دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، خبر روزنامه رسالت را تکذیب کرد

resized_resalat_283_220.jpgسنی نیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین روزنامه "رسالت" در شماره 7127، مؤرخه: دوشنبه 17 آبان 1389، طی ادعایی بی اساس، مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، را متهم به صدور فتوایی مبنی بر اینکه "اهل سنت از انداختن صدقه در صندوق‌های جمع‌آوری صدقات كميته امداد امام خمينی خودداری نمايند." کرد، که این خبر از سوی دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان به شدت تکذیب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، روزنامه "رسالت" با درج خبری تحت عنوان "بهانه تراشی عبدالحميد در تفرقه‌افكنی ميان شيعه و سنی" طی وارد کردن اتهامی واهی و بی اساس مدعی شد که مولانا عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان، "در سخنانی فتوا داده كه اهل سنت از انداختن صدقه در صندوق‌های جمع‌آوری صدقات كميته امداد امام خمينی خودداری نمايند."
این ادعای روزنامه رسالت که متاسفانه دیگر خبرگزاری‏ها و سایتهای خبری نیز،  بدون اینکه از صحت و سقم آن اطلاع حاصل کنند، آن را منتشر کرده اند، در حالی مطرح شده است که مصیر صندوقهای جمع آوری صدقات و خیرات در کشور بر مردم پوشیده نیست!
بارها روزنامه های کشور از وجود صندوقهای دروغین، و از دست برد برخی مسئولین کشوری و دزدها به برخی از این صندوقها خبر داده اند!
صندوقهای خیرات و صدقات یکی از مصادر رزق برخی از آخوندهای صفوی است که متأسفانه تا کنون هیچ گونه آماری از مبالغ جمع آوری آن و روشهای مصرفش به گوش مردم خیر کشورمان نرسیده است!
نه تنها مردم روشن اهل سنت، بلکه آگاهان شیعه مذهب کشور نیز با این صندوقهای مجهول المصیر کاملا بی تفاوت بوده، حاضر به همکاری با آنها نیستند.
گویا چون این صندوقها در مناطق اهل سنت مثل مناطق آگاه شیعه کشور کم درآمد شده، صاحبان آن می خواهند از این فرصت استفاده کرده، از آن به عنوان سوژه ای برای انتقام و فتنه افروزی و شعله زدن جامعه استفاده کرده، فتنه "شیعه سنی " براه اندازند. و بدینصورت از آب گل آلود ماهی بگیرند. صفویت حاکم بر نظام تنها راه ماندن خود را در برافروختن جنگی در منطقه می بیند. این گونه تصریحات و شایعات در واقع هیزم آتشی است خانمان سوز که دولت احمدی نژاد در پی برافروختن آن است!

0 نظرات:

ارسال یک نظر