125 فیلیپینی در یک شب، در دبی مسلمان شدند



 

2010-8-30

125 فیلیپینی؛ 122 زن و 3 مرد، در یک جلسه سخنرانی در دبی کلمه شهادتین را بر زبان جاری کرده و مشرف به اسلام شدند.

به گزارش اخبار جهان اسلام به نقل از "مفکرة الاسلام"، 125 فیلیینی، که اکثر آنها را زنان تشکیل می‏دهند، در یک شب، در دبی مسلمان شدند.

این اتفاق مبارک پس از آن رخ داد که یکی از دعوتگران اسلامی به نام "عمر بانالبر" در یک جلسه رمضانی، که از سوی سازمان گردشگری تجاری دبی برگزار شد، به معرفی اسلام، محاسن و فضایل این دین آسمانی و نیز بیان سیرت و ویژگی‏های رسول اکرم صلی الله علیه وسلم پرداخت.

در این جلسه رمضانی که مخصوص برادران و خواهران فیلیپینی برگزار شده بود، از قسمت خواهران یادداشتی به شیخ عمر بانالبر رسید و از وی خواسته شد تا در مورد محاسن اسلام بیشتر صحبت کرده و از خصوصیات این دین در مورد زنان نیز سخن بگوید، شیخ عمر نیز فرصت را غنیمت شمرده و حدود 45 دقیقه از جلسه 2/5 ساعته خود را به بیان جایگاه و حقوق زن در اسلام اختصاص داد، که این سخنان نتیجه مثبت و قابل توجه خود را به جای گذاشت، به طوری که تمام 122 زنی که در قسمت خواهران شرکت داشتند، همگی مشرف به اسلام شدند و کلمه طیّبه «لاإله إلا الله و محمد رسول الله» را بر زبان جاری کردند.
 
در این جلسه همچنین 3 نفر از مردان نیز پس از شنیدن سخنان شیخ عمر بانالبر، خداوند آنان را انشراح صدر عنایت فرموده و مشرف به دین اسلام شدند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر