سندی بر حقانیت اسلام در برابر ملحدین و منافقین و مذبذب ها


نویسنده: 
محمد باقر سجــــودی
براساس اطلاعات مرکز آمار ایران درسال ۱۳۸۵در مقابل۴۴۵۸۲۰۳  دختر ۲۰ تا   ۲۴ساله  كه معمولا با مردانی که 5 سال بزرگترند عروسی میکنند فقط وفقط   ۳۵۷۹۸۷۵مرد ۲۵تا ۲۹سال وجوددارد بنابراین در"بازار ازدواج " دست کم تعداد ۸۷۸۳۲۸  دختر وجود خواهد داشت که هرگز قادر به یافتن همسر و ادامه مسیر طبیعی تشکیل خانواده نخواهند بود. یعنی اگر همه این مردان عروسی کنند باز 880000 زن  شوهر نصیبشان نمیشود  و بدانید و آگاه باشید که این فقط مربوط به زنان 20 تا 24 ساله است اما وضع زنان طبقات سنی دیگر  بهمن صورت اسف بار است و خصوصا 29 به بالا که دیگر واویلاست!

اگر از این آمار چیزی سر در نیاوردید پس بیایید به حرف های خانم  زهرا شجاعی مشاور رییس جمهور  گوش کنید او خیلی ساده تر گفته:
زهرا شجاعی مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز امور مشارکت زنان گفت:

«حتی در صورت ازدواج همه پسران با همه دختران!! باز هم یک میلیون و ۷۰۰ هزار دختر در ایران بی‌‏شوهر می مانند»
اما عدد خیلی بیشتر از این حرف این خانم است!  زیرا او میگوید در صورتی که پسران همه عروسی کنند و میدانم این محال ممکن است! چون خیلی از پسرها پول نمیابند که عروسی کنند و خیلی از آنها اصلا فاسد الاخلاقند و با صیغه و میغه و فاحشه ها امورات خود را میگذرانند و چون  تحت فشار نیستند پس  طوق ازدواج را به گردن نمیاندازند، یعنی اینکه   به لیست  و تعداد دخترانی که حتما بی شوهر خواهند ماند،  باز هم اضافه شد!
برای این میگویم (حتما)  چون شوهر  نیست !  چونکه اصلا نیست!!نیست یعنی نیست!! و باز باید  به  این  لشکر عظیم،  زنان بیوه را هم  اضافه کنید و تا حدی زنان مطلقه را هم! زیرا ما شش ملیون زن مطلقه داریم  که اکثرا جوانند در مقابل فقط یک میلیون مرد طلاق داده مجرد داریم زیرا مرد ها براحتی بعد از طلاق زن سابقشان، دوباره زن بیابند! چون زن زیاد است!
گذشته از اینها، از اول انقلاب تا حالا خیلی از مردها بخاطر  دلخوری از این انقلاب رفتند.
و خیلی از مردها بخاطر ترس از جنگ فرار کردند( حدود 4 میلیون) ولی زنها نرفتند، چون خدمت سربازی برای آنها اجباری نبود! 
حالا هم خیلی ها، بخاطر وضع بد اجتماعی و اقتصادی از ایران میروند، البته درصد کمی از روندگان جدید زنها هستند، که در خارج آینده مبهمی دارند،


همه این حقیقت ها یعنی، بیشتر و بیشتر شدن مازاد زنان آماده به ازدواج در ایران! یعنی مصیبت بزرگ ، یعنی ویرانی جامعه!
و نکته تلخ این است که چون    آمار  مشاور رییس جمهور از دفتر ثبت احوال گرفته شده  پس این سه گروه اخیر ذکر از نظر دولت ایران هنوز مردان مجرد هستند!!!!!!
 یعنی برای مثال در دفتر ثبت احوال ایران  هنوز من  که سجودی باشم مجرد محسوب میشوم!!! چون شناسنامه ام  در پیش دولت سفید است  اما حقیقت غیر از  این است و من در خارج عروسی کردم! و چندین و چند بچه دارم.
و مثل من صد ها هزار نفر در دفتر ثبت احوال بعنوان مجرد ثبت هستند در حالیکه درست نیست و در خارج عروسی کرده اند یا اصلا نمیخواهند برگردند ایران، زیرا تابیعت کشور دیگری را دارند! این یعنی چه؟ یعنی اینکه تعداد حقیقی  مردان   مجرد، بمراتب کمتر است از آمار رسمی 
 پس نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که ایران با  شوهر نیافتن دختران،  دچار یک بحران عمیق شد همراه دختران خانواده های آنها نیز روزگار خوشایندی نداشتند، و ندارند!
پس چاره چیست؟

یک راه حل این است که منکر حقایق شویم و سر خود را کبک وار زیر برف برده و  بگوییم همه اینها دروغ است  و مرغ ما یک پا دارد ودختر دم بخت از مردان خواهان عروسی کمتر نیستند!! بلکه مرد بیشتر از زن است!! و بعد بگوییم  دلیل همه این بدبختی ها از وضع اقتصادی مملکت است و  ایران ما  توسط آخوندها  زمینگیر شده و دودش به چشم جوانها میرود و نمیتوانند عروسی کنند پس راه حل این است که حکومت را عوض کنیم.
 در این راه حل ارائه شده، حقیقتی با دروغی یکجا شده یعنی این درست است که سیاست های غلط دولت و دزدی های کلان سرمداران این حکومت مزید بر علت شده اما زبان آمار، دیگر دروغ نیست یعنی اگر اقتصاد مملکت اگر به سطح امارات هم برسد  و اگر همه مردان توانایی عروسی  هم داشته باشند باز معضل از بین نمیرود  زیرا در امارات نیز از بین نرفته! در آنجا دولت علاوه بر صد نوع کمک ریز ودرشت و مستقیم و غیر مستقیم به هر زوج اماراتی که عروسی کنند تقریبا 25 هزار دولار میدهد  باز هم اونجا زنها شوهر نمیابند در حالیکه نه جنگ داشتند نه مشکل فرار مردان نه ملت ناراضی است و نه هیچ... فقط و فقط چون مردها پول دارند و دنبال زنهای روسی و غیره میروند  پس عروسی نمیکنند مشکل در آنجا نیز  حاد شده  تقریبا به اندازه ایران حاد است!

وانگهی  عوض کردن حکومت هم تا حالا ممکن نشده، پس گناه دخترها چیست و تا کی باید صبر کنند؟!
چاره دوم این است که  حالا چون یک دلیل عدم رغبت  بعضی از مردان به ازدواج  این است که عیاشند، پس زنها هم (باید)  حق داشته باشند به دنبال مردان هرزه بروند  ما در مقامی نیستیم که جلوی این (باید) را بگیریم عملا در همه جای دنیا و ایضا ایران، هستند زنانی که به دنبال هرزگی هستند (از سرناچاری یا تنوع) اما آیا این راه حل درستی است که هرکی به هرکی باشد؟
جواب  یا این است: بله
 و یا این است: نه
اگر گفتید بله یعنی ناخواسته به تعدد گردن نهادید  زیرا بی بند وباری یک نوع تعدد است و بدترین نوع آن نیز هست!!زیرا هر مرد را تبدیل میکند به یک ناصرالدین شاه ثانی  یا فتح علی شاه دوم  یا شاه سلطان حسین!
و اگر گفتید نه پس راه حل شما چیست؟
باز فیل تان یاد هندوستان نکند  که اگر این حکومت از بین برود همه چیز درست میشود! خب ببریدش از بین!! اما کی این زنگوله را در گردن گربه میاندازد بفرماید جلو! و پا پیش نهد!
و بعد گیرم از بین رفت و امارات شدیم آنجا هم همین مشکل است! گیرم که آمریکا شدیم آنجا هم همین مساله هست! و چاره ای نیست  جز اینکه برای حل مشکل، یا تعدد خارج از ازدواج را برسمیت بشناسیم یا تعدد  در چهار چوب ازدواج دوم  را و
انتخاب با شماست! ولی در حال یک انتخاب است و آنهم تعدد  و چند زن گیری!


حالا یک سخن با این دولت مذبذب و  احتمالا منافق
ببین ای دولت مذبذب!
اسلام گفته در حالت اضطرار گوشت و شراب  بخورید  و خودت هم میدانی که اگر در آستانه مرگ بودی و آب و غذا نبود و تو گوشت خوک و شراب نخوردی آنوقت گناه کار میشوی یعنی نخوری گناه کار میشوی!
اینجا هم خودت اعتراف کردی برای یک میلیون هفتصد هزار نفر دختراصلا شوهر نداری! انسان را که نمیتوانی بسازی! و ثابت کردیم این  عدد حدود 9 ملیون است، حالا برای همین یک میلیون هفتصد هزار نفر که اعتراف کردی؛ چه برنامه ای داری؟ رابطه جنسی خارج از ازدواج را هم که ممنوع کردی خب چاره کار چیست پیشنهاد تو چیست؟
همون ده هزار دختری ایرانی هم که هرسال، زن مردان افغانی میشدند را هم منع کردی! و گفتی اگر با افغانی عروسی کردید قلم پایتان را میشکنم و تابعیت ایرانی را از شما میگیرم!
پس راه نشان بده!
مثال تو مثال همون زنی است که رسول الله در حدیث بما خبر داد که از اهل جهنم است
رسول الله فرمود زنی گربه ای را بست نه بهش غذا داد نه رهایش کرد برود خودش غذا پیدا کند ، تا مرد برای همین خداوند آن زن را بجهنم برد!!
و تو اینکار را با حداقل  1700000 دختر انجام میدهی!


هنوز هم قانونی که شاه وضع کرده در کشور ما قانونی پابرجا و مقدس است بعد از سی دو سال از انقلاب این قانون هنوز مقدس است.
والله آفرین به شاه! مرد بود و مردانه عمل کرد و مذبذب نبود، او در مدارس غرب درس خوانده بود بهش یاد داده بودند که ازدواج دوم  یعنی ظلم مطلق بر زن اول! پس بنا به عقیده خودش، بدون ترس و واهمه  ازدواج  دوم را منوط به داشتن  اجازه از زن زن اول  کرد! یعنی شرطی ناممکن گذاشت یعنی اگر شرط میگذاشت که  جواز ازدواج دوم این است که شتر را از سوراخ سوزن رد کنی، باز آسان تر بود! در یک کلام ممنوع کرد، اما در عوض شهر نو و فاحشگی را آزاد و رسمی کرد!  یعنی این نوع تعدد را قبول داشت تعدد اسلامی را قبول نداشت، در هر شهر ایران  محله ای بود برای زنا!
و شما آمدید آن خانه ها را بستید ولی  آیا شما در  حوزه علمیه قم درس خوانده بودید یا در سویس؟ که 32  سال از رفتن شاه گذشته و هنوز این قانون  اجازه از زن اول برایتان جذاب است و قانون شاه  تا حالا کاربرد دارد؟ و ازدواج دوم ممنوع است!

پس من حق دارم شما را منافق بدانم  زیرا اگر رییس جمهور تونس ازدواج دوم را ممنوع کرده ، یا اگر شاه ممنوع کرده بود، در عوض آنها هرگز ادعا نداشتند که ما نماینده اسلام ناب محمدی  هستیم و هرگز نمیگویند ما نماینده خدا هستیم!
اما تو  که فریادت، فریاد ( من اسلامم و اسلام فقط منم) تو گوش فلک را کر کرده، پس چرا پیرو شاه و آتاتورک هستی؟؟
جمع کن این سفره نفاق را! و طناب نفاق را از گردن این ملت باز کن. یا بگذار کار غربی ها را انجام دهد یا کار مسلمانهارا!!
تو خدا میداند که کیستی؟ هر کس هستی ، هستی، اما قسم به الله که  اسلام نیستی!  

0 نظرات:

ارسال یک نظر