی با به گرو گذاشتن کار آینده اش) میخواهد صاحب خانه شود  ظاهرا این خبر خوشحال کننده ای است اما نه نیست!! زیرا خانه گرفتن یعنی عروسی نکردن، زیرا طبق قوانین غرب مرد که از زنش جدا شد باید نصف ثروتش را بدهد به خانمش!!  و دیدید خانم ها را که هر ماه یک مرد عوض میکنند پس این  مرد کی حاضر میشود با زنی عروسی کند و دارایی خود را ( که با این زحمت بدست آورده )به خطر بیاندازد. پس این مرد در آمریکا هرگز صاحب همسر نخواهد شد!! و بطریق اولی صاحب فرزند هم نخواهد شد زیرا او کی میتواند به رحم زنی اعتماد کند که هر ماه در اختیار یک مرد جدید است کی قبول میکند او مادر فرزند خودش است؟!! پس از فرزند هم محروم میشود پس آخر چی میشود؟ آخر همانی میشود که برای او شد! برای جبران کمبود جمعیت در غرب از شرق انسان وارد میکنند!!
پس با همه کاستی های که ما اینجا داریم باز وضع ما بهتر است و میتوانیم با بودن کنار در  زن و بچه های خود و  با دین حال آین آدمها معنی این آیه را بهتر درک کنیم  :
(یمنُّونَ عَلَیكَ أَنْ أَسْلَمُوا قُلْ لَا تَمُنُّوا عَلَی إِسْلَامَكُمْ بَلِ اللَّهُ یمُنُّ عَلَیكُمْ أَنْ هَدَاكُمْ لِلْإِیمَانِ ......)(الحجرات/17)
آنها بر تو منت می‌نهند که اسلام آورده‌اند؛ بگو: «اسلام آوردن خود را بر من منت نگذارید، بلکه خداوند بر شما منت می‌نهد که شما را به سوی ایمان هدایت کرده است،

0 نظرات:

ارسال یک نظر